AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Skrevet 25. desember 2020 Har du erfaring med å ta antidepressiva 'kun under PMS tiden? Funker det bra, hva er bivirkningene? Jeg er lei av å være på bunn en gang i måneden, deppa og alt er trist og skummelt. Lyst å bare ligge i sengen å gråte helt til det er over. Jeg har prøvd mange prevensjon, men det ble bare verre. Så det funker ikke for meg. Trening og kosthold er hobby for meg, så det er kun antidepressiva som er siste løsning. Erfaring med å ta dette kun for PMS? Tar du dem 2 uker før eller hva? Anonymkode: a750d...22e 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #2 Skrevet 25. desember 2020 Jeg sliter med det samme. Får selvmordstanker ukene og dagene før mensen. Jeg har begynt på noen p-piller som heter mycrogynon, og på bakgrunn av det får jeg ikke mensen mens jeg er på disse p-pillene. Prøvde ut noen p-piller som het Almina28, og de var helt grusomme. Jeg for min del synes at p-piller fungerer best. Jeg har ikke erfaring med antidepressiva, men hvis ingen prevensjon fungerer, vil jeg anbefale å bruke antidepressiva. Snakk med legen din om det. Og masse god bedring❤️ Anonymkode: 1d4dd...377 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #3 Skrevet 25. desember 2020 Har hørt om flere som bruker fluoxetin. Går utfra den velges fordi halveringstiden er lang, og da får man ikke seponeringssymptomer som med annen ssri 🤷♀️ Anonymkode: c1b85...dd4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #4 Skrevet 25. desember 2020 Jeg fikk cipramil mot ekstrem pms. Tok dem i perioden fra eggløsning til mensen kom. Funket veldig bra for meg. På grunn av depresjon og angst så bruker jeg dem nå hele tiden uten opphold. Anonymkode: fa140...5c4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #5 Skrevet 26. desember 2020 Godt å høre at det ikke bare er meg som forsvinner dypt ned i kjelleren hver mnd. Det ødelegger livet mitt. Anonymkode: 7d470...03b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå