AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Del Skrevet 25. desember 2020 Jeg har alltid følt at livet har vært urettferdig og hardt. Jeg er for eksempel ikke naturlig pen, har mye utseendemessig jeg ikke er fornøyd med. Jeg har lite venner.. Jeg har vokst opp med skilte foreldre hvor det var mye styr fra pappa sin side mot stakkars mamma. Mamma jobbet og var alenemamma, og hun ofret alt for oss. Ikke fant hun kjærligheten som hun alltid drømte om... Så fikk mamma kreft og døde 💔 Og jeg lurer slik på hvorfor ikke dette skjer noen av de andre som jeg kjenner som har hatt det fint helt fra starten? De med gifte foreldre som reiser rundt, reiser på hytta og har en å være sammen med. De som har hatt store venninne gjenger, en gjeng å feire russetiden med. De som kan forsette å ha barndomshjemmet sitt. De som har en stabil gjenlevende familie. Jeg har ikke det... Hvorfor fortsetter denne vonde sirkelen som livet er for noen? 💔 Anonymkode: 123cd...8b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #2 Del Skrevet 25. desember 2020 Forventer du at livet skal være rettferdig? Anonymkode: 22835...3ab 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #3 Del Skrevet 25. desember 2020 Bitterhet Anonymkode: b3ac0...3c6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #4 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forventer du at livet skal være rettferdig? Anonymkode: 22835...3ab TS forteller om noe såbart, og du svarer henne slik ? Du er faen ikke god. Hva med litt støttende ord istedenfor å spørre om TS forventer livet skal være rettferdig. Alle vet livet ikke er rettferdig. Du som svarte slik synes jeg synd på, for du er åpenbart ødelagt følelsesmessig. Anonymkode: 88e71...b09 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #5 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): TS forteller om noe såbart, og du svarer henne slik ? Du er faen ikke god. Hva med litt støttende ord istedenfor å spørre om TS forventer livet skal være rettferdig. Alle vet livet ikke er rettferdig. Du som svarte slik synes jeg synd på, for du er åpenbart ødelagt følelsesmessig. Anonymkode: 88e71...b09 Takk ❤️😢❤️ Anonymkode: 123cd...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010slankeren Skrevet 25. desember 2020 #6 Del Skrevet 25. desember 2020 ❤️ du har vært gjennom mye vondt, og jeg ønsker deg alt godt! Håper det snur for deg nå. Og følelsene dine er helt menneskelige! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #7 Del Skrevet 25. desember 2020 Har du god kontakt med søskena dine og faren din nå? Anonymkode: 8ac4d...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #8 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har alltid følt at livet har vært urettferdig og hardt. Jeg er for eksempel ikke naturlig pen, har mye utseendemessig jeg ikke er fornøyd med. Jeg har lite venner.. Jeg har vokst opp med skilte foreldre hvor det var mye styr fra pappa sin side mot stakkars mamma. Mamma jobbet og var alenemamma, og hun ofret alt for oss. Ikke fant hun kjærligheten som hun alltid drømte om... Så fikk mamma kreft og døde 💔 Og jeg lurer slik på hvorfor ikke dette skjer noen av de andre som jeg kjenner som har hatt det fint helt fra starten? De med gifte foreldre som reiser rundt, reiser på hytta og har en å være sammen med. De som har hatt store venninne gjenger, en gjeng å feire russetiden med. De som kan forsette å ha barndomshjemmet sitt. De som har en stabil gjenlevende familie. Jeg har ikke det... Hvorfor fortsetter denne vonde sirkelen som livet er for noen? 💔 Anonymkode: 123cd...8b3 Kjenner du alle andres sorger? Jeg har følt livet har vært urettferdig selv, og noen ganger helt på kanten. Jeg brukte tid på å synes synd på meg selv. Det er lett og gå inn i den runddansen og ikke like lett å komme seg ut av. Men, er det virkelig bedre om andre har det vondt? Blir din sorg mindre? Du må ta tak i ditt eget liv og finne ut hvordan du kan få det bedre og du kan ikke være misunnelig på andre. Du ser fasader og ikke hele mennesket. Anonymkode: c915a...72d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #9 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har alltid følt at livet har vært urettferdig og hardt. Jeg er for eksempel ikke naturlig pen, har mye utseendemessig jeg ikke er fornøyd med. Jeg har lite venner.. Jeg har vokst opp med skilte foreldre hvor det var mye styr fra pappa sin side mot stakkars mamma. Mamma jobbet og var alenemamma, og hun ofret alt for oss. Ikke fant hun kjærligheten som hun alltid drømte om... Så fikk mamma kreft og døde 💔 Og jeg lurer slik på hvorfor ikke dette skjer noen av de andre som jeg kjenner som har hatt det fint helt fra starten? De med gifte foreldre som reiser rundt, reiser på hytta og har en å være sammen med. De som har hatt store venninne gjenger, en gjeng å feire russetiden med. De som kan forsette å ha barndomshjemmet sitt. De som har en stabil gjenlevende familie. Jeg har ikke det... Hvorfor fortsetter denne vonde sirkelen som livet er for noen? 💔 Anonymkode: 123cd...8b3 Mange andre som opplever vondt og mye mer enn hva du beskriver her, har som regel noe som kalles empati og unner ingen det samme. Anonymkode: a8d53...38f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #10 Del Skrevet 25. desember 2020 De fleste er slik. De fleste klarer å ødelegge. Mange blir stolte og av ødeleggelse, de synes det er kult. De færreste kan skape. Veldig mange som har det bra kan takke en eller annen forfader for at han/hun var/er en avbalansert person med mye ressurser. Som regel er de som stikker seg veldig ut avhengig av en eller annen som de hviler TUNGT på. Tenk Gunhild stordalen. Anonymkode: 5ebcf...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #11 Del Skrevet 25. desember 2020 Her synes jeg du kun ser det overfladiske. Jeg er pen, slank, kjernefamilie og venninner og alt dette du snakker om. Men jeg lider av psykisk sykdom siden jeg var 13 og det er helt forferdelig uansett hvordan man ser ut eller hvem man har rundt seg. Er kun de nærmeste som vet pluss sjefen. Du hadde nok ikke sett det på meg hadde du møtt meg. Men kanskje du ville ha ønsket meg vondt og det er utrolig provoserende. De fleste mennesker har noe de sliter med Anonymkode: 67da8...ebd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #12 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her synes jeg du kun ser det overfladiske. Jeg er pen, slank, kjernefamilie og venninner og alt dette du snakker om. Men jeg lider av psykisk sykdom siden jeg var 13 og det er helt forferdelig uansett hvordan man ser ut eller hvem man har rundt seg. Er kun de nærmeste som vet pluss sjefen. Du hadde nok ikke sett det på meg hadde du møtt meg. Men kanskje du ville ha ønsket meg vondt og det er utrolig provoserende. De fleste mennesker har noe de sliter med Anonymkode: 67da8...ebd Ja, det stemmer, så hvorfor kan vi ikke bli mer åpne om det i stedet for å være så opptatt av fasade? Anonymkode: 839e6...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #13 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mange andre som opplever vondt og mye mer enn hva du beskriver her, har som regel noe som kalles empati og unner ingen det samme. Anonymkode: a8d53...38f Har jeg ikke empati? Jeg kjenner jo igjen følelsen, og kommer med et råd om å endre et mønster. Av og til er et spark bak den beste omtanken ❤ Anonymkode: c915a...72d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010slankeren Skrevet 25. desember 2020 #14 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Mange andre som opplever vondt og mye mer enn hva du beskriver her, har som regel noe som kalles empati og unner ingen det samme. Anonymkode: a8d53...38f Livet er ingen konkurranse, hverken i å ha det godt/ha flaks, eller i vonde opplevelser. Folk tåler ting ulikt, og det endrer ikke ts sin opplevelse at andre har hatt det verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #15 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har jeg ikke empati? Jeg kjenner jo igjen følelsen, og kommer med et råd om å endre et mønster. Av og til er et spark bak den beste omtanken ❤ Anonymkode: c915a...72d Jeg svarte TS ikke deg ❤️ Anonymkode: a8d53...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 25. desember 2020 #16 Del Skrevet 25. desember 2020 Hvis man har en tendens til å fokusere på det som er dritt så blir det dritt, sånn enkelt sagt. 😄 Prøv å tenk at alle har sitt, for det har de faktisk. Ingen eller utrolig få som går umerket gjennom livet, tro meg, de aller fleste får sitt. Fokuser på det som er bra i livet ditt, alle har noe. Alt i fra en god venn til en god dag eller en flott bok. Prøv å endre tankemønsteret over på den positive siden, lettere sagt enn gjort det da. Men man kommer ingen vei uten å prøve. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå