AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #101 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Her var det mange fleskeberg som heier på hun overvektige. Skjønner Ts godt jeg. Hadde aldri tatt i mannen med tang engang etter å ha rørt ei uattraktiv usunn dame. Sier mye om han, det han har gjort. Feite damer er som regel ingen trussel. Men så finnes de mennene som er helt far out i psyken også da... Anonymkode: 84db7...575 Jeg heier ikke på fleskeberg. Men synes det å være feit er mye bedre enn å være overfladisk eller slem. Hadde ikke holdt ut et sekund med noen overfladiske eller slemme. Anonymkode: 86f96...f1e 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #102 Del Skrevet 25. desember 2020 Hvorfor er det så mange som hopper på ts? Har dere ikke nok menneskekunnskap til å forstå at hun er i sjokk, at det er helt naturlig å vende sinne mot den andre kvinnen (i første omgang), at man har et "behov" for å vite mest mulig detaljer ol (selv om det kanskje ikke er det beste i øyeblikket) og er det ikke forståelig at ts ønsker å forstå grunnen til utroskapen? Noen ganger er man ikke rasjonelle når man opplever noe som rokker ved hele livet ditt, skulle tro flere folk forsto det. Det gir tydeligvis en bedre følelse for dere å tråkke på noen som har det vondt, enn å støtte. Anonymkode: 97b38...ac5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #103 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvorfor gidder du å gi etter? Anonymkode: 86f96...f1e Fordi han maser og blir sur, og hvis jeg hadde sagt nei 8 av 10 ganger hadde han kanskje gått eller funnet seg ei elskerinne? Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #104 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så fort noen nevner at en tykk dame som i tillegg driver med en opptatt mann, så heier man på damen. Er ikke det litt skremmende holdning? Bare fordi dama er tjukk så skal hun heises frem. Om dama var drit tynn hadde hun vært en bitch. Skremmende holdninger på folk her inne. Til og med tykke damer kan ha jævelig personligheter. Anonymkode: 63341...56e Du forstår jo åpenbart ikke hva som skjer i denne tråden. Det handler ikke om det du skriver, i det hele tatt. Klarer du ikke å se hva som skjer, hvis du legger godviljen til, heller? Anonymkode: 86f96...f1e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #105 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så fort noen nevner at en tykk dame som i tillegg driver med en opptatt mann, så heier man på damen. Er ikke det litt skremmende holdning? Bare fordi dama er tjukk så skal hun heises frem. Om dama var drit tynn hadde hun vært en bitch. Skremmende holdninger på folk her inne. Til og med tykke damer kan ha jævelig personligheter. Anonymkode: 63341...56e For min del heier jeg ikke på dama for at hun var utro. Men jeg heier ikke på at TS muligens ser ned på overvektige, siden det virker som hun synes det er verre at mannen var utro med en overvektig kvinne, enn en tynn en. Anonymkode: cb4d0...241 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #106 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For min del heier jeg ikke på dama for at hun var utro. Men jeg heier ikke på at TS muligens ser ned på overvektige, siden det virker som hun synes det er verre at mannen var utro med en overvektig kvinne, enn en tynn en. Anonymkode: cb4d0...241 For at hun var med en som var utro, er det jeg mener. Mannen som var utro heier jeg heller ikke på. Anonymkode: cb4d0...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #107 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg heier ikke på fleskeberg. Men synes det å være feit er mye bedre enn å være overfladisk eller slem. Hadde ikke holdt ut et sekund med noen overfladiske eller slemme. Anonymkode: 86f96...f1e Man er verken overfladisk eller slem for å synes at usunn fedme er kvalmt. Anonymkode: 84db7...575 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #108 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi han maser og blir sur, og hvis jeg hadde sagt nei 8 av 10 ganger hadde han kanskje gått eller funnet seg ei elskerinne? Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 So what? Han var jo utro likevel, det burde du skjønt da han maste om sex. Gjør det slutt og finn deg heller en god mann. Anonymkode: 86f96...f1e 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 25. desember 2020 #109 Del Skrevet 25. desember 2020 Men altså, skal du fortsatt være sammen med han? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #110 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man er verken overfladisk eller slem for å synes at usunn fedme er kvalmt. Anonymkode: 84db7...575 ? Det er ikke det vi reagerer på. Få deg noen sosiale antenner. Anonymkode: 86f96...f1e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidsel Skrevet 25. desember 2020 #111 Del Skrevet 25. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg heier ikke på fleskeberg. Men synes det å være feit er mye bedre enn å være overfladisk eller slem. Hadde ikke holdt ut et sekund med noen overfladiske eller slemme. Jeg tenker at hun som med overlegg ligger med en annens kjærest er mer overfladisk og slem enn hun som er opprørt over at noen ligger med kjæresten hennes. Det verste er å være feit og overfladisk og slem, og det er jo tydeligvis denne dama som lå med kjæresten til TS! Endret 25. desember 2020 av Sidsel 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 25. desember 2020 #112 Del Skrevet 25. desember 2020 Kjæresten din er en utro kuk og det du henger deg opp i er vekta hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #113 Del Skrevet 25. desember 2020 Sidsel skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at hun som med overlegg ligger med en annens kjærest er mer overfladisk og slem enn hun som er opprørt over at noen ligger med kjæresten hennes. Det værste er å være feit og overfladisk og slem, og det er jo tydeligvis denne dama som lå med kjæresten til TS! Spør du meg, er det verste å skrive verste med æ. Anonymkode: 86f96...f1e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalliope88 Skrevet 25. desember 2020 #114 Del Skrevet 25. desember 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har ikke hatt noen tanker om sykelige overvektige mennesker før nå, men når han er utro og i tillegg med en dame som har et utseende som er såpass langt fra meg, blir jeg overrasket. Denne damen visste om meg, og likevel ble hun med på utroskapen. Det er lavmål! Jeg har selv vært i situasjoner tidligere der opptatte menn har vist meg interesse, men så snart jeg har fått vite at de har vært opptatt har jeg stukket. Kanskje hun ikke har så mange sjanser for å få seg et nummer pga utseendet, eller kanskje hun er ettertraktet? Det er kjæresten min som er i et forhold og da legger man seg ikke etter andre damer, men damer holder seg borte fra opptatt menn uansett om de er tynne eller feite Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Ikke ofte man heier mer på parten som er utro enn den som ble bedratt... Det sier mye om deg dessverre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #115 Del Skrevet 25. desember 2020 Jobber i helsevesenet. Noen ganger må leger ta seg en pause og psyke seg opp før de tar imot kraftig overvektige fordi det er heslig med alt fett og flesk. Vi er alle mennesker. Å måtte løfte på valker og ta på sykelig overvektige med blålilla hud full av bulker, strekkmerker og cellulitter. Altså. Man er bare mennesker... Mens her på kg er det overvektige modder som heier på hun han var utro med. Forumet her er så betent av uempatiske mennesker som dyrker seg og sitt og ikke evner å ha en rasjonell tankegang. Et diskusjonsforum som blir moderert etter moddenes personlige synsing og inhabilitet. Hva fader... Anonymkode: 84db7...575 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 25. desember 2020 #116 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jobber i helsevesenet. Noen ganger må leger ta seg en pause og psyke seg opp før de tar imot kraftig overvektige fordi det er heslig med alt fett og flesk. Vi er alle mennesker. Å måtte løfte på valker og ta på sykelig overvektige med blålilla hud full av bulker, strekkmerker og cellulitter. Altså. Man er bare mennesker... Mens her på kg er det overvektige modder som heier på hun han var utro med. Forumet her er så betent av uempatiske mennesker som dyrker seg og sitt og ikke evner å ha en rasjonell tankegang. Et diskusjonsforum som blir moderert etter moddenes personlige synsing og inhabilitet. Hva fader... Anonymkode: 84db7...575 Da har man ikke noe i helsevesenet å gjøre. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #117 Del Skrevet 25. desember 2020 kalliope88 skrev (1 minutt siden): Ikke ofte man heier mer på parten som er utro enn den som ble bedratt... Det sier mye om deg dessverre. Så mange modne mennesker det var her i dag. Ts, se forbi alt de her spyr ut av seg. De er sikkert overvektige selv, og føler seg truffet og heier derfor på det feite ludderet. Finn deg en ny mann. En med klasse. Så kan han sitte der med de lusete vinylplatene sine, alkoholen og det overvektige fleskeberget. Du fortjener så mye bedre. Anonymkode: 84db7...575 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #118 Del Skrevet 25. desember 2020 PetterKanin skrev (Akkurat nå): Da har man ikke noe i helsevesenet å gjøre. Jo faktisk. Alle er vi mennesker, også leger pg sykepleier. Anonymkode: 84db7...575 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #119 Del Skrevet 25. desember 2020 Kenelz skrev (2 minutter siden): Men altså, skal du fortsatt være sammen med han? Vet ikke😭Har sovet 2 t i natt, skjelver, er kvalm og vet ingenting nå. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 25. desember 2020 #120 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo faktisk. Alle er vi mennesker, også leger pg sykepleier. Anonymkode: 84db7...575 Man bommer absolutt som ansatt i helsevesenet når man er så naturveik at man ikke er i stand til å gkøre jobben uten å måtte psyke seg opp. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå