Blondine94 Skrevet 25. desember 2020 #81 Del Skrevet 25. desember 2020 Uansett hvordan det er eller ikke er, mannen din har vært utro. Det er ikke greit. Håper du går fra han nå.. Du kan aldri stole på han igjen og det er ikke verd kaste bort tid på. Når det gjelder fedmediskusjonen i denne tråden - jeg personlig synes ikke det er dårlig av deg å nevne vekten hennes, du har all rett til det. Overvekt er sykelig, det er ingen andre former for selvskading vi applauderer så hvorfor skal vi applaudere det, da? Å definere sykdommer og dårlig helse som «sexy» eller i andre lystige ordlag er helt forbi min fatteevne.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #82 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er ikke så opphengt hengt i utseendet, men det er forskjell på å være litt lubben og å veie så mye at man bor i "telt" og har problemer med å gå. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Igjen, hvorfor har dette noen som helst betydning? Han var utro, det er ikke ok, men man trenger ikke se ned på overvektige slik det kan virke som du gjør. Anonymkode: cb4d0...241 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #83 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har vært i et forhold i 7 år nå. Jeg er 175 cm høy og 63 kg, altså normalt slank. Kjæresten har kommentert mye at han er fornøyd med kroppen min, så jeg har tatt det for gitt at han tenner på slanke damer. Vi har det greit tror jeg, har sex nesten daglig (fordi han maser ofte) , jeg synes det kan bli litt mye men føyer meg ofte for maset hans. Sånn sett kan han ikke klage på lite sex. I natt fant jeg ut at han har hatt en flørt/affære med ei dame, og etter å ha funnet henne på fb ser jeg at dama er sykelig overvektig. På et bilde på sin profil fyller hun ut en liten 2 seter sofa . Jeg har ei veninne som jobber som operasjonssykepleier og er med på slankeoperasjoner, og hun har sett på bildene av denne damen, og vurdert henne til å veie rundt 135-145 kg tung. Fikk sjokk da jeg oppdaget utroskapen, og helt satt ut da jeg så hvor stor hun var. Det første jeg tenkte var at han må ha en fetisj for overvektige damer, for det er jo ikke alle som kan tenke seg å være med så ekstremt overvektige mennesker? Er helt satt ut nå😔 Det hadde kanskje vært verre om han hadde vært utro med ei dame som så ut som Tone Damli eller Jenny Skavlan? Vi damer tenker at sånne vakre damer er en trussel, men nå etter dette vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Anonymkode: 4b6aa...e51 Hva har det å si at hun er 140 kg, eller en annen kroppstype enn deg????? Problemet er utroskapen.... Anonymkode: 9c014...028 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalliope88 Skrevet 25. desember 2020 #84 Del Skrevet 25. desember 2020 46 minutter siden, AnonymBruker said: Hun visste at han var i et forhold! Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Det er fremdeles typen din som har vært utro, ikke hun. Hun skylder ikke deg noe som helst. Etisk sett er det vel ikke riktig å ha sex med en opptatt fyr, men det er typen din som har latt det gå så langt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #85 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts, hvorfor er du opptatt av utseendet til hun han var uttro med? Det er vel ikke viktig. Menn kan ønske å ha sex med damer i flere ulike fasonger. Det som er viktig her er jo at han var utro, noe som selvsagt ikke er greit. Anonymkode: cb4d0...241 Ts her. Jeg trodde ikke at kjæresten min likte damer som er 80 kg tyngre enn meg. Har aldri falt meg inn at han tente på det, siden han snakker nedsettende om veldig store mennesker. Anonymkode: 4b6aa...e51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #86 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Når man møter et menneske man ikke kjenner, er det utseendet man blir interessert i først og så personligheten. Sånn er det faktisk ikke for alle. Jeg er mye mer interessert i personligheten som førsteinntrykk. Jeg vet da faen hva han har tenkt på, om han har gjort det bare for å teste hvordan det er å være med en så overvektig dame eller om han har vært tiltrukket av henne. Utifra det jeg har funnet ut hadde de blitt kjent på venterommet hos fastlegen. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Anonymkode: cb4d0...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalliope88 Skrevet 25. desember 2020 #87 Del Skrevet 25. desember 2020 4 minutter siden, Blondine94 said: Uansett hvordan det er eller ikke er, mannen din har vært utro. Det er ikke greit. Håper du går fra han nå.. Du kan aldri stole på han igjen og det er ikke verd kaste bort tid på. Når det gjelder fedmediskusjonen i denne tråden - jeg personlig synes ikke det er dårlig av deg å nevne vekten hennes, du har all rett til det. Overvekt er sykelig, det er ingen andre former for selvskading vi applauderer så hvorfor skal vi applaudere det, da? Å definere sykdommer og dårlig helse som «sexy» eller i andre lystige ordlag er helt forbi min fatteevne.. Handler da virkelig ikke om å applauere overvekt, men hvorfor har det noe å si for utroskapen? Utroskap er utroskap, uansett vekt. Personlig mener jeg det er typen som har driti seg ut, dama skylder ikke TS en dritt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #88 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Fyfaaaen så motbydelig. Hadde ikke klart å rørt han igjen. IHVERTFALL ikke etter å ha vært på et fleskeberg. 🤮 Anonymkode: 754ea...2df Hvorfor er det verre at han har vært med en overvektig dame enn en som er normalvektig? Sviket er jo akkurat det samme uansett, og det et ikke sånn at overvektige er ekle. Anonymkode: cb4d0...241 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #89 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): P.s Hun var så overvektig at det var vanskelig å knulle siden det var så mye valker, sa han. Anonymkode: 4b6aa...e51 Og det fortalte han til deg? Var det du som etterspurte så mye detaljer? Anonymkode: f446a...1cb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #90 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ts her. Jeg trodde ikke at kjæresten min likte damer som er 80 kg tyngre enn meg. Har aldri falt meg inn at han tente på det, siden han snakker nedsettende om veldig store mennesker. Anonymkode: 4b6aa...e51 Så dere har det til felles i det minste. Anonymkode: f446a...1cb 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondine94 Skrevet 25. desember 2020 #91 Del Skrevet 25. desember 2020 kalliope88 skrev (1 minutt siden): Handler da virkelig ikke om å applauere overvekt, men hvorfor har det noe å si for utroskapen? Utroskap er utroskap, uansett vekt. Personlig mener jeg det er typen som har driti seg ut, dama skylder ikke TS en dritt Hvis du leser gjennom tråden er det veldig mange som unnskylder overvekt. Det blir beskrevet som noe fint, sexy ol. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #92 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvis en person ikke setter status som i et forhold på facebook, så er hen ikke til å stole på? 😂 Anonymkode: 77d0f...06f Ikke nødvendigvis, men noen ganger ja. Noen er bare ikke så aktiv på Facebook/opptatt av sosiale medier. Og så er det noen par som bare ikke ønsker så mye oppmerksomhet tror jeg, eller trenger så mye bekreftelse, men har det bra likevel. Anonymkode: cb4d0...241 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalliope88 Skrevet 25. desember 2020 #93 Del Skrevet 25. desember 2020 5 minutter siden, Blondine94 said: Hvis du leser gjennom tråden er det veldig mange som unnskylder overvekt. Det blir beskrevet som noe fint, sexy ol. Og så om noen synes det er fint og sexy? Vi er da alle forskjellige og liker ulike ting. Poenget er uansett at mannen har vært utro og TS viser en ganske ræva holdning ovenfor andre mennesker. Det er ingen som applauderer overvekt i forhold til selve utroskapet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 25. desember 2020 #94 Del Skrevet 25. desember 2020 Kroppsformen på partneren er vel irrelevant for at typen din er er en utro drittsekk ... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #95 Del Skrevet 25. desember 2020 Blondine94 skrev (6 minutter siden): Hvis du leser gjennom tråden er det veldig mange som unnskylder overvekt. Det blir beskrevet som noe fint, sexy ol. Det gjør det ikke! Enkelte klarer å se et overvektig menneske som et MENNESKE, ikke bare som et utseende. Anonymkode: 86f96...f1e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 25. desember 2020 #96 Del Skrevet 25. desember 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Så fort noen nevner at en tykk dame som i tillegg driver med en opptatt mann, så heier man på damen. Er ikke det litt skremmende holdning? Bare fordi dama er tjukk så skal hun heises frem. Om dama var drit tynn hadde hun vært en bitch. Skremmende holdninger på folk her inne. Til og med tykke damer kan ha jævelig personligheter. Anonymkode: 63341...56e Dette! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 25. desember 2020 #97 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): En ting jeg bare ikke skjønner er hvordan en person har tid til å være utro når han har sex hver dag med deg! Må være utrolig vondt å bli sveket på det groveste, og det er helt naturlig at man undrer seg over preferansene når den andre er stikk motsatt en selv. Så ikke bry deg om de som snakker om dårlig holdning til overvekt osv Anonymkode: c3b7f...ac2 Dette tenkte jeg også på. Han har hatt det riktig så travelt da, altså tilogmed hatt seg med begge to på samme dager.. 🤢 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #98 Del Skrevet 25. desember 2020 Her var det mange fleskeberg som heier på hun overvektige. Skjønner Ts godt jeg. Hadde aldri tatt i mannen med tang engang etter å ha rørt ei uattraktiv usunn dame. Sier mye om han, det han har gjort. Feite damer er som regel ingen trussel. Men så finnes de mennene som er helt far out i psyken også da... Anonymkode: 84db7...575 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #99 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så dere har det til felles i det minste. Anonymkode: f446a...1cb Jeg har ikke hatt noen tanker om sykelige overvektige mennesker før nå, men når han er utro og i tillegg med en dame som har et utseende som er såpass langt fra meg, blir jeg overrasket. Denne damen visste om meg, og likevel ble hun med på utroskapen. Det er lavmål! Jeg har selv vært i situasjoner tidligere der opptatte menn har vist meg interesse, men så snart jeg har fått vite at de har vært opptatt har jeg stukket. Kanskje hun ikke har så mange sjanser for å få seg et nummer pga utseendet, eller kanskje hun er ettertraktet? Det er kjæresten min som er i et forhold og da legger man seg ikke etter andre damer, men damer holder seg borte fra opptatt menn uansett om de er tynne eller feite Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #100 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Samboer hadde en engangshendelse i fylla med ei som virkelig er mindre pen. Og nei, hun har absolutt ingen god personlighet heller. Føler liksom at jeg er så stygg også, siden han valgte den standarden å være utro med. Anonymkode: 63341...56e Nå ser du ned på andre mennesker, som om vi kan deles inn i ulike standarder. Absolutt veldig dumt for deg at du opplevde utroskap, men nå omtaler du jo på en måte henne som stygg, siden du føler deg stygg da han valgte å være med henne. Kjenner du henne, siden du vet at hun ikke hadde fin personlighet? Husk at dette med attraktivitet er veldig subjektivt, da både utseende og personlighet tas i betraktning, og dette ser vi på forskjellige måter. Noen som ikke ses på som vakker for noen, kan være nydelige for andre. Anonymkode: cb4d0...241 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå