Gå til innhold

Kjæresten har vært utro med dame på 140 kg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han har aldri sagt noe positivt om overvektige damer. 

Hadde det vært snakk om 10-20 kg overvekt hadde jeg ikke reagert, men når damen er trillende rund er det så stor kontrast til det synet han har sagt han har på kvinnekropper. 

Melissa Mc Carthy er mye slankere i forhold til denne damen jeg så på fb bildene. 

Nå må du ikke glemme at dette er ei dame som har hatt sex med min mann, hvorfor skulle jeg si noe positivt om henne?

Hvis hun ikke vet om meg er hun unnskyldt, men hvis hun vet han er i et forhold er hun en dritt, uansett om hun veier 140 eller 50 kg. 

Ts

Anonymkode: 4b6aa...e51

Så fort noen nevner at en tykk dame som i tillegg driver med en opptatt mann, så heier man på damen. Er ikke det litt skremmende holdning? Bare fordi dama er tjukk så skal hun heises frem. Om dama var drit tynn hadde hun vært en bitch. 

Skremmende holdninger på folk her inne. 

Til og med tykke damer kan ha jævelig personligheter. 

Anonymkode: 63341...56e

• Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn er ikke nødvendigvis utro med kvinner de finner mer tiltrekkende enn sin partner. Det er ofte det motsatte faktisk. Så ikke tenk så mye på akkurat det ts. 

Til øvrigheten som føler for å kjempe for overvektige (nok en gang her inne); ts har lov til å føle akkurat det hun vil. Nå er hun fortvilet og bedradd. Ta kroppspositiv-kampen deres et annet sted! 

Anonymkode: eabc9...0e4

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

På tide du fant ut at de er mennesker de også, da.

Anonymkode: b81c6...583

Ja, til og med de kan være bitches. 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kjæresten min er en veldig utadvendt person som snakker med alle og byr på seg selv. 

Det jeg husker fra chatten er en felles interesse de har, og at han inviterte seg på besøk for å se på noe hun samlet på, så hadde de drukket.... Det virker som det har skjedd en gang og så har hun invitert han tilbake på besøk men da har han ikke gått og skrevet at han har vært opptatt.. 

Ts

Kanskje han ville prøve hvordan det var å ha sex med en stor person. Så var det ikke noe bra, men han fikk kryssa av noe på "lista." 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Gruer meg til å si til han at jeg vet han har vært utro🥺Nå ligger han og sover og jeg sitter her på kg og skjelver.

Lurer på om han har brukt kondom og blir kvalm når jeg tenker på at vi har hatt sex kanskje samme dag som han har knullet på henne. 

Ts

Mest sannsynlig ikke. For om han ikke er vant til å bruke det hjemmefra, så gjør de ikke det ellers heller. Dum nok til å være utro og ikke slette chat, så er han absolutt ikke smart nok til å bruke kondom.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han lenge har søkt etter å ha noe på si, men ingen andre ville ha han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. 

Har snakket med kjæresten min. Damen kjente han litt fra før da hun har jobbet på samme sted som han. 

De kom i snakk på venterommet hos fastlegen, og det viste seg at damen er like opptatt av vinylplater som han, og hadde en platesamling som han var veldig interessert i å se. Hun ønsket å selge plater til han. 

Han hadde stukket innom en dag senere og så hadde de begynt å spille musikk. Hun hadde bydd på alkohol, de hadde blitt fulle og så hadde de hatt en slags sex, og det var ikke planlagt. 

Han sier han skjønte ikke helt hva som hadde skjedd. Han ble revet med siden han var dritings, og tenkte at det hadde vært spennende å ha sex med en dame som var så ekstremt stor. 

Han fikk panikk da han våknet og stakk. I ettertid har damen tatt mye kontakt og invitert han tilbake. Han har avslått hver gang. 

Hun visste på forhånd at at han er i et forhold! 

😈Begge to kan brenne et visst sted! 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts her. 

Har snakket med kjæresten min. Damen kjente han litt fra før da hun har jobbet på samme sted som han. 

De kom i snakk på venterommet hos fastlegen, og det viste seg at damen er like opptatt av vinylplater som han, og hadde en platesamling som han var veldig interessert i å se. Hun ønsket å selge plater til han. 

Han hadde stukket innom en dag senere og så hadde de begynt å spille musikk. Hun hadde bydd på alkohol, de hadde blitt fulle og så hadde de hatt en slags sex, og det var ikke planlagt. 

Han sier han skjønte ikke helt hva som hadde skjedd. Han ble revet med siden han var dritings, og tenkte at det hadde vært spennende å ha sex med en dame som var så ekstremt stor. 

Han fikk panikk da han våknet og stakk. I ettertid har damen tatt mye kontakt og invitert han tilbake. Han har avslått hver gang. 

Hun visste på forhånd at at han er i et forhold! 

😈Begge to kan brenne et visst sted! 

P.s Hun var så overvektig at det var vanskelig å knulle siden det var så mye valker, sa han.

Det må dere som tar sykelig overvektige folk i forsvar bare tåle å høre! 

Hadde hun vært en tynn dame hadde jeg kalt henne jævla magre bitch, og hadde det vært en babe med silikonpatter, restylane lepper, vippe extensions og akrylnegler/bleika hår, hadde de fått høre det de også! 

Han hadde tredd på seg et kondom husket han, for det hadde damen hatt. 🤮

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har lagt på meg 25 kilo og ville aldri hatt sex med en mann. Jeg ser jo meg i speilet og synes ikke det er et vakkert syn. Og ville aldr vist meg fram til en mann. Helt ærlig!

Anonymkode: d3c5c...fff

Det er jo bare supertrist og sier mye om synet du har på deg selv. Det burde du virkelig jobbe med ❤️ 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap handler sjeldent kun om utseende men mange andre ting også. Jeg håper TS føler seg bedre ved å snakke dritt om andre, men personlig mener jeg helt ærlig at det er typen din du skal være forbanna på. Det er han som har vært utro, gjort noe galt og prøvd å skjule det. Ikke den andre damen. 

Er så frusterende å lese menneskesynet enkelte har i denne tråden... Det handler ikke om å heie på en overvektig dame fordi hun har hatt sex med en opptatt mann, men menneskesynet mange har. Og denne tråden beviser vel i stor grad hvordan overvektige blir sett ned på.

Jeg håper du føler deg bedre TS ved å rakke ned på andre damer. Dessverre endrer ikke det faktumet at typen din var utro.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden han er utro mot deg er det jo noe han ikke får fra deg. Sier ikke at utroskap er greit, men å shame den andre kvinnen er tullete. Ikke sikkert hun vet om deg engang. Det er din mann som gjør noe galt i forhold til deg og deres forhold. 

Anonymkode: 4bdb9...6c0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Har vært i et forhold i 7 år nå.

Jeg er 175 cm høy og 63 kg, altså normalt slank. Kjæresten har kommentert mye at han er fornøyd med kroppen min, så jeg har tatt det for gitt at han tenner på slanke damer. 

Vi har det greit tror jeg, har sex nesten daglig (fordi han maser ofte) , jeg synes det kan bli litt mye men føyer meg ofte for maset hans. Sånn sett kan han ikke klage på lite sex. 

I natt fant jeg ut at han har hatt en flørt/affære med ei dame, og etter å ha funnet henne på fb ser jeg at dama er sykelig overvektig.

På et bilde på sin profil  fyller hun ut en liten 2 seter sofa .

Jeg har ei veninne som jobber som operasjonssykepleier og er med på slankeoperasjoner, og hun har sett på bildene av denne damen, og vurdert henne til å veie rundt 135-145 kg tung. 

Fikk sjokk da jeg oppdaget utroskapen, og helt satt ut da jeg så hvor stor hun var.

Det første jeg tenkte var at han må ha en fetisj for overvektige damer, for det er jo ikke alle som kan tenke seg å være med så ekstremt overvektige mennesker? 

Er helt satt ut nå😔

Det hadde kanskje vært verre om han hadde vært utro med ei dame som så ut som Tone Damli eller Jenny Skavlan? 

Vi damer tenker at sånne vakre damer er en trussel, men nå etter dette vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. 

All utroskap er tillitsbrudd, slank eller fet same shit. Kan være at du har gjort deg selv en bjørnetjeneste ved å være disponibel for han når han måtte ønske det. Tilgi og glem det, eller dump han. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Siden han er utro mot deg er det jo noe han ikke får fra deg. Sier ikke at utroskap er greit, men å shame den andre kvinnen er tullete. Ikke sikkert hun vet om deg engang. Det er din mann som gjør noe galt i forhold til deg og deres forhold. 

Det er tull. Det noe tipper jeg er i han selv, som kan hete dårlig impulskontroll, spenningssøkene umoralsk dritt, dårlig selvbilde med stort bekreftelsesbehov eller annet.

Ts., forlater du ham?

Anonymkode: c3b7f...ac2

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ærlig talt, så nedrig.

Tenker dere virkelig sånn om alle store mennesker, at de kun er en fetisj? At de ikke er mennesker som oss andre?

Anonymkode: 86f96...f1e

Enig! Jeg er overvektig, mannen synes jeg bør slanke meg, men han tenner på meg likevel, fordi han er tiltrukket av meg som person, og ikke meg som fet..... Vi har vært sammen i over 20 år, og han er like tiltrukket av meg om jeg har vært small, medium eller large, om jeg har hatt langt eller kort hpr, lyst eller mørkt, vært vinterblek eller sommerbrun, hårete på legger og underlivet, eller glattbarbert osv, osv! 

Man har ikke en fetisj, selv om man tenner på en overvektig! Man har en fetisj. Hvis man BARE tenner på overvektige... Her kan det være at han føler noe for henne, at personligheten hennes gjør henne sexy for ham, derfor var han utro! 

Anonymkode: 15f59...378

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

All medfølelse til deg, ts! Han fortjener deg ikke! Håper dere får snakket ut, men hadde jeg vært deg, ville jeg gått uten å se meg tilbake. Lykke til videre! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hun visste at han var i et forhold! 

Ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Menn er ikke nødvendigvis utro med kvinner de finner mer tiltrekkende enn sin partner. Det er ofte det motsatte faktisk. Så ikke tenk så mye på akkurat det ts. 

Anonymkode: eabc9...0e4

Det er bare tull. Det du snakker om er utseendet, ikke tiltrekningen. Men du tror gjerne de to går for det samme?

Hadde man ikke vært mer tiltrukket av den man er utro med, så hadde man jo ikke vært utro. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. 

Kjæresten min har et veldig stort behov for sex, og det har jeg lenge følt har blitt mer og mer et stress i forholdet.

Det siste året har jeg begynt å legge meg før han og late som om jeg sover når han legger seg, fordi jeg orker ikke pliktsex hver kveld eller hver bidige ledige stund. Han drar meg ofte opp av sofaen midt i et tv program for å få seg et nummer, og jeg har sagt at han kan ikke forvente seg sex hver gang det kribler i pikken. Da blir han sur og klager over at jeg har mistet sexlysten, og at jeg ikke er så kåt som før(da vi hadde nylig  blitt sammen) 

Vanligvis har vi sex 5-7 g pr uke og da gir jeg etter for sexmas av og til.

Sist helg hadde vi sex 6 ganger på 48 timer siden sønnen vår var hos besteforeldre.

Da sutret han fordi jeg ikke orket å ha sex enda en gang før vi sovnet, og våkne mandags morgen og ha sex før han gikk på jobb kl 06.

Rekorden vår er 35 ganger på ei uke, men det var den første tiden vi var sammen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ts her. 

Kjæresten min har et veldig stort behov for sex, og det har jeg lenge følt har blitt mer og mer et stress i forholdet.

Det siste året har jeg begynt å legge meg før han og late som om jeg sover når han legger seg, fordi jeg orker ikke pliktsex hver kveld eller hver bidige ledige stund. Han drar meg ofte opp av sofaen midt i et tv program for å få seg et nummer, og jeg har sagt at han kan ikke forvente seg sex hver gang det kribler i pikken. Da blir han sur og klager over at jeg har mistet sexlysten, og at jeg ikke er så kåt som før(da vi hadde nylig  blitt sammen) 

Vanligvis har vi sex 5-7 g pr uke og da gir jeg etter for sexmas av og til.

Sist helg hadde vi sex 6 ganger på 48 timer siden sønnen vår var hos besteforeldre.

Da sutret han fordi jeg ikke orket å ha sex enda en gang før vi sovnet, og våkne mandags morgen og ha sex før han gikk på jobb kl 06.

Rekorden vår er 35 ganger på ei uke, men det var den første tiden vi var sammen. 

Hvorfor gidder du å gi etter?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, hvorfor er du opptatt av utseendet til hun han var uttro med? Det er vel ikke viktig. Menn kan ønske å ha sex med damer i flere ulike fasonger. Det som er viktig her er jo at han var utro, noe som selvsagt ikke er greit. 

Anonymkode: cb4d0...241

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...