AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #41 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror han vil nekte. For 4 år siden, natt til julaften faktisk, fant jeg kondomer i toalettvesken hans. Jeg vekket han og spurte hvorfor han hadde det, når jeg bruker spiral. Da ble han irritert og sa de var kjøpt en gang vi var i Berlin og jeg hadde mensen og vi skulle ha sex. Det var ren løgn! Vi har ofte sex når jeg har mensen og har aldri brukt kondomer. Jævla drittsekk😒 Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Det du i såfall kan gjøre er å høre med hun dama, du vet jo hvem hun er på facebook nå. Men tror jeg ville prøvd å få minst mulig drama ut av situasjonen til å begynne med. Har selv vært den andre dama som ikke visste om kjæresten før, og da tok jeg kontakt med henne.. SÅ mye drama!! og dermed fikk man heller aldri snakka ordentlig ut. Men jeg fikk i det miste vite sannheten og hva slags dust han var da. Anonymkode: 222c8...8f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #42 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det du i såfall kan gjøre er å høre med hun dama, du vet jo hvem hun er på facebook nå. Men tror jeg ville prøvd å få minst mulig drama ut av situasjonen til å begynne med. Har selv vært den andre dama som ikke visste om kjæresten før, og da tok jeg kontakt med henne.. SÅ mye drama!! og dermed fikk man heller aldri snakka ordentlig ut. Men jeg fikk i det miste vite sannheten og hva slags dust han var da. Anonymkode: 222c8...8f1 Jeg tviler på at han har sagt til henne at han er opptatt😑 Vet ikke hvordan jeg skal starte med å si det til han at jeg vet. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #43 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tviler på at han har sagt til henne at han er opptatt😑 Vet ikke hvordan jeg skal starte med å si det til han at jeg vet. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Så han er ikke åpen om å ha kjæreste på facebook heller? Høres jo ut som en fyr som ikke er helt til å stole på... Du kan vel bare si som du sa her: Sitat Jeg skulle låne laptopen hans i går for å gå inn på min fb, og da kom jeg rett inn på hans Facebookside og der lå Messenger loggen åpen. Uten at jeg ville det selv så fanget blikket mitt samtalen han hadde med denbe damen, og der stod det hva de hadde gjort på de siste ukene. Anonymkode: 222c8...8f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #44 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så han er ikke åpen om å ha kjæreste på facebook heller? Høres jo ut som en fyr som ikke er helt til å stole på... Du kan vel bare si som du sa her: Anonymkode: 222c8...8f1 Ja det er jo det som er grunnen til at jeg så det. Var på kontoret hans og spurte om jeg kunne låne pc, så jeg har jo ikke akkurat snoket. Han har ikke sivilstatus på fb. Jeg står oppført som i forhold, men ikke med hvem. Jeg var på fb når vi ble sammen og noen år senere da han kom på fb, skrev jeg at jeg var i forhold med han, men siden han ikke svarte på min forespørsel om å stå i forhold med meg, gadd jeg ikke stresse med hans sivilstatus. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #45 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så han er ikke åpen om å ha kjæreste på facebook heller? Høres jo ut som en fyr som ikke er helt til å stole på... Anonymkode: 222c8...8f1 Hvis en person ikke setter status som i et forhold på facebook, så er hen ikke til å stole på? 😂 Anonymkode: 77d0f...06f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #46 Del Skrevet 25. desember 2020 Snakk om karma. Jeg var den du beskriver med mine 140kg. Møtte en kjernekar, slank og veltrent. Vi holdt sammen i over 10år, hadde to problemfrie svangerskap. Ikke noe vektrelatert. Så gikk jeg ned til rundt 85, og jeg gikk på en gedigen knekk. Jeg har aldri vært mer sosial eller hatt sterkere drifter enn da jeg var stor. Mulig det var noe hormonelt, for jeg hadde null hemninger. Mannen gikk aldri sulten. Med tanke på hvordan du shamer kroppen hennes, så har jeg vel aldri heiet mer på et sidesprang. Du skal få litt å jobbe med der..... Anonymkode: 5c212...9e5 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #47 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis en person ikke setter status som i et forhold på facebook, så er hen ikke til å stole på? 😂 Anonymkode: 77d0f...06f Han virker jo som en type som unnviker konfrontasjoner med henne og ikke er ærlig på at han har kjæreste. Anonymkode: 222c8...8f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #48 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Snakk om karma. Jeg var den du beskriver med mine 140kg. Møtte en kjernekar, slank og veltrent. Vi holdt sammen i over 10år, hadde to problemfrie svangerskap. Ikke noe vektrelatert. Så gikk jeg ned til rundt 85, og jeg gikk på en gedigen knekk. Jeg har aldri vært mer sosial eller hatt sterkere drifter enn da jeg var stor. Mulig det var noe hormonelt, for jeg hadde null hemninger. Mannen gikk aldri sulten. Med tanke på hvordan du shamer kroppen hennes, så har jeg vel aldri heiet mer på et sidesprang. Du skal få litt å jobbe med der..... Anonymkode: 5c212...9e5 Synes du det er så rart at jeg reagerer på at han har vært utro med ei opp mot 150 kg? Det er det stikk motsatte av meg, og siden han er ganske slank selv og kun vært med normalvektige damer, OG kommenterer kroppen min hvis jeg har gått opp 2-3 kg i vekt, er det ikke rart jeg reagerte. At du ikke tåler at jeg stiller spm ved dette, og i tillegg heier på at kjæresten min har hatt et sidesprang, gjør deg til et dårligere menneske enn meg! Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #49 Del Skrevet 25. desember 2020 Klarer liksom ikke gi deg mye sympati jeg heller, sånn som du tråkker på andre. Ikke kult at han er utro mot deg, men du må gå noen runder med menneskesynet ditt altså. Er det kanskje derfor han begynner å se andre veier? Fordi du er veldig overfladisk? Og bare for å ha sagt det, ikke alles vekt har med over/underspising og lite eller overdreven aktivitet å gjøre. Det finnes mange sykdommer, skader osv. som folk ikke styrer over. Når du snakker slik du gjør så sier du jo f.eks at en i rullestol også vil være "ute av gamet", eller en døv -de er jo "annerledes" og ikke "perfekte". Tror du må våkne opp litt, de aller fleste forelsker seg i personen inni kroppen, blir tent av blikk, samtale og følelse. Jo, utseende har mye å si, men det betyr ikke at det finnes bare en type "perfekt" utseende. Husker du Mellissa Mcarthy som Sookie i Gilmore Girls? Her er hun vel rundt 130-140kg tipper jeg, og er superhot i mine øyne! (Jeg er bifil) Det er selvsagt ikke bra for oss i det store og det hele å være så store, men kom ikke her å si at store ikke kan være pene og sexy! Og om de i tillegg har en super personlighet, like interesser, samme humor, like tanker om livet, mål, mening og verdier -så vil de jo lett som en plett danke ut mang en overfladisk, supertynn jente som dømmer andre over en lav sko. Sånn er det jo bare. Om du er typen til å være Kim Kardashian-fan så har vel hun veid laangt over hundre hun og, og ikke minst hatt "verdens største rumpe". Tror dette er en av de få gangene jeg ikke klarer å støtte den som har opplevd utroskap, det føles helt merkelig..! Anonymkode: 55820...ab0 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #50 Del Skrevet 25. desember 2020 Dersom han kontinuerlig også maser på deg om sex, kan det også være en sexavhengighet han har 🤷♀️ det er også en ting. Kan du kanskje spørre han om sånne ting først, uten at du forteller om utroskapen? Så kanskje han kan åpne seg litt mer uten at han vet at han avslører seg selv.. Anonymkode: 222c8...8f1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #51 Del Skrevet 25. desember 2020 Jeg har lagt på meg 25 kilo og ville aldri hatt sex med en mann. Jeg ser jo meg i speilet og synes ikke det er et vakkert syn. Og ville aldr vist meg fram til en mann. Helt ærlig! Anonymkode: d3c5c...fff 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #52 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Klarer liksom ikke gi deg mye sympati jeg heller, sånn som du tråkker på andre. Ikke kult at han er utro mot deg, men du må gå noen runder med menneskesynet ditt altså. Er det kanskje derfor han begynner å se andre veier? Fordi du er veldig overfladisk? Og bare for å ha sagt det, ikke alles vekt har med over/underspising og lite eller overdreven aktivitet å gjøre. Det finnes mange sykdommer, skader osv. som folk ikke styrer over. Når du snakker slik du gjør så sier du jo f.eks at en i rullestol også vil være "ute av gamet", eller en døv -de er jo "annerledes" og ikke "perfekte". Tror du må våkne opp litt, de aller fleste forelsker seg i personen inni kroppen, blir tent av blikk, samtale og følelse. Jo, utseende har mye å si, men det betyr ikke at det finnes bare en type "perfekt" utseende. Husker du Mellissa Mcarthy som Sookie i Gilmore Girls? Her er hun vel rundt 130-140kg tipper jeg, og er superhot i mine øyne! (Jeg er bifil) Det er selvsagt ikke bra for oss i det store og det hele å være så store, men kom ikke her å si at store ikke kan være pene og sexy! Og om de i tillegg har en super personlighet, like interesser, samme humor, like tanker om livet, mål, mening og verdier -så vil de jo lett som en plett danke ut mang en overfladisk, supertynn jente som dømmer andre over en lav sko. Sånn er det jo bare. Om du er typen til å være Kim Kardashian-fan så har vel hun veid laangt over hundre hun og, og ikke minst hatt "verdens største rumpe". Tror dette er en av de få gangene jeg ikke klarer å støtte den som har opplevd utroskap, det føles helt merkelig..! Anonymkode: 55820...ab0 Han har aldri sagt noe positivt om overvektige damer. Hadde det vært snakk om 10-20 kg overvekt hadde jeg ikke reagert, men når damen er trillende rund er det så stor kontrast til det synet han har sagt han har på kvinnekropper. Melissa Mc Carthy er mye slankere i forhold til denne damen jeg så på fb bildene. Nå må du ikke glemme at dette er ei dame som har hatt sex med min mann, hvorfor skulle jeg si noe positivt om henne? Hvis hun ikke vet om meg er hun unnskyldt, men hvis hun vet han er i et forhold er hun en dritt, uansett om hun veier 140 eller 50 kg. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #53 Del Skrevet 25. desember 2020 26 minutter siden, AnonymBruker said: Han har aldri sagt noe positivt om overvektige damer. Hadde det vært snakk om 10-20 kg overvekt hadde jeg ikke reagert, men når damen er trillende rund er det så stor kontrast til det synet han har sagt han har på kvinnekropper. Melissa Mc Carthy er mye slankere i forhold til denne damen jeg så på fb bildene. Nå må du ikke glemme at dette er ei dame som har hatt sex med min mann, hvorfor skulle jeg si noe positivt om henne? Hvis hun ikke vet om meg er hun unnskyldt, men hvis hun vet han er i et forhold er hun en dritt, uansett om hun veier 140 eller 50 kg. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Men selv var du ikke så opptatt av akkurat dette i starten av tråden, du shamer istedet den generelle store kvinnen og kan ikke skjønne at noen kan finne på!! å ligge med et "fleskeberg" som du så medfølende kaller det. Da må det være noe alvorlig galt med personen. Og dette mente du generelt om tykke mennesker og de som finner seg en tykk partner før du fant ut om denne kvinnen. Det er der problemet ligger, og det er derfor vi føler så lite med deg. Det ER noe galt med kjæresten din som er en utro dritt, og det ER noe galt med forholdet dere to har i mellom dere -men det er IKKE noe galt i å bli betatt av tykke mennesker! Vær forbanna på ham, vær forbanna på henne -men drit nå i å tråkke på andre menneskers kropp på åpent forum, selv om hun dama der tilfeldigvis er stor, come on liksom, det er skikkelig stygt gjort!! Typen din og ei dame tråkka på deg, så derfor har du rett til å tråkke på andre -som aldri har gjort deg en dritt? Wow, så fin en personlighet du skilter med, en skikelig catch..! Anonymkode: 55820...ab0 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #54 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men selv var du ikke så opptatt av akkurat dette i starten av tråden, du shamer istedet den generelle store kvinnen og kan ikke skjønne at noen kan finne på!! å ligge med et "fleskeberg" som du så medfølende kaller det. Da må det være noe alvorlig galt med personen. Og dette mente du generelt om tykke mennesker og de som finner seg en tykk partner før du fant ut om denne kvinnen. Det er der problemet ligger, og det er derfor vi føler så lite med deg. Det ER noe galt med kjæresten din som er en utro dritt, og det ER noe galt med forholdet dere to har i mellom dere -men det er IKKE noe galt i å bli betatt av tykke mennesker! Vær forbanna på ham, vær forbanna på henne -men drit nå i å tråkke på andre menneskers kropp på åpent forum, selv om hun dama der tilfeldigvis er stor, come on liksom, det er skikkelig stygt gjort!! Typen din og ei dame tråkka på deg, så derfor har du rett til å tråkke på andre -som aldri har gjort deg en dritt? Wow, så fin en personlighet du skilter med, en skikelig catch..! Anonymkode: 55820...ab0 Ts her. Da jeg går fant ut at han hadde vært utro fikk jeg sjokk. Da jeg oppdaget hvordan hun så ut fikk jeg enda mer sjokk. Jeg er ærlig nok til å innrømme det, og er nok ikke den eneste. Nå har jeg summet meg litt, og begynt å ta innover meg hva jeg har blitt utsatt for. Jeg har ikke kalt denne kvinnen for "fleskeberg", det er dine ord. Vi har også et barn sammen på 5 år, så dette er ikke en bagatell. Anonymkode: 4b6aa...e51 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #55 Del Skrevet 25. desember 2020 La nå mannen kose seg med flesheberget om han tenner på det Anonymkode: 07867...e9a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #56 Del Skrevet 25. desember 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ts her. Da jeg går fant ut at han hadde vært utro fikk jeg sjokk. Det skjønner jeg godt, jeg har opplevd utroskap selv og vet hvor j** det er Da jeg oppdaget hvordan hun så ut fikk jeg enda mer sjokk. Jeg er ærlig nok til å innrømme det, og er nok ikke den eneste. Nå har jeg summet meg litt, og begynt å ta innover meg hva jeg har blitt utsatt for. Liker bare ikke at du utsetter andre uskyldige for noe de ikke fortjener. Tenk hvordan det kan føles for andre med høy vekt å lese denne tråden, om hvordan noen må ha en fetisj for å i det hele tatt skulle gidde å være med noen med en slik kropp f.eks. Det kan rive hardt i manges selvfølelse. Også på julaften/1.juledag i tillegg liksom.. Jeg har ikke kalt denne kvinnen for "fleskeberg", det er dine ord. Det var ikke mine ord, men heller ikke dine, så det sier jeg unnskyld for. Det var et ord som ble brukt i en kommentar rett under din, nederst på første side, og jeg så den som din. Så det beklager jeg. Vi har også et barn sammen på 5 år, så dette er ikke en bagatell. Det er ikke en bagatell, det er et stort svik å oppleve utroskap, det er trist og tragisk. Og enda verre med barn i bildet. Jeg skjønner godt at du er helt satt ut jeg. Og jeg håper du finner deg en bedre mann, evt. at dere finner ut av dette sammen om du takler det.. Ønsker deg og barnet ditt det beste. Det må jo være helt j** å oppdage noe sånt nå rundt juletider i tillegg.. Jeg ber deg bare please om å ikke dra andre ned i dragsuget samtidig som du går igjennom dette. Anonymkode: 4b6aa...e51 Fikk jeg lyst til å hente frem en av de eldste klemme-smilyen til KG, du fortjener den Sorry for at jeg er hard mot deg.. Anonymkode: 55820...ab0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 25. desember 2020 #57 Del Skrevet 25. desember 2020 Jeg synes det er helt greit at TS snakker stygt om dama som puler mannen hennes. Synes TS er ganske respektfull i måten hun omtaler henne, hadde det vært meg hadde det vært MYE styggere. Dere andre kan ta dere en bolle, hver og en av dere hadde snakket mye mere dritt om dere hadde blitt utsatt for utroskap og blitt så såret. Men verst av alt er mannen - skjuler forholdet på facebook, tar kontakt med andre via facebook, har kondomer liggende - selv om han får sex hver dag hjemme! Han er nok dessverre notorisk utro og en jævla dritt som systematisk planlegger og utfører utroskapen med kaldt hjerte. Her må du bare gå. Du fortjener mye bedre. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #58 Del Skrevet 25. desember 2020 Forundret meg veldig denne tråden... som regel er det ramaskrik i trådene der en har vært utro... her var emnet mer at dama han var utro med var overvektig... og det var jo fy fy... måten overvektig folk blir omtalt her er ett bra speilbildet på hvordan overvektige oppfattes i samfunnet. Tragisk menneskesyn. Hvis denne mannen evner og se mer enn bare vekt hos en jente er jo det kjempe positivt., Håper det ordner seg ts. Og husk det er mannen din som har lovet troskap til deg ikke den andre hvis hun er single. Anonymkode: 7b082...0cd 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #59 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har vært i et forhold i 7 år nå. Jeg er 175 cm høy og 63 kg, altså normalt slank. Kjæresten har kommentert mye at han er fornøyd med kroppen min, så jeg har tatt det for gitt at han tenner på slanke damer. Vi har det greit tror jeg, har sex nesten daglig (fordi han maser ofte) , jeg synes det kan bli litt mye men føyer meg ofte for maset hans. Sånn sett kan han ikke klage på lite sex. I natt fant jeg ut at han har hatt en flørt/affære med ei dame, og etter å ha funnet henne på fb ser jeg at dama er sykelig overvektig. På et bilde på sin profil fyller hun ut en liten 2 seter sofa . Jeg har ei veninne som jobber som operasjonssykepleier og er med på slankeoperasjoner, og hun har sett på bildene av denne damen, og vurdert henne til å veie rundt 135-145 kg tung. Fikk sjokk da jeg oppdaget utroskapen, og helt satt ut da jeg så hvor stor hun var. Det første jeg tenkte var at han må ha en fetisj for overvektige damer, for det er jo ikke alle som kan tenke seg å være med så ekstremt overvektige mennesker? Er helt satt ut nå😔 Det hadde kanskje vært verre om han hadde vært utro med ei dame som så ut som Tone Damli eller Jenny Skavlan? Vi damer tenker at sånne vakre damer er en trussel, men nå etter dette vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Anonymkode: 4b6aa...e51 Samboer hadde en engangshendelse i fylla med ei som virkelig er mindre pen. Og nei, hun har absolutt ingen god personlighet heller. Føler liksom at jeg er så stygg også, siden han valgte den standarden å være utro med. Anonymkode: 63341...56e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #60 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Klarer liksom ikke gi deg mye sympati jeg heller, sånn som du tråkker på andre. Ikke kult at han er utro mot deg, men du må gå noen runder med menneskesynet ditt altså. Er det kanskje derfor han begynner å se andre veier? Fordi du er veldig overfladisk? Og bare for å ha sagt det, ikke alles vekt har med over/underspising og lite eller overdreven aktivitet å gjøre. Det finnes mange sykdommer, skader osv. som folk ikke styrer over. Når du snakker slik du gjør så sier du jo f.eks at en i rullestol også vil være "ute av gamet", eller en døv -de er jo "annerledes" og ikke "perfekte". Tror du må våkne opp litt, de aller fleste forelsker seg i personen inni kroppen, blir tent av blikk, samtale og følelse. Jo, utseende har mye å si, men det betyr ikke at det finnes bare en type "perfekt" utseende. Husker du Mellissa Mcarthy som Sookie i Gilmore Girls? Her er hun vel rundt 130-140kg tipper jeg, og er superhot i mine øyne! (Jeg er bifil) Det er selvsagt ikke bra for oss i det store og det hele å være så store, men kom ikke her å si at store ikke kan være pene og sexy! Og om de i tillegg har en super personlighet, like interesser, samme humor, like tanker om livet, mål, mening og verdier -så vil de jo lett som en plett danke ut mang en overfladisk, supertynn jente som dømmer andre over en lav sko. Sånn er det jo bare. Om du er typen til å være Kim Kardashian-fan så har vel hun veid laangt over hundre hun og, og ikke minst hatt "verdens største rumpe". Tror dette er en av de få gangene jeg ikke klarer å støtte den som har opplevd utroskap, det føles helt merkelig..! Anonymkode: 55820...ab0 De fleste er pene med riktig klær på da. Veldig lite å si. Anonymkode: 63341...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå