Gå til innhold

Kjæresten har vært utro med dame på 140 kg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er faen meg mer opptatt av å skrive om hvor feit hun er, enn om at han har vært utro, og sveket deg.

Anonymkode: 86f96...f1e

Hun lurer jo på HVORFOR han har gjort det, og det er ikke så merkelig. Det er jo en helt normal ting å sammenligne seg selv med den andre kvinnen.

Anonymkode: 222c8...8f1

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun lurer jo på HVORFOR han har gjort det, og det er ikke så merkelig. Det er jo en helt normal ting å sammenligne seg selv med den andre kvinnen.

Jo, det ER merkelig! Hele tråden er noe av det særeste jeg har lest her inne, og det sier ikke lite!

Det menneskesynet som flere av dere fronter her inne, tyder på at dere kun regner normalvektige mennesker som mennesker, mens de overvektige er fetisjer og ting man ikke regner med.

Det er faen ikke rart mannfolkene deres finner seg noen andre damer å knulle, det må føles helt forjævlig å knulle noen med et så nedrig menneskesyn. 

• Liker 47
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg bare ikke skjønner er hvordan en person har tid til å være utro når han har sex hver dag med deg!

Må være utrolig vondt å bli sveket på det groveste, og det er helt naturlig at man undrer seg over preferansene når den andre er stikk motsatt en selv. Så ikke bry deg om de som snakker om dårlig holdning til overvekt osv

Anonymkode: c3b7f...ac2

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

har sex hver dag med deg!

Det kan vel knapt kalles sex hvis det kun er kroppen som er med. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Helt feil. Snakk for deg selv. Ikke bruk ord som ‘man’ når du ikke vet hva vi andre gjør. Jeg blir ikke interessert i utseendet først. 

Neivel, men hold i alle fall muligheten åpen for at han evner å se mer ved et menneske enn hva du gjør.

Jeg personlig kjenner ikke en gang mennesker med så fattigslige antakelser om andre, som det du beskriver i denne tråden. Du er faen meg mer opptatt av å skrive om hvor feit hun er, enn om at han har vært utro, og sveket deg.

Jeg er jo sjokkert over at han har vært utro, men har aldri sett på ekstremt overvektige damer som en trussel. 

Ts

Anonymkode: 4b6aa...e51

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mest sjokket av at du bare fokuserer på vekta hennes og det virker som at du fronter et syn der  vekta dikterer om noen er pene eller ikke. 

Anonymkode: 62fd7...ff2

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg er jo sjokkert over at han har vært utro, men har aldri sett på ekstremt overvektige damer som en trussel. 

Ts

På tide du fant ut at de er mennesker de også, da.

Anonymkode: b81c6...583

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts

Hvorfor siterte du meg for å si det samme som du har sagt flere ganger før. Det er jo dette jeg reagerer på, jeg synes det er hårreisende at du ikke ser på overvektige kvinner som kvinner.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide du fant ut at de er mennesker de også, da.

Anonymkode: b81c6...583

Hun viser ingen tegn til at det har gått opp for henne, hun gjentar jo bare det samme om og om igjen. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leste chatten dems så kan man sikkert tolke litt om dette bare er en sexting mellom de, eller om hun har har en fantastisk personlighet, som noen foreslår. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det kan vel knapt kalles sex hvis det kun er kroppen som er med. 

Nå legger du inn premisser som ikke er nevnt noe sted. Og om så skulle være tilfellet, så tar ikke det bort det faktum at man bruker tid på det. Men enkelte har kanskje ikke jobb, barn, andre ting å gjøre enn å knulle rundt. Men det er nå forunderlig, synes jeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå legger du inn premisser som ikke er nevnt noe sted. Og om så skulle være tilfellet, så tar ikke det bort det faktum at man bruker tid på det. Men enkelte har kanskje ikke jobb, barn, andre ting å gjøre enn å knulle rundt. Men det er nå forunderlig, synes jeg

Det kalles implisitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min er en veldig utadvendt person som snakker med alle og byr på seg selv. 

Det jeg husker fra chatten er en felles interesse de har, og at han inviterte seg på besøk for å se på noe hun samlet på, så hadde de drukket.... Det virker som det har skjedd en gang og så har hun invitert han tilbake på besøk men da har han ikke gått og skrevet at han har vært opptatt.. 

Ts

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det kalles implisitt. 

Nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er en veldig utadvendt person som snakker med alle og byr på seg selv. 

Det jeg husker fra chatten er en felles interesse de har, og at han inviterte seg på besøk for å se på noe hun samlet på, så hadde de drukket.... Det virker som det har skjedd en gang og så har hun invitert han tilbake på besøk men da har han ikke gått og skrevet at han har vært opptatt.. 

Ts

Hvis han inviterte seg selv så kan det jo type på at han var interessert i å ha sex med henne, men kanskje holdt det med den ene gangen..  Mulig det har vært en nysgjerrighet han har hatt i det minst å ha sex med en stor person. Tror det er mange som har det egentlig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gruer meg til å si til han at jeg vet han har vært utro🥺Nå ligger han og sover og jeg sitter her på kg og skjelver.

Lurer på om han har brukt kondom og blir kvalm når jeg tenker på at vi har hatt sex kanskje samme dag som han har knullet på henne. 

Ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg til å si til han at jeg vet han har vært utro🥺Nå ligger han og sover og jeg sitter her på kg og skjelver.

Lurer på om han har brukt kondom og blir kvalm når jeg tenker på at vi har hatt sex kanskje samme dag som han har knullet på henne. 

Ts

Skjønner det er vanskelig, men sikkert bedre å få det gjort så slipper du å sitte å gruble på det! Han kan kanskje svare deg på mye av det du lurer på.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts

Se der! Du tenker faktisk på henne som et menneske. Får brått mer sympati med deg nå. Lykke til med praten!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det er vanskelig, men sikkert bedre å få det gjort så slipper du å sitte å gruble på det! Han kan kanskje svare deg på mye av det du lurer på.. 

Tror han vil nekte.

For 4 år siden, natt til julaften faktisk, fant jeg kondomer i toalettvesken hans.

Jeg vekket han og spurte hvorfor han hadde det, når jeg bruker spiral. Da ble han irritert og sa de var kjøpt en gang vi var i Berlin og jeg hadde mensen og vi skulle ha sex. Det var ren løgn!

Vi har ofte sex når jeg har mensen og har aldri brukt kondomer. 

Jævla drittsekk😒

Ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...