Gå til innhold

Kjæresten har vært utro med dame på 140 kg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og ikke minst for en gang skyld følte seg begjæret? Endelig en som faktisk ville ha han?

Anonymkode: 7f425...0d3

Han var lei av og stikke seg på ribbeina kanskje. Ville ha ei vannseng og ikke en ikea seng uten madrass.

Anonymkode: f86bc...8c0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 2.52):

Nei, det gjør vi ikke. At du gjør det, får du ta på din egen kappe. Kanskje han var utro fordi hun var snill og ikke så opphengt i utseendet? 

Anonymkode: 86f96...f1e

Ja, snille damer ligger jo med opptatte menn. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tror utrolig nok at et menneske kun er den massen organisk materiale som det består av.  Hva gjør oss til mennesker?

Anonymkode: 73984...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 4.24):

:ler: 

Snakk om karma. Jeg var den du beskriver med mine 140kg. Møtte en kjernekar, slank og veltrent. 

Vi holdt sammen i over 10år, hadde to problemfrie svangerskap. Ikke noe vektrelatert.

Så gikk jeg ned til rundt 85, og jeg gikk på en gedigen knekk. 

Jeg har aldri vært mer sosial eller hatt sterkere drifter enn da jeg var stor. Mulig det var noe hormonelt, for jeg hadde null hemninger. Mannen gikk aldri sulten. 

Med tanke på hvordan du shamer kroppen hennes, så har jeg vel aldri heiet mer på et sidesprang. 

Du skal få litt å jobbe med der.....

Anonymkode: 5c212...9e5

Litt utydelig for meg hvorfor du heier på dette. Jeg ble også litt irritert på fatshamingen, men utroskap hører ingen steds hjemme, hvorfor skal det være greit fordi elskerinna veier 140 kg? Det er uærlig og bedrag uansett.

Jeg heier dog definitivt på at alle kropper er sexy for noen! Jeg liker selv folk i begge kategorier… 

Anonymkode: 5b514...1c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fat shaming er dumt, men mannen var faktisk utro. Så skam dere for å ikke ha medfølelse.

Det er vanlig å sammenligne seg og undre seg over hvem han var utro med. Når hun er den andre kvinnen er det lett å kritisere dem.

Anonymkode: 7e2ea...6f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Han forlot meg, dvs han døde.

Ts

Anonymkode: 4b6aa...e51

Hva??

Er han død 

Anonymkode: ddff2...c25

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva??

Er han død 

Anonymkode: ddff2...c25

Mulig senskader?

Anonymkode: f86bc...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.12.2020 den 20.13):

Fyfaaaen så motbydelig. Hadde ikke klart å rørt han igjen. IHVERTFALL ikke etter å ha vært på et fleskeberg. 🤮

Anonymkode: 754ea...2df

Så så, ikke så hard i uttalelsene nå...der fikk han seg sikkert 5 kg i  bare rein mus, så han har sikra seg kvota for året.

Anonymkode: 81e2b...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ts

Kjipt å høre! 🤎

Så merkelig å ta opp en så gammel tråd, kult at du svarte på den fortsatt.

Håper det går bedre med deg nå.

Anonymkode: 8b944...d64

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og hadde fått SJOKK om min samboer hadde vært utro med noe som var helt annet enn meg. Jeg trener, er opptatt av kostholdet, VET jeg ser bra ut, tar GODT vare på utseendet og hadde blitt helt satt ut om min samboer hadde vært utro med noen som hadde mer enn dobbel størrelse som meg. 

Trist at han døde, særlig for barnet deres sin del. 

Anonymkode: ea2b5...cf4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 1.19):

Ts

Vil du fortelle ts?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 16.47):

Fat shaming er dumt, men mannen var faktisk utro. Så skam dere for å ikke ha medfølelse.

Det er vanlig å sammenligne seg og undre seg over hvem han var utro med. Når hun er den andre kvinnen er det lett å kritisere dem.

Anonymkode: 7e2ea...6f2

Enig. De aller fleste sammenligner. Opplevd utroskap selv og snakket ned den andre kvinnen.  Men hun var ikke den snille typen heller. Hadde hun vært mer ydmyk og hyggeligere så hadde jeg spart mer på ordene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 2.50):

Har vært i et forhold i 7 år nå.

Jeg er 175 cm høy og 63 kg, altså normalt slank. Kjæresten har kommentert mye at han er fornøyd med kroppen min, så jeg har tatt det for gitt at han tenner på slanke damer. 

Vi har det greit tror jeg, har sex nesten daglig (fordi han maser ofte) , jeg synes det kan bli litt mye men føyer meg ofte for maset hans. Sånn sett kan han ikke klage på lite sex. 

I natt fant jeg ut at han har hatt en flørt/affære med ei dame, og etter å ha funnet henne på fb ser jeg at dama er sykelig overvektig.

På et bilde på sin profil  fyller hun ut en liten 2 seter sofa .

Jeg har ei veninne som jobber som operasjonssykepleier og er med på slankeoperasjoner, og hun har sett på bildene av denne damen, og vurdert henne til å veie rundt 135-145 kg tung. 

Fikk sjokk da jeg oppdaget utroskapen, og helt satt ut da jeg så hvor stor hun var.

Det første jeg tenkte var at han må ha en fetisj for overvektige damer, for det er jo ikke alle som kan tenke seg å være med så ekstremt overvektige mennesker? 

Er helt satt ut nå😔

Det hadde kanskje vært verre om han hadde vært utro med ei dame som så ut som Tone Damli eller Jenny Skavlan? 

Vi damer tenker at sånne vakre damer er en trussel, men nå etter dette vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. 

Ufattelig naivt.

Din kropp og andre sin kropp har ingen ting med utroskap å gjøre. Selvfølgelig kjipt at du måtte finne ut av dette på denne måte .

«Vi damer tenker at sånne vakre damer er en trussel, men nå etter dette vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. «——Du kan ikke se på en dame om hun er en «trussel» eller ikke.

En mer plausibel årsak er at du lar han mase seg til sex. Du har god gammel pliktsex. Du har sex med han fordi du tror det holder han fornøyd. Dette er selvfølgelig ikke positivt eller bra sex for han. Hvor høy og slank du er, er irrelevant.

Anonymkode: dfc56...0c3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 6.31):

Jeg og hadde fått SJOKK om min samboer hadde vært utro med noe som var helt annet enn meg. Jeg trener, er opptatt av kostholdet, VET jeg ser bra ut, tar GODT vare på utseendet og hadde blitt helt satt ut om min samboer hadde vært utro med noen som hadde mer enn dobbel størrelse som meg. 

Anonymkode: ea2b5...cf4

Da vil du potensielt kunne få deg et sjokk.

Som om din trening, kosthold og utseende liksom har noe som helst påvirkning på om han er utro eller ikke🙈

Jeg fatter ikke at ikke flere damer skjønner funksjonen bak utroskap, men fortsatt! tror det handler om hvordan de ser ut.

Din tankegang er ufattelig naiv. 

Anonymkode: dfc56...0c3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...