Gå til innhold

Kjæresten har vært utro med dame på 140 kg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Beklager, men det er sant! 😕

Manfolk ler av overvektige damer! Overvekt betyr først og fremst hengende ansikt og det er ikke attraktivt i det hele tatt. Alle modeller pluss size er enten veldig unge eller hadde gjort ansikts lifting! Se på dem -de alle har tynne ansikter!

Anonymkode: b71b9...443

Hengende ansikt? Overvektige damer har jo rundere fjes mer fett i ansiktet og mindre rynker og linjer, mens tynne damer har jo mindre fett i ansiktet og dermed et mer hengende ansikt når de blir godt voksne. 

Anonymkode: 4b6aa...e51

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Beklager, men det er sant! 😕

Manfolk ler av overvektige damer! Overvekt betyr først og fremst hengende ansikt og det er ikke attraktivt i det hele tatt. Alle modeller pluss size er enten veldig unge eller hadde gjort ansikts lifting! Se på dem -de alle har tynne ansikter!

Anonymkode: b71b9...443

Menn som ler av overvektige damer, er ikke gode menn etter min mening. Jeg vet at dette skjer, men synes det er sjokkerende likevel at noen oppfører seg så dårlig. Enten man er frekke med noen når man snakker med de, eller hvis det gjelder baksnakking som oppstår ved for eksempel "guttastemning". Når man begynner å latterliggjøre andre for sitt utseende, så er det kvalmt og har gått alt for langt. Viktig å ha respekt for alle, enten man personlig finner folk attraktive eller ikke.

Jeg synes ikke det er sant at overvektige er mindre flotte. Det er øyet som ser, og personlighet spiller også inn i total attraktivitet og flotthet, hos antageligvis de fleste av oss. 

Anonymkode: cb4d0...241

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Var nettopp med en mann i forhold, og jeg er overvektig. Ikke typ 140 kg, men definitivt mer enn «lubben». 

Da jeg stalket han, og så kona, så kunne jeg ikke skjønne hvorfor han valgte å være utro - og med meg! Hun er dødspen, og de ser ut som de har det fint sammen. 
Men folk trenger jo å oppleve nye ting! Så hvis det er et veldig a4 liv, vil man jo søke spenning. Noen tyr dessverre til utroskap i stedet for å finne noen nye hobbyer...

Anonymkode: a59aa...96e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her, er nå gift og har barn.

Har i min tid vært svært bra trent type fitness/bb. Har også hatt utseende med meg.

Har vært med slank og store damer. Variasjon er livets krydder. Ingenting er som en stor rumpe og fyldige bryst. Og ingenting er som ei stram nett jente. Hver kropp har sin fine smak. Hun største kan nok sammenlignes med ei amerikansk McDonald's kunde. Hun veider nok 140kg og 160 høy. Hun andre var på det meste 150kg, men 110kg og 170 høy. 

Minste var 165 og 50 kg. Min kone er ei større dame, og jeg nyter formene hennes. Men jeg valgte henne pga henne i seg selv, ikke bare kropp.

Det jeg prøver å si at man må ikke være overrasket over at en kjæreste kan ha hatt forskjellige typer ekser i form av kropp.

Anonymkode: f9b34...484

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv vært utro med sterkt overvektige damer. Det var bare for at de var tilgjengelig for sex der og da. Ikke noen jeg ville vært sammen med. 

Anonymkode: 5ae6d...100

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 14.41):

Dette fleskeberget klarer ikke fiske frem noe medfølelse for ts, tror og at ts er et troll men det blir vel ryddet...

Må legge til at det er helt utrolig at KG sine moderatorer lar dette hatet mot overvektige gli gjennom hele tiden. Helt fantastisk, hadde det vært hat mot andre grupper i samfunnet eller et sleivspark til en blogger så hadde man fått gjennomgå... Fy faen. 

Anonymkode: aa4f4...453

Hat mot overvektige? Har ikke ts lov å beskrive dama som mannen har vært utro med i negative ordelag? Alle andre mennesker her inne kan beskrives fritt mens overvektige kun skal benevnes positivt? 
Nå må folk roe ned krenkemusklene..

Anonymkode: 8aa7b...e83

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hat mot overvektige? Har ikke ts lov å beskrive dama som mannen har vært utro med i negative ordelag? Alle andre mennesker her inne kan beskrives fritt mens overvektige kun skal benevnes positivt? 

Nå er det mannen som har vært utro, ikke alle damer som veier det samme som den han var utro med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg synes uansett ikke det er greit å skrive stygge ting om andres utseende. Å kritisere handling er derimot greit. 

Anonymkode: cb4d0...241

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 2.50):

Har vært i et forhold i 7 år nå.

Jeg er 175 cm høy og 63 kg, altså normalt slank. Kjæresten har kommentert mye at han er fornøyd med kroppen min, så jeg har tatt det for gitt at han tenner på slanke damer. 

Vi har det greit tror jeg, har sex nesten daglig (fordi han maser ofte) , jeg synes det kan bli litt mye men føyer meg ofte for maset hans. Sånn sett kan han ikke klage på lite sex. 

I natt fant jeg ut at han har hatt en flørt/affære med ei dame, og etter å ha funnet henne på fb ser jeg at dama er sykelig overvektig.

På et bilde på sin profil  fyller hun ut en liten 2 seter sofa .

Jeg har ei veninne som jobber som operasjonssykepleier og er med på slankeoperasjoner, og hun har sett på bildene av denne damen, og vurdert henne til å veie rundt 135-145 kg tung. 

Fikk sjokk da jeg oppdaget utroskapen, og helt satt ut da jeg så hvor stor hun var.

Det første jeg tenkte var at han må ha en fetisj for overvektige damer, for det er jo ikke alle som kan tenke seg å være med så ekstremt overvektige mennesker? 

Er helt satt ut nå😔

Det hadde kanskje vært verre om han hadde vært utro med ei dame som så ut som Tone Damli eller Jenny Skavlan? 

Vi damer tenker at sånne vakre damer er en trussel, men nå etter dette vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. 

Hjelper ikke om du sier ja til sex, om du ligger der som en dau sau. Hvis du ikke "bjudar på" blir andre interessante 

Anonymkode: 7e03a...f89

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 2.50):

Har vært i et forhold i 7 år nå.

Jeg er 175 cm høy og 63 kg, altså normalt slank. Kjæresten har kommentert mye at han er fornøyd med kroppen min, så jeg har tatt det for gitt at han tenner på slanke damer. 

Vi har det greit tror jeg, har sex nesten daglig (fordi han maser ofte) , jeg synes det kan bli litt mye men føyer meg ofte for maset hans. Sånn sett kan han ikke klage på lite sex. 

I natt fant jeg ut at han har hatt en flørt/affære med ei dame, og etter å ha funnet henne på fb ser jeg at dama er sykelig overvektig.

På et bilde på sin profil  fyller hun ut en liten 2 seter sofa .

Jeg har ei veninne som jobber som operasjonssykepleier og er med på slankeoperasjoner, og hun har sett på bildene av denne damen, og vurdert henne til å veie rundt 135-145 kg tung. 

Fikk sjokk da jeg oppdaget utroskapen, og helt satt ut da jeg så hvor stor hun var.

Det første jeg tenkte var at han må ha en fetisj for overvektige damer, for det er jo ikke alle som kan tenke seg å være med så ekstremt overvektige mennesker? 

Er helt satt ut nå😔

Det hadde kanskje vært verre om han hadde vært utro med ei dame som så ut som Tone Damli eller Jenny Skavlan? 

Vi damer tenker at sånne vakre damer er en trussel, men nå etter dette vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. 

Det verste er vel at han har vært utro? Det er da irrelevant hvor mye du eller hun veier! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 2.55):

Ts her. 

Jeg tenker at menn ser langt etter naturlig vakre damer. Det har kompiser fortalt meg i åresvis

Det er normen, ja! Din mann(snart ex håper jeg), har en sykelig fetish 

Anonymkode: 3261f...274

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.12.2020 den 9.32):

Jeg har selv vært utro med sterkt overvektige damer. Det var bare for at de var tilgjengelig for sex der og da. Ikke noen jeg ville vært sammen med. 

Anonymkode: 5ae6d...100

Det var det han sa også når han ble konfrontert.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hjelper ikke om du sier ja til sex, om du ligger der som en dau sau. Hvis du ikke "bjudar på" blir andre interessante 

Jeg har aldri ligget der som en dau sau, og han har aldri klaget på meg.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er ikke sikkert det ligger så mye mer i det enn at de hadde en kjemi. Uavhengig av størrelsen. Kanskje hun hadde utstråling eller at han bare ville prøve noe nytt.

Vil ikke si at det var bedre eller noe fetisjer han har. 
Jeg mener alle menn bare tar det de får😂 Om de først er på jakt. Ligger ikke SÅ mye i det som for oss kvinner. «Hvorfor valgte han hun» osv. Hun var tilgjengelig. Følte en seksuell kjemi og det var det. Tror overvektige kvinner kan ligge minst like mye som «tynne, vakre kvinner». Du burde jo dumpe han på flekken da. For en totalt patetisk mann. Drit i åssen hun så ut, det handler ikke om at du ikke er bra nok. Han er problemet her som går dypere enn hvem som er penest eller best i senga. Det handler jo om emosjonell dype problemer denne mannen har. 

Anonymkode: 737a3...646

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Er du helt knoll i toppen? Tror du virkelig det er det utroskap handler om? Mange som ikke «bjudar» på og har en super lojal mann. Dette handler jo om verdiene denne mannen har, det psykologiske, moralen hans og så mye annet enn hva hun gjør i senga eller ikke. Er det mulig… utroskapen handler jo ikke om dama hans. 

Anonymkode: 737a3...646

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 12.27):

Det er tull. Det noe tipper jeg er i han selv, som kan hete dårlig impulskontroll, spenningssøkene umoralsk dritt, dårlig selvbilde med stort bekreftelsesbehov eller annet.

Ts., forlater du ham?

Anonymkode: c3b7f...ac2

Han forlot meg, dvs han døde.

Ts

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følelser handler mer enn utseendet, kanskje de har super kjemi sammen. 
Noen ganger lever hjertet sitt eget liv.

Min samboer er ikke den typen jeg pleier å falle for sånn utsendemessig. Men allikevel så gjorde jeg det og elsker den mannen så høyt.

Anonymkode: da1d9...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 2.52):

Nei, det gjør vi ikke. At du gjør det, får du ta på din egen kappe. Kanskje han var utro fordi hun var snill og ikke så opphengt i utseendet? 

Anonymkode: 86f96...f1e

Og ikke minst for en gang skyld følte seg begjæret? Endelig en som faktisk ville ha han?

Anonymkode: 7f425...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva er poenget med å svare på en 4 år gammel tråd?

Anonymkode: 97b38...ac5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 4.20):

Hvis en person ikke setter status som i et forhold på facebook, så er hen ikke til å stole på? 😂

Anonymkode: 77d0f...06f

Synes det er barnslig jeg. Jeg og samboer har ikke det.

Anonymkode: f86bc...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...