AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #281 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts her. ...Hun er sykemeldt på grunn av fedme forteller han, og har problemer med å bevege seg fordi hun er så tung. Anonymkode: 4b6aa...e51 Det er ikke måte på hvilke detaljer han har delt med deg, ikke bare om utroskapet, men hennes helseplager. Har du noen idé om hva han vil oppnå med å si sånt til deg? Anonymkode: f446a...1cb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #282 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er ikke måte på hvilke detaljer han har delt med deg, ikke bare om utroskapet, men hennes helseplager. Har du noen idé om hva han vil oppnå med å si sånt til deg? Anonymkode: f446a...1cb Jeg vet da faen. Kanskje han syntes synd på henne og det skal liksom få formildende omstendigheter? Jævla idiot🤮 Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #283 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vet da faen. Kanskje han syntes synd på henne og det skal liksom få formildende omstendigheter? Jævla idiot🤮 Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Du er minst like idiot om du blir i forholdet. Anonymkode: 57525...848 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #284 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har vært i et forhold i 7 år nå. Jeg er 175 cm høy og 63 kg, altså normalt slank. Kjæresten har kommentert mye at han er fornøyd med kroppen min, så jeg har tatt det for gitt at han tenner på slanke damer. Vi har det greit tror jeg, har sex nesten daglig (fordi han maser ofte) , jeg synes det kan bli litt mye men føyer meg ofte for maset hans. Sånn sett kan han ikke klage på lite sex. I natt fant jeg ut at han har hatt en flørt/affære med ei dame, og etter å ha funnet henne på fb ser jeg at dama er sykelig overvektig. På et bilde på sin profil fyller hun ut en liten 2 seter sofa . Jeg har ei veninne som jobber som operasjonssykepleier og er med på slankeoperasjoner, og hun har sett på bildene av denne damen, og vurdert henne til å veie rundt 135-145 kg tung. Fikk sjokk da jeg oppdaget utroskapen, og helt satt ut da jeg så hvor stor hun var. Det første jeg tenkte var at han må ha en fetisj for overvektige damer, for det er jo ikke alle som kan tenke seg å være med så ekstremt overvektige mennesker? Er helt satt ut nå😔 Det hadde kanskje vært verre om han hadde vært utro med ei dame som så ut som Tone Damli eller Jenny Skavlan? Vi damer tenker at sånne vakre damer er en trussel, men nå etter dette vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Anonymkode: 4b6aa...e51 Hun var vel den eneste andre kvinnen bortsett fra deg som fant han attraktiv da vettu Anonymkode: d63ed...b83 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #285 Del Skrevet 25. desember 2020 Han har et bedritent kvinnesyn, ts. Skikkelig bedritent. Maser og sutrer om sex konstant, er utro bak din rygg, tross du har sex med han «døgnet rundt», snakker dritt om valker osv på ei han selv frivillig valgte å knulle. Nei vettu hva, det er synd han ikke ble pælma på hue og ræva ut sporenstreks. Hva skal du med en sånn tapet? Anonymkode: c3b7f...ac2 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 25. desember 2020 #286 Del Skrevet 25. desember 2020 Jeg skjønner godt du har behov for å finne «feil» ved henne. - men han mannen din høres ut som en dust! Snakker om å lete mellom valker og at hun er sykemeldt fordi hun knapt kan gå - men dette stoppet han tydeligvis ikke? Og er det virkelig normalt at man som gift blir med andre hjem for «å kjøpe vinylplater», for så å drikke seg dritings og være utro? Hvis dette hadde vært meg, hadde jeg selvfølgelig kunne tilbrakt tid med andre også når jeg var i et forhold, men å tilfeldigvis havne hos tilnærmet ukjente og drikke meg drita, for deretter ha sex med noen jeg synes var motbydelig, høres veldig rart og uansvarlig ut. Han presser deg dessuten til sex og høres faktisk i det hele tatt litt dum ut. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #287 Del Skrevet 25. desember 2020 Skjønner du er sint. Hadde ikke likt det om typen hadde vært utro med ei feit sugge🙄 Ikke ei tynn ei heller. Nei, gå fra han du. Høres ut som en ekkel type Anonymkode: 1546a...d19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #288 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Snakk om karma. Jeg var den du beskriver med mine 140kg. Møtte en kjernekar, slank og veltrent. Vi holdt sammen i over 10år, hadde to problemfrie svangerskap. Ikke noe vektrelatert. Så gikk jeg ned til rundt 85, og jeg gikk på en gedigen knekk. Jeg har aldri vært mer sosial eller hatt sterkere drifter enn da jeg var stor. Mulig det var noe hormonelt, for jeg hadde null hemninger. Mannen gikk aldri sulten. Med tanke på hvordan du shamer kroppen hennes, så har jeg vel aldri heiet mer på et sidesprang. Du skal få litt å jobbe med der..... Anonymkode: 5c212...9e5 🖕 Anonymkode: 4b6aa...e51 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #289 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er ikke rart verden begynner å bli sykelig overvektig slik de hedres. Jeg vil hedre sunnhet jeg. Anonymkode: 63341...56e Det er så latterlig hvordan flere her inne gjemmer fordommene sine bak det utbrukte begrepet "hedring/hylling/applaudering av overvektige kropper". Det er bare noen få ekstreme Fat Positivity-folk som driver med det. Jeg hyller ikke sykelig overvektige kropper, og jeg hyller heller ikke anorektiske kropper eller andre avhengigheter eller psykiske problemer som folk kan ha som skader dem selv og de som er glade i dem. Men jeg respekterer dem likevel som menneske og har aldri noensinne følt behov for å kalle andre mennesker for kvalmende eller frastøtende. Det finnes mange mennesker med ulike kroppstyper og personligheter som jeg ikke tenner på eller kunne tenkt meg til å være sammen med, men de er fremdeles ikke ekle, kvalmende eller frastøtende i mine øyne. De er bare ikke min type. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Til øvrigheten som føler for å kjempe for overvektige (nok en gang her inne); ts har lov til å føle akkurat det hun vil. Nå er hun fortvilet og bedradd. Ta kroppspositiv-kampen deres et annet sted! Anonymkode: eabc9...0e4 Og så kan visse andre her ta kampen mot fedme et annet sted også, siden tråden handler om utroskap. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det eneste jeg har skrevet her inne, er at jeg er sjokkert over at han har valgt å være utro med en dame som er så sykelig overvektig at hun har problemer med å gå. Hun er sykemeldt på grunn av fedme forteller han, og har problemer med å bevege seg fordi hun er så tung. Anonymkode: 4b6aa...e51 Da veier hun en god del mer enn 140-150 kg. Og jeg er veldig spent på hvordan hun klarte å lure med seg kjæresten din hjem, skjenke ham full og ha sex med ham hvis hun sliter så med å bevege på seg. I tillegg har han altså fortalt deg masse om denne dama som han har pult bak ryggen din? Det er jo overhodet ikke normal oppførsel, selv for en hjerteløs drittsekk som er utro og ødelegger familien sin. Det er en del som skurrer her i tråden. Anonymkode: af64a...1a9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 25. desember 2020 #290 Del Skrevet 25. desember 2020 Uansett om hun visste eller ikke, så er det kun mannen du kan ta det ut på. Hun har ikke noe ansvar ovenfor deg. Hun står fritt til å ha sex med hvem hun vil. Og det er opp til deg om du ønsker å bli i forhold eller ikke. Jeg kan forstå at du reagerer på at han har hatt sex med noen som er stikk motsatt av deg. Men jeg reagerer også på måten det omtales på. Jeg har selv vært den veldig overvektige som ingen trodde andre kunne finne interessant. Enkelte av de personene skjønner det fortsatt ikke, og uttaler seg på samme måte idag etter jeg har gått ned mange kg...... Personen finner meg like interessant da, som nå.... Partner på den tiden var ikke interessert i meg pga min overvekt. Dermed ble jeg ganske overrasket da han senere viste stor interesse for å treffe ei dame, som var mye større enn jeg var på det tidspunktet han ikke ville ha sex med meg pga overvekt..... Det hang ikke på greip, hvorfor skulle han plutselig gå for noe som før var antennende for han? Men han var ikke fornøyd når jeg gikk ned heller...tydeligvis..... Eneste vi kan ta styring på er hva vi tolererer i livet, hvilket liv vi ønsker oss og ta valgene ut fra det. Uansett må dere snakke sammen, og du må avgjøre om du ønsker å fortsette forholdet eller ikke. Det er han som har gjort noe galt her, og fokuset bør ligge på å finne ut hva konsekvensene blir av dette fremover.... 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #291 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 3.04): Du hopper jo helt over hvordan hun er som person. Virker ikke en gang som om du har tenkt at hun består av mer enn kroppen sin. Har ikke du en hjerne? Og hvorfor skulle ikke da denne dama ha en hjerne? Kanskje hun er intelligent, interessant, snill, omsorgsfull. Anonymkode: 86f96...f1e Hun er garantert verken intelligent, snill og omsorgsfull når hun har sex med en opptatt mann! Merkelig hvordan noen forsvarer slike onde handlinger. Anonymkode: e39d6...eea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #292 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 2.50): Har vært i et forhold i 7 år nå. Jeg er 175 cm høy og 63 kg, altså normalt slank. Kjæresten har kommentert mye at han er fornøyd med kroppen min, så jeg har tatt det for gitt at han tenner på slanke damer. Vi har det greit tror jeg, har sex nesten daglig (fordi han maser ofte) , jeg synes det kan bli litt mye men føyer meg ofte for maset hans. Sånn sett kan han ikke klage på lite sex. I natt fant jeg ut at han har hatt en flørt/affære med ei dame, og etter å ha funnet henne på fb ser jeg at dama er sykelig overvektig. På et bilde på sin profil fyller hun ut en liten 2 seter sofa . Jeg har ei veninne som jobber som operasjonssykepleier og er med på slankeoperasjoner, og hun har sett på bildene av denne damen, og vurdert henne til å veie rundt 135-145 kg tung. Fikk sjokk da jeg oppdaget utroskapen, og helt satt ut da jeg så hvor stor hun var. Det første jeg tenkte var at han må ha en fetisj for overvektige damer, for det er jo ikke alle som kan tenke seg å være med så ekstremt overvektige mennesker? Er helt satt ut nå😔 Det hadde kanskje vært verre om han hadde vært utro med ei dame som så ut som Tone Damli eller Jenny Skavlan? Vi damer tenker at sånne vakre damer er en trussel, men nå etter dette vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Anonymkode: 4b6aa...e51 Forstår at du er overrasket, faktisk! Er jo ikke helt unaturlig at du legger deg opp i den fysiske forskjellen på deg og den andre dama. Det gjør man jo når man opplever utroskap. Og det virker jo til å være ekstremt stor forskjell på dere to! Har jo hørt store damer som har blitt bedratt også, som henger seg opp i at mannen har vært utro med en tynn dame helt uten former. Er jo akkurat det samme, bare at da er det ingen som sier noe på at hun sier det slik.... Anonymkode: 853fa...3c1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #293 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ts her. Har snakket med kjæresten min. Damen kjente han litt fra før da hun har jobbet på samme sted som han. De kom i snakk på venterommet hos fastlegen, og det viste seg at damen er like opptatt av vinylplater som han, og hadde en platesamling som han var veldig interessert i å se. Hun ønsket å selge plater til han. Han hadde stukket innom en dag senere og så hadde de begynt å spille musikk. Hun hadde bydd på alkohol, de hadde blitt fulle og så hadde de hatt en slags sex, og det var ikke planlagt. Han sier han skjønte ikke helt hva som hadde skjedd. Han ble revet med siden han var dritings, og tenkte at det hadde vært spennende å ha sex med en dame som var så ekstremt stor. Han fikk panikk da han våknet og stakk. I ettertid har damen tatt mye kontakt og invitert han tilbake. Han har avslått hver gang. Hun visste på forhånd at at han er i et forhold! 😈Begge to kan brenne et visst sted! Anonymkode: 4b6aa...e51 Han var interessert i å kjøpe vinylplatene hennes? 🙄 Tviler sterkt på at han kom hjem med vinylplater. Dette er nok en dårlig dekkhistorie. Hva gjør du videre nå? Anonymkode: 222c8...8f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #294 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hun er garantert verken intelligent, snill og omsorgsfull når hun har sex med en opptatt mann! Merkelig hvordan noen forsvarer slike onde handlinger. Anonymkode: e39d6...eea De færreste her forsvarer handlingen, tror jeg. Men det er mange dårlige holdninger som dukker opp hvis man leser tråden. Blant annet at overvektige ikke kan være like flotte som tynne mennesker, og at overvektige er "fleskeberg". Anonymkode: cb4d0...241 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #295 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): De færreste her forsvarer handlingen, tror jeg. Men det er mange dårlige holdninger som dukker opp hvis man leser tråden. Blant annet at overvektige ikke kan være like flotte som tynne mennesker, og at overvektige er "fleskeberg". Anonymkode: cb4d0...241 Ja, enig i det, men de kommer ikke fra ts. Verste i så måte var vedkommende som påstår å jobbe i helsevesenet, med frastøtende holdninger til overvektige. Da har man ingenting i helsevesenet å gjøre, fordi man skal ha et helt annet verdisyn i slike jobber og et ønske om å behandle alle mennesker med respekt og verdighet Anonymkode: c3b7f...ac2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #296 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, enig i det, men de kommer ikke fra ts. Verste i så måte var vedkommende som påstår å jobbe i helsevesenet, med frastøtende holdninger til overvektige. Da har man ingenting i helsevesenet å gjøre, fordi man skal ha et helt annet verdisyn i slike jobber og et ønske om å behandle alle mennesker med respekt og verdighet Anonymkode: c3b7f...ac2 Jeg synes ikke de verste holdningene her kommer fra TS, men hun har også blant annet gitt uttrykk for at overvektige ikke er/kan være like flotte som tynne mennesker, gjennom tråden. Anonymkode: cb4d0...241 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #297 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 16.00): Ts her. Jeg vil tro at det er meget vanlig at den bedratte kvinnen (eller mannen), stiller spørsmål ved utseendet til personen kjæresten har vært utro med. - Var det fordi hun har større pupper enn meg? Fordi hun er slankere enn meg? Var det fordi hun er yngre enn meg? Var det fordi vi ikke har nok sex? Var det fordi vi krangler for mye? Var det fordi hun har mer bedre økonomi enn meg? Det er forskjell på et ons og et forhold bak ryggen på kjæresten, men fortsatt like mange ubesvarte spm.. Anonymkode: 4b6aa...e51 Jo det er helt naturlig. Men etterhvert som en blir eldre forstår en at det handler ikke om utseende men om å bli sett. Noen har et så sterkt bekreftelsesbehov, at det aldri kan dekkes av å være i et normalt forhold. Anonymkode: d390c...cbc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 26. desember 2020 #298 Del Skrevet 26. desember 2020 kalliope88 skrev (På 25.12.2020 den 13.42): Handler da virkelig ikke om å applauere overvekt, men hvorfor har det noe å si for utroskapen? Utroskap er utroskap, uansett vekt. Personlig mener jeg det er typen som har driti seg ut, dama skylder ikke TS en dritt Enig her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #299 Del Skrevet 26. desember 2020 Denne tråden ble svært populær blant overvektige damer 😁 Anonymkode: b71b9...443 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #300 Del Skrevet 26. desember 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes ikke de verste holdningene her kommer fra TS, men hun har også blant annet gitt uttrykk for at overvektige ikke er/kan være like flotte som tynne mennesker, gjennom tråden. Anonymkode: cb4d0...241 Beklager, men det er sant! 😕 Manfolk ler av overvektige damer! Overvekt betyr først og fremst hengende ansikt og det er ikke attraktivt i det hele tatt. Alle modeller pluss size er enten veldig unge eller hadde gjort ansikts lifting! Se på dem -de alle har tynne ansikter! Anonymkode: b71b9...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå