Gå til innhold

Kjæresten har vært utro med dame på 140 kg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Snakker ikke om dine handlinger, men om din menneskekunnskap og dine standarder. Bare fortsett å tro at det ikke betyr noe, du, det bryr ikke meg at du tar feil. 

Anonymkode: 86f96...f1e

Tro meg, om en fyr er fin eller ikke, styrer heller ikke om han kan være utro. 

Anonymkode: 63341...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde alle kvinner vært opptatte av å ta vare på hverandre, så hadde ingen menn kunne vært utro. 

Det er min tankegang. 

Sa hun som kaller meg dum ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er jo det om du tror at utfra mine valg så er et annet menneske utro eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, om en fyr er fin eller ikke, styrer heller ikke om han kan være utro. 

Nei, det er jo det jeg prøver å si. Men det når liksom ikke inn, så jeg gir opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samme tankegang på de som mener offeret har skyld i voldtekten. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo det jeg prøver å si. Men det når liksom ikke inn, så jeg gir opp. 

Du bør bli flinkere til å forklare deg da vettu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du er jo det om du tror at utfra mine valg så er et annet menneske utro eller ikke. 

Nei, ut fra dine valg har du en utro kjæreste eller ikke. Begynner jo å forstå at helt alminnelige setninger ikke duger når man skal kommunisere med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nei, det gjør vi ikke. At du gjør det, får du ta på din egen kappe. Kanskje han var utro fordi hun var snill og ikke så opphengt i utseendet? 

Wow, jeg er helt blown away av dette stygge svaret til ei som akkurat har opplevd utroskap og undrer seg iver helt vanlige ting. OG 60 stk har slengt seg på. 

Føler med deg ts, og skjønner hvorfor du lurer på mange forskjellige ting nå. Det er helt naturlig. Jeg syns du får ufortjente svar her, og er sikker på at du hadde lurt på de samme tingene om hun var sykelig undervektig. 

Anonymkode: 1338c...269

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme tankegang på de som mener offeret har skyld i voldtekten. 

De kaller også hverandre dum?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg hadde en kjæreste som var utro mot med med en felles bekjent. Hun var også overvektig og helt i andre skalaen enn meg selv. 

Jeg lo av hele greia, og tenkte hvor innmari patetisk typa var som fløy på hva som helst. Lo hele vegen ut av forholdet, og har ikke sett meg tilbake siden. 

Henne sa jeg ingenting til, og sier ingenting til henne den dag idag om jeg møter på henne. Det var eksen som var utro, selvom hun var en drit som lå med typa mi selvom hu viste han har opptatt, så var det han som feilet og sviktet meg. 

Anonymkode: 57525...848

Mener du at hvis man har sex med en overvektig kvinne, så er det som å fly på hva som helst? Hun kan ha vært like flott på sin måte som en tynn jente, selv om det ikke var flott oppførsel av henne selvfølgelig. Ellers leit at du har opplevd utroskap. 

Anonymkode: cb4d0...241

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg er helt blown away av dette stygge svaret til ei som akkurat har opplevd utroskap og undrer seg iver helt vanlige ting. OG 60 stk har slengt seg på. 

Føler med deg ts, og skjønner hvorfor du lurer på mange forskjellige ting nå. Det er helt naturlig. Jeg syns du får ufortjente svar her, og er sikker på at du hadde lurt på de samme tingene om hun var sykelig undervektig. 

Anonymkode: 1338c...269

60 stykker ser forbi utseendet til mennesker. Er ikke det bra da?

Det er ikke stygt å si at man ikke er så overfladisk som TS påstår at vi er. Det er hun som er slem som påstår at vi er sånn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (2 minutter siden):

Dette tviler jeg på. Hun har jo lurt en mann som er i forhold til sengs, og det gjør henne ikke akkurat til et bedre menneske.

Såpass desperat handling  kan tyde på at hun kan ha vært underernært på sex, og tok det hun kunne få. 

Han der virker ikke som en mann som trenger å overtales og lures til sex akkurat 😅

Anonymkode: 48f77...897

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiviruset skrev (5 minutter siden):

Kan ikke du bare holde kjeft? Er det du som bestemmer moral i dette landet? Mennesker som legger seg etter opptatte menn eller kvinner har en alvorlig karakterbrist. i følge vår kristne kulturarv som i over 1000 år har definert moralen, så driver den som er utro hor, og den som er med på det driver også hor. Ingen av delene i Norge er straffbart i dag, dette handler om moral. Så jo den sugga er like skyldig som han som var utro. Forferdelig personlighet de som driver med dette, og utsetter andre mennesker for slik ondskap. For meg er dette en æressak, har selv sett damer som er gifte prøve seg på meg, de hadde det ikke ok i forholdet de var i. Jeg nølte ikke med og avvise videre kontakt, ære! Heller dø en og gå etter mennesker som er i forhold med andre. Dere andre som ikke bryr dere? For meg er dere mennesker uten ære! Ville ikke brukt 1 minutt i noen som helst  relasjon med dere.

Ser ingen grunn til å holde kjeft fordi det er imot din feilaktige moralske oppfatning. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du bør bli flinkere til å forklare deg da vettu. 

Nei, det holder at 99% forstår hva jeg mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (3 minutter siden):

Ser ingen grunn til å holde kjeft fordi det er imot din feilaktige moralske oppfatning. 

De er din mening, du kan flagge den til Dovre faller. Det er ikke dette jeg synes er galt. Det er at du sier at det er du som bestemmer dette jeg reager på. De aller fleste normale folk fordømmer også de som går etter de som er opptatt! Og det med rette. Vet jeg at en dame har gått etter "gifte" menn eller andre i et forhold? Da vet jeg en ting, hun må jeg holde meg langt unna. Det er et av de største røde flaggene som finnes, og sier alt om hennes manglende verdier og selvkontroll.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Altså... mener du dette oppriktig? Helt seriøst? Det er helt greit at det er flere elementer ved en person som gjør personen tiltrekkende. Men å påstå at å være sykelig overvektig er noe som helst «skjønnhetsideal» er direkte farlig.

Hadde min samboer vært utro, ville jeg på ingen måte tenkt «åja, men hun har nok en vinnende personlighet». 

Anonymkode: 6551b...189

At sykelig overvekt er et skjønnhetsideal har jeg aldri påstått. Det er ikke bra for en, men hvor flott man er avhenger da av mye mer enn hvordan man ser ut. Eller, kanskje utseende er alt for andre, men for mange er faktisk ikke utseende alt for om man er attraktiv. Dessuten kan man ha fine ting ved seg også utseendemessig, selv om man er overvektig. Poenget er at man ikke trenger å være mindre flott hvis man er overvektig, enn hvis man er tynn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Antiviruset skrev (1 minutt siden):

De er din mening, du kan flagge den til Dovre faller. Det er ikke dette jeg synes er galt. Det er at du sier at det er du som bestemmer dette jeg reager på. De aller fleste normale folk fordømmer også de som går etter de som er opptatt! Og det med rette. Vet jeg at en dame har gått etter "gifte" menn eller andre i et forhold? Da vet jeg en ting, hun må jeg holde meg langt unna. Det er et av de største røde flaggene som finnes, og sier alt om hennes manglende verdier og selvkontroll.

Hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er ikke rart verden begynner å bli sykelig overvektig slik de hedres. Jeg vil hedre sunnhet jeg. 

Man kan godt hedre sunnhet, uten å snakke ned folk fordi de er overvektige. Sier ikke at du gjør dette, men noen gjør det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Mener du at hvis man har sex med en overvektig kvinne, så er det som å fly på hva som helst? Hun kan ha vært like flott på sin måte som en tynn jente, selv om det ikke var flott oppførsel av henne selvfølgelig. Ellers leit at du har opplevd utroskap. 

Nei, det er ikke det jeg mener, og det tror jeg nok du vet veldig godt også. 

Jeg liker ikke personligheten til det kvinnemennesket heller, aldri gjort, vidt hvem hun har vært siden barneskolen. 

Siden jeg da ikke likte hennes personlighet, væremåte og synes selv ikke hun var smellvakker, så tenkte jeg at min eks fløy på hva som helst som spredde beina for han. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, det er ikke det jeg mener, og det tror jeg nok du vet veldig godt også. 

Jeg liker ikke personligheten til det kvinnemennesket heller, aldri gjort, vidt hvem hun har vært siden barneskolen. 

Siden jeg da ikke likte hennes personlighet, væremåte og synes selv ikke hun var smellvakker, så tenkte jeg at min eks fløy på hva som helst som spredde beina for han. 

Det var ikke helt lett å skjønne fra innlegget ditt, men godt du ikke mente det da. Likevel, jeg synes det er litt nedverdigende å generelt bruke uttrykk som å fly på hva som helst som vil spre beina. Selv om han gjorde noe galt og du ikke liker henne, så er hun en kvinne og ikke "hva som helst". Det var nok også forhåpentligvis samtykkende sex som begge ønsket, derfor synes jeg det med å si at hun spredde beina ikke er noe godt uttrykk.

Men som sagt, veldig dumt at du måtte oppleve utroskap, uansett. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...