AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #221 Del Skrevet 25. desember 2020 Det dummeste jeg noen gang har lest. Hele frem ei som går etter en opptatt mann, fordi hun er overvektig. Anonymkode: 63341...56e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #222 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ts her. Jeg tenker at menn ser langt etter naturlig vakre damer. Det har kompiser fortalt meg i åresvis Anonymkode: 4b6aa...e51 Men hva som er vakkert kommer jo an på øynene som ser. Det virker som om at du er mest opptatt av vekten til vedkommende, enn det faktum at typen var utro mot deg. Anonymkode: ceb1b...43c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #223 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er helt normalt å trakassere en slik dame. Akkurat nå kjenner ts kun til utseende hennes. Ingen skjønner vist hvor normalt dette er.. Hun så lå med eksen min hadde grisenese var små rund. Jeg har ikke et hyggelig ord å si om hennes utseende. Anonymkode: 63341...56e Men hvorfor man skal si vonde ting om andres utseende? Det er handlingen som var gal i dette tilfellet. Utseendet har jo ingenting med handlingen å gjøre. Anonymkode: cb4d0...241 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #224 Del Skrevet 25. desember 2020 PetterKanin skrev (9 minutter siden): Hvorfor tar du opp hennes kroppsvekt om den ikke spiller en rolle? Det er din partner som har gjort noe galt her, ikke den han er utro med. Hun er også delaktig. Hun visste at han var i et forhold! Hun kunne sagt at hun ikke roter med opptatte menn. Nå i dagene etterpå har hun kontaktet han flere ganger. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #225 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hva som er vakkert kommer jo an på øynene som ser. Det virker som om at du er mest opptatt av vekten til vedkommende, enn det faktum at typen var utro mot deg. Anonymkode: ceb1b...43c Da misforstår du alt ved tråden. Anonymkode: 63341...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #226 Del Skrevet 25. desember 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det dummeste jeg noen gang har lest. Hele frem ei som går etter en opptatt mann, fordi hun er overvektig. Anonymkode: 63341...56e Nei, det dummeste er at du tolker svarene får på denne måten. Det er da ingen som "heier henne frem", de påpeker at TS er utrolig nedlatende overfor tykke piker. Anonymkode: ac2ef...0e5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #227 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun er også delaktig. Hun visste at han var i et forhold! Hun kunne sagt at hun ikke roter med opptatte menn. Nå i dagene etterpå har hun kontaktet han flere ganger. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Ja, verdiene hennes er på bunn. Hun er mer opptatt av seg selv enn noen annen. Stakkars egoistiske menneske. Anonymkode: 63341...56e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 25. desember 2020 #228 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun er også delaktig. Hun visste at han var i et forhold! Hun kunne sagt at hun ikke roter med opptatte menn. Nå i dagene etterpå har hun kontaktet han flere ganger. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Hun er ikke utro mot noen i følge dine opplysninger. Din partner er alene om det ansvaret. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #229 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det dummeste er at du tolker svarene får på denne måten. Det er da ingen som "heier henne frem", de påpeker at TS er utrolig nedlatende overfor tykke piker. Anonymkode: ac2ef...0e5 Jo, flere her har skrevet at hun feite er en bedre person enn ts. Anonymkode: 63341...56e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #230 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det dummeste er at du tolker svarene får på denne måten. Det er da ingen som "heier henne frem", de påpeker at TS er utrolig nedlatende overfor tykke piker. Anonymkode: ac2ef...0e5 TS, som er normalvektig, ble overrasket da samboeren var utro med en sykelig overvektig kvinne. Det hadde jeg også blitt fullstendig sjokkert over. Rett og slett! Anonymkode: 6551b...189 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #231 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Å min Gud så mindre smart du er. Anonymkode: 63341...56e Takk, det sier de andre i Mensa også, så du er nok ganske smart selv. Anonymkode: 86f96...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #232 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg tror at mange damer hadde blitt sjokkert når de hadde oppdaget at kjæresten hadde bedratt de med noen som er i den andre enden av skalaen. Mange damer tenker jo at elskerinnen er mye flottere. Jeg har i dag snakket med både min søster og flere venninner, og alle tenker at hvis de skulle blitt bedratt så hadde det nok vært med en flottere dame. På grunn av yrket sitt har han ofte snakket ned folk som er ekstremt sykelig overvektig, og snakket om hva vekten gjør for helsen, at det er veldig skadelig og hvor viktig kosthold er og ikke minst trening. Av og til har jeg forsvart overvektig personer og sagt at det er mange grunner til at folk er 150 kg. De færreste sitter vel å dytter i seg mat dagen lang. Han har sagt at hos de aller fleste som er sykelig overvektig, så er kosthold den største årsaken til fedmen, at de har dårlig disiplin og gir blaffen i seg selv. Når han fikk på seg ølbrillene så kan det hende han klarte å se forbi fedmen og syntes hun hadde en flott personlighet. Jeg gidder ikke å sitte her å forsvare et menneske som med vitende vilje har visst om meg, og likevel pult på min kjæreste, så da spiller det ingen rolle om kjerringa er tynn eller feit. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Her impliserer du igjen at folk som er overvektige ikke kan være flottere enn de som er tynne. Det mener jeg blir helt feil. Utseende, personlighet og utstråling spiller inn, og alt dette er i tillegg subjektivt. Hvorfor mener du at overvektige automatisk blir mindre flotte enn andre? Anonymkode: cb4d0...241 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 25. desember 2020 #233 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ts her. Jeg tenker at menn ser langt etter naturlig vakre damer. Det har kompiser fortalt meg i åresvis Anonymkode: 4b6aa...e51 Naturlig skjønnhet finnes i mange former. "Beauty is in the eye of the beholder". Shakespeare: "“Good Lord Boyet, my beauty, though but mean, Needs not the painted flourish of your praise: Beauty is bought by judgement of the eye, Not utter’d by base sale of chapmen’s tongues.” 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #234 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk, det sier de andre i Mensa også, så du er nok ganske smart selv. Anonymkode: 86f96...f1e Nei, jeg er bare realistisk og forstå at mine handlinger sjeldent kan påvirke om en fyr er utro. Anonymkode: 63341...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 25. desember 2020 #235 Del Skrevet 25. desember 2020 PetterKanin skrev (1 minutt siden): Hun er ikke utro mot noen i følge dine opplysninger. Din partner er alene om det ansvaret. Kan ikke du bare holde kjeft? Er det du som bestemmer moral i dette landet? Mennesker som legger seg etter opptatte menn eller kvinner har en alvorlig karakterbrist. i følge vår kristne kulturarv som i over 1000 år har definert moralen, så driver den som er utro hor, og den som er med på det driver også hor. Ingen av delene i Norge er straffbart i dag, dette handler om moral. Så jo den sugga er like skyldig som han som var utro. Forferdelig personlighet de som driver med dette, og utsetter andre mennesker for slik ondskap. For meg er dette en æressak, har selv sett damer som er gifte prøve seg på meg, de hadde det ikke ok i forholdet de var i. Jeg nølte ikke med og avvise videre kontakt, ære! Heller dø en og gå etter mennesker som er i forhold med andre. Dere andre som ikke bryr dere? For meg er dere mennesker uten ære! Ville ikke brukt 1 minutt i noen som helst relasjon med dere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #236 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her impliserer du igjen at folk som er overvektige ikke kan være flottere enn de som er tynne. Det mener jeg blir helt feil. Utseende, personlighet og utstråling spiller inn, og alt dette er i tillegg subjektivt. Hvorfor mener du at overvektige automatisk blir mindre flotte enn andre? Anonymkode: cb4d0...241 Er ikke rart verden begynner å bli sykelig overvektig slik de hedres. Jeg vil hedre sunnhet jeg. Anonymkode: 63341...56e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #237 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her impliserer du igjen at folk som er overvektige ikke kan være flottere enn de som er tynne. Det mener jeg blir helt feil. Utseende, personlighet og utstråling spiller inn, og alt dette er i tillegg subjektivt. Hvorfor mener du at overvektige automatisk blir mindre flotte enn andre? Anonymkode: cb4d0...241 Altså... mener du dette oppriktig? Helt seriøst? Det er helt greit at det er flere elementer ved en person som gjør personen tiltrekkende. Men å påstå at å være sykelig overvektig er noe som helst «skjønnhetsideal» er direkte farlig. Hadde min samboer vært utro, ville jeg på ingen måte tenkt «åja, men hun har nok en vinnende personlighet». Anonymkode: 6551b...189 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #238 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, jeg er bare realistisk og forstå at mine handlinger sjeldent kan påvirke om en fyr er utro. Anonymkode: 63341...56e Snakker ikke om dine handlinger, men om din menneskekunnskap og dine standarder. Bare fortsett å tro at det ikke betyr noe, du, det bryr ikke meg at du tar feil. Anonymkode: 86f96...f1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #239 Del Skrevet 25. desember 2020 Hadde alle kvinner vært opptatte av å ta vare på hverandre, så hadde ingen menn kunne vært utro. Det er min tankegang. Anonymkode: 63341...56e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 25. desember 2020 #240 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo, flere her har skrevet at hun feite er en bedre person enn ts. Anonymkode: 63341...56e Dette tviler jeg på. Hun har jo lurt en mann som er i forhold til sengs, og det gjør henne ikke akkurat til et bedre menneske. Såpass desperat handling kan tyde på at hun kan ha vært underernært på sex, og tok det hun kunne få. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå