AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #201 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun så lå med eksen min hadde grisenese var små rund. Jeg har ikke et hyggelig ord å si om hennes utseende. Mens vi som ikke dømmer på utseende slipper utroskap. Anonymkode: 86f96...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #202 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor blir du sjokkert over akkurat det egentlig Ts? Hva tror du ligger bak det? Anonymkode: cb4d0...241 Jeg tror at mange damer hadde blitt sjokkert når de hadde oppdaget at kjæresten hadde bedratt de med noen som er i den andre enden av skalaen. Mange damer tenker jo at elskerinnen er mye flottere. Jeg har i dag snakket med både min søster og flere venninner, og alle tenker at hvis de skulle blitt bedratt så hadde det nok vært med en flottere dame. På grunn av yrket sitt har han ofte snakket ned folk som er ekstremt sykelig overvektig, og snakket om hva vekten gjør for helsen, at det er veldig skadelig og hvor viktig kosthold er og ikke minst trening. Av og til har jeg forsvart overvektig personer og sagt at det er mange grunner til at folk er 150 kg. De færreste sitter vel å dytter i seg mat dagen lang. Han har sagt at hos de aller fleste som er sykelig overvektig, så er kosthold den største årsaken til fedmen, at de har dårlig disiplin og gir blaffen i seg selv. Når han fikk på seg ølbrillene så kan det hende han klarte å se forbi fedmen og syntes hun hadde en flott personlighet. Jeg gidder ikke å sitte her å forsvare et menneske som med vitende vilje har visst om meg, og likevel pult på min kjæreste, så da spiller det ingen rolle om kjerringa er tynn eller feit. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #203 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså de absolutt fleste i 20, 30 og 40-årene har vokst opp med den tanken at slanke, veltrente menn og kvinner er selve idealet. De som påstår noe annet, lyver. Så det er virkelig ikke rart TS stiller spørsmål ved at mannen har vært utro med en sykelig overvektig kvinne. Det er faktisk ikke uvanlig å sammenligne seg med andre, og spesielt ikke i en slik situasjon som TS er i nå. Men det hjelper deg jo ikke. Du må bare komme deg videre og glemme mannen og den ufyselige utro kvinnen. Anonymkode: 6551b...189 Det ts sier er at det er kjempe rart å finne noe så motsatt av hva han er sammen med. Anonymkode: 63341...56e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #204 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mens vi som ikke dømmer på utseende slipper utroskap. Anonymkode: 86f96...f1e Nei, det gjør dere nok ikke. Så naiv er det umulig å være vel? Anonymkode: 63341...56e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #205 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det gjør dere nok ikke. Så naiv er det umulig å være vel? Anonymkode: 63341...56e Jo, det gjør vi. Ingen som bryr seg om personlighet ville vært sammen med kjæresten til TS. Det er jo nettopp så man slipper sånt at det er viktig å være opptatt av personlighet. Anonymkode: 86f96...f1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #206 Del Skrevet 25. desember 2020 Trist å høre at du har opplevd at typen er utro. Det er aldri greit. Men hva damas vekt har med saken å gjøre forstår jeg ikke. Utseende er ikke alt. Ditt fokus på det gjør at du får mye mindre empati i denne tråden enn du egentlig fortjener fordi du blir oppfattet som overfaldisk. Men håper du dumper typer og finner deg en som ikke går bak ryggen din. ❤️ Anonymkode: b565b...47f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #207 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, det gjør vi. Ingen som bryr seg om personlighet ville vært sammen med kjæresten til TS. Det er jo nettopp så man slipper sånt at det er viktig å være opptatt av personlighet. Anonymkode: 86f96...f1e Å min Gud så mindre smart du er. Anonymkode: 63341...56e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #208 Del Skrevet 25. desember 2020 Kanskje denne dama har en veldig flott personlighet og at hun på det området kan konkurere med deg og til og med vinne. Anonymkode: b565b...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 25. desember 2020 #209 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet ikke😭Har sovet 2 t i natt, skjelver, er kvalm og vet ingenting nå. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Forstår dette, ikke heng deg opp i damen han har vært utro med, noen er bare så umoralske at de søker spenningen. Du vet jo hva dette betyr, utroskap ender i de aller fleste tilfeller med brudd. Han risikerte forholdet med deg, mot en annen dame og det sier alt. Bruk tid og tenke deg om, komme over det verste sjokket så vet du selv hva som må skje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 25. desember 2020 #210 Del Skrevet 25. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg tror at mange damer hadde blitt sjokkert når de hadde oppdaget at kjæresten hadde bedratt de med noen som er i den andre enden av skalaen. Mange damer tenker jo at elskerinnen er mye flottere. Jeg har i dag snakket med både min søster og flere venninner, og alle tenker at hvis de skulle blitt bedratt så hadde det nok vært med en flottere dame. På grunn av yrket sitt har han ofte snakket ned folk som er ekstremt sykelig overvektig, og snakket om hva vekten gjør for helsen, at det er veldig skadelig og hvor viktig kosthold er og ikke minst trening. Av og til har jeg forsvart overvektig personer og sagt at det er mange grunner til at folk er 150 kg. De færreste sitter vel å dytter i seg mat dagen lang. Han har sagt at hos de aller fleste som er sykelig overvektig, så er kosthold den største årsaken til fedmen, at de har dårlig disiplin og gir blaffen i seg selv. Når han fikk på seg ølbrillene så kan det hende han klarte å se forbi fedmen og syntes hun hadde en flott personlighet. Jeg gidder ikke å sitte her å forsvare et menneske som med vitende vilje har visst om meg, og likevel pult på min kjæreste, så da spiller det ingen rolle om kjerringa er tynn eller feit. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Hvorfor tar du opp hennes kroppsvekt om den ikke spiller en rolle? Det er din partner som har gjort noe galt her, ikke den han er utro med. Endret 25. desember 2020 av PetterKanin 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #211 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje denne dama har en veldig flott personlighet og at hun på det området kan konkurere med deg og til og med vinne. Anonymkode: b565b...47f En flott personlighet hadde ikke gått etter en opptatt mann. En flott personlighet hadde sendt han hjem. Anonymkode: 63341...56e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 25. desember 2020 #212 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jobber i helsevesenet. Noen ganger må leger ta seg en pause og psyke seg opp før de tar imot kraftig overvektige fordi det er heslig med alt fett og flesk. Vi er alle mennesker. Å måtte løfte på valker og ta på sykelig overvektige med blålilla hud full av bulker, strekkmerker og cellulitter. Altså. Man er bare mennesker... Mens her på kg er det overvektige modder som heier på hun han var utro med. Forumet her er så betent av uempatiske mennesker som dyrker seg og sitt og ikke evner å ha en rasjonell tankegang. Et diskusjonsforum som blir moderert etter moddenes personlige synsing og inhabilitet. Hva fader... Anonymkode: 84db7...575 Jobber i helsevesenet. Gjort i 30 år. Aldri hatt kolleger som må psyke seg opp fordi de synes det er heslig. Alle mennesker er like mye verdt uansett vekt. Men det hender vi må psyke oss opp fordi det er tungt. Men da er vi flere pleiere. Når jeg tok utdanningen i tidlig 90 årene, lærte vi å behandle alle pasienter med respekt. Og at ingen er heslige. Men tilbake til saken. Det som er problemet her er utroskap. Og det er ikke greit 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #213 Del Skrevet 25. desember 2020 PetterKanin skrev (1 minutt siden): Hvorfor tar du opp hennes kroppsvekt om den ikke spiller en rolle? Det er din partner som har gjort noe galt her. Alt handler om å slenge dritt om ei som gikk etter en opptatt mann. Hittil kjennes ts kun til hvordan hun ser ut. Anonymkode: 63341...56e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #214 Del Skrevet 25. desember 2020 PetterKanin skrev (1 minutt siden): Hvorfor tar du opp hennes kroppsvekt om den ikke spiller en rolle? Det er din partner som har gjort noe galt her, ikke den han er utro med. Den han var utro med visste at han var i et forhold. Så jeg vil si at hun også gjorde noe meget forkastelig. Anonymkode: 6551b...189 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 25. desember 2020 #215 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En flott personlighet hadde ikke gått etter en opptatt mann. En flott personlighet hadde sendt han hjem. Anonymkode: 63341...56e Det er jo dette de fleste ikke forstår de ser så tett i pappen sin. Mange av de som er positive til utroskap? De er akkurat dette selv. Det er alltid på denne bakgrunnen du må se svarene som kommer på KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 25. desember 2020 #216 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den han var utro med visste at han var i et forhold. Så jeg vil si at hun også gjorde noe meget forkastelig. Anonymkode: 6551b...189 Hun har da ikke forpliktet seg til noe som helst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #217 Del Skrevet 25. desember 2020 Jeg hadde en kjæreste som var utro mot med med en felles bekjent. Hun var også overvektig og helt i andre skalaen enn meg selv. Jeg lo av hele greia, og tenkte hvor innmari patetisk typa var som fløy på hva som helst. Lo hele vegen ut av forholdet, og har ikke sett meg tilbake siden. Henne sa jeg ingenting til, og sier ingenting til henne den dag idag om jeg møter på henne. Det var eksen som var utro, selvom hun var en drit som lå med typa mi selvom hu viste han har opptatt, så var det han som feilet og sviktet meg. Anonymkode: 57525...848 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #218 Del Skrevet 25. desember 2020 PetterKanin skrev (Akkurat nå): Hun har da ikke forpliktet seg til noe som helst. Men man kan vel få synes at hun er et rasshøl allikevel? I manges øyne har hun oppført seg kritikkverdig selv om hun ikke har noen forpliktelse overfor TS. Anonymkode: 6551b...189 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 25. desember 2020 #219 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men man kan vel få synes at hun er et rasshøl allikevel? I manges øyne har hun oppført seg kritikkverdig selv om hun ikke har noen forpliktelse overfor TS. Anonymkode: 6551b...189 Det må man selvsagt få synes, men da på bakgrunn av hennes handlinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 25. desember 2020 #220 Del Skrevet 25. desember 2020 Bare på KåGe er folk sintere pga vekta på dama typen var utro med, enn utroskapet i seg selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå