AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #181 Del Skrevet 25. desember 2020 Har ikke lest hele tråden, men vet du om de har hatt sex? Det kan være at den positive oppmerksomheten fra henne har vært nok til at han er mentalt utro. Anonymkode: b40a9...ffa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #182 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ts her. Jeg vil tro at det er meget vanlig at den bedratte kvinnen (eller mannen), stiller spørsmål ved utseendet til personen kjæresten har vært utro med. - Var det fordi hun har større pupper enn meg? Fordi hun er slankere enn meg? Var det fordi hun er yngre enn meg? Var det fordi vi ikke har nok sex? Var det fordi vi krangler for mye? Var det fordi hun har mer bedre økonomi enn meg? Det er forskjell på et ons og et forhold bak ryggen på kjæresten, men fortsatt like mange ubesvarte spm.. Anonymkode: 4b6aa...e51 Jeg har full forståelse for at du vil vite hva som ligger bak. Men i tråden har du blant annet gitt uttrykk for at du synes man er mindre flott hvis man er overvektig, og at du ser noe ned på overvektige. Det er det jeg reagerer på. Anonymkode: cb4d0...241 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #183 Del Skrevet 25. desember 2020 Jeg synes du får unødvendig tyn, TS. Unnskyldningen til mannen din er syltynn. Han var full og nysgjerrig på hvordan det ville være med ei som er overvektig? Dette er garantert ikke første gangen han er utro. Selvfølgelig lurer du på hvorfor han var utro med ei som han ikke er tiltrukket av engang om det han har sagt tidligere om sine preferanser stemmer. Det må være en forferdelig situasjon - spesielt siden dere har barn sammen. Du får tenke på hva som er best for deg. Tilgi eller gjøre det slutt og gå videre. Anonymkode: 908f8...7f1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #184 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke lest hele tråden, men vet du om de har hatt sex? Det kan være at den positive oppmerksomheten fra henne har vært nok til at han er mentalt utro. Anonymkode: b40a9...ffa Jeg har ikke klart å spørre så mye for jeg blir kvalm, men han fortalte at de hadde en slags sex, men han måtte gi opp fordi han syntes det var vanskelig å ha sex med en så stor kropp. Har ikke spurt spesifikt hva de gjorde, og det vil jeg faktisk ikke vite heller. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DominantHr Skrevet 25. desember 2020 #185 Del Skrevet 25. desember 2020 Det er snarere at han kaster seg på alt og alle. Det neste blir nok en sex-dukke a la Harmony eller en gris eller hund. Kast han ut (til hundene). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #186 Del Skrevet 25. desember 2020 DominantHr skrev (Akkurat nå): Det er snarere at han kaster seg på alt og alle. Det neste blir nok en sex-dukke a la Harmony eller en gris eller hund. Kast han ut (til hundene). Ja det har du faktisk rett i. Jeg tror ikke han har noen særlige preferanser, bare det er en dame med pupper og hull så er han fornøyd😔 Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #187 Del Skrevet 25. desember 2020 DominantHr skrev (Akkurat nå): Det er snarere at han kaster seg på alt og alle. Det neste blir nok en sex-dukke a la Harmony eller en gris eller hund. Kast han ut (til hundene). Han har hatt sex med en overvektig, og så skriver du at det neste blir en gris/hund. Det virker jo som du ser ned på overvektige, det er ikke ok. Tar ikke mannen i forsvar, men dette er unødvendig. Anonymkode: cb4d0...241 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #188 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har ikke lest hele tråden, men vet du om de har hatt sex? Det kan være at den positive oppmerksomheten fra henne har vært nok til at han er mentalt utro. Anonymkode: b40a9...ffa Ja han er som en svamp når det kommer til oppmerksomhet. Jeg gir han sikkert ikke nok oppmerksomhet. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #189 Del Skrevet 25. desember 2020 Nooni skrev (1 time siden): Jeg liker deg TS. Du sier det du føler og tenker og du står for det gjennom tråden selv om folk lar deg gjennomgå. Jeg har bare lest halve tråden, men er ganske imponert over at du ikke har gått i forsvar og blitt ufin mot de mest selvrettferdige som skriver som om de sitter på universets gode verdier. Du har ikke et forkvaklet menneskesyn TS, men du har noen fordommer/en forforståelse akkurat som alle oss andre. Det er naturlig og fordommer i seg selv gjør deg ikke til et dårlig menneske. Jeg opplever deg ikke som dømmende og slem, men derimot som en av de mest åpne, reflekterte og modige i denne tråden, og du er faktisk også ganske flink til å håndtere tilbakemeldinger/dritt. Jeg tipper at du er en av dem som er i stand til å justere fordommene dine etter hvert som du møter deg selv i døra - det er det ikke alle som kan/klarer. Når det gjelder episoden har jeg bare en ting å si: De to der fortjener hverandre. God jul TS. Takk for forståelse❤️God jul. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #190 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja han er som en svamp når det kommer til oppmerksomhet. Jeg gir han sikkert ikke nok oppmerksomhet. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Om han er slik du beskriver er vil du ikke kunne gi han nok. Han krever jo mer en de fleste. Det er ikke du som er problemet her. Anonymkode: cbbbf...a86 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #191 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du er flottere enn henne fordi du veier mindre? Du viser jo veldig tydelig at du ser ned på overvektige. Det er ingen automatikk i at tynn = pen. Tro meg: du er ikke automatisk vakker bare fordi du er slank. Jeg kjenner en god del slike kvinner som tror det selv. De kan være stygge som natta, men oppfører seg som selvutnevnte skjønnhetsdronninger fordi de er slanke. De tror alle menn vil ha dem og at de er verdt mer fordi de er tynne. Jeg er tykk selv, godt gift med en normalvektig mann som elsker meg for den jeg er (handler overhodet ikke om «fetish») Jeg opplever at mange menn finner kvinner som er mindre selvhøytidelig og mer imøtekommende som sexy, uavhengig av kilo. Det handler ofte om hvordan man får den andre til å føle seg. Om man oppfører seg som en skjønnhetsmodell til tross for at man egentlig er ganske ordinær, og ser litt ned på andre som kanskje er minst like flott bare på en annen måte: ja, da kan det være folk ikke føler seg så vel i ditt nærvær. Anonymkode: 01464...401 Hun er flottere fordi hun ikke går etter opptatte menn. Anonymkode: 63341...56e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #192 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Flere og flere menn får opp øynene for gode og runde damer, ikke så overraskende det. Tror mange begynner å bli ganske lei av de slanke nå, og vil ha litt mer å ta i. Anonymkode: ac2ef...0e5 Forskjell på litt å ta i og det å måtte grave seg frem. Alle her er opptatte av vekt. For om de ikke hadde vært det så hadde de ikke heiet frem feita. Anonymkode: 63341...56e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #193 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forskjell på litt å ta i og det å måtte grave seg frem. Alle her er opptatte av vekt. For om de ikke hadde vært det så hadde de ikke heiet frem feita. Anonymkode: 63341...56e For min del heier jeg verken på utroskap, å være med folk i forhold eller det å se ned på andre på grunn av vekt. Anonymkode: cb4d0...241 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #194 Del Skrevet 25. desember 2020 Ts her. Min kjæreste er ernæringsfysiolog og jobber i perioder som personlig trener, så det er kanskje en grunn til at jeg også ble så sjokkert over at han valgte å bedra meg med en dame som er så ekstremt stor. Anonymkode: 4b6aa...e51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #195 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts her. Min kjæreste er ernæringsfysiolog og jobber i perioder som personlig trener, så det er kanskje en grunn til at jeg også ble så sjokkert over at han valgte å bedra meg med en dame som er så ekstremt stor. Anonymkode: 4b6aa...e51 Hvorfor blir du sjokkert over akkurat det egentlig Ts? Hva tror du ligger bak det? Anonymkode: cb4d0...241 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 25. desember 2020 #196 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja det har du faktisk rett i. Jeg tror ikke han har noen særlige preferanser, bare det er en dame med pupper og hull så er han fornøyd😔 Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Her treffer du min "fordom" med bullseye. Grunnen til at jeg skriver fordom med " er fordi jeg opplever det som en sannhet, altså en fordom som enda ikke er motbevist. En drittmann tenker ikke utseende, han puler alt villig og som har puls. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #197 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): For min del heier jeg verken på utroskap, å være med folk i forhold eller det å se ned på andre på grunn av vekt. Anonymkode: cb4d0...241 Det er helt normalt å trakassere en slik dame. Akkurat nå kjenner ts kun til utseende hennes. Ingen skjønner vist hvor normalt dette er.. Hun så lå med eksen min hadde grisenese var små rund. Jeg har ikke et hyggelig ord å si om hennes utseende. Anonymkode: 63341...56e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #198 Del Skrevet 25. desember 2020 Nooni skrev (2 minutter siden): Her treffer du min "fordom" med bullseye. Grunnen til at jeg skriver fordom med " er fordi jeg opplever det som en sannhet, altså en fordom som enda ikke er motbevist. En drittmann tenker ikke utseende, han puler alt villig og som har puls. Du har rett i at det ikke er en fordom. Det er kunnskap som alle kvinner som omgir seg med kvinner, vet. Kun kvinner med kompiser faller utenfor denne kunnskapen. Anonymkode: 86f96...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #199 Del Skrevet 25. desember 2020 Altså de absolutt fleste i 20, 30 og 40-årene har vokst opp med den tanken at slanke, veltrente menn og kvinner er selve idealet. De som påstår noe annet, lyver. Så det er virkelig ikke rart TS stiller spørsmål ved at mannen har vært utro med en sykelig overvektig kvinne. Det er faktisk ikke uvanlig å sammenligne seg med andre, og spesielt ikke i en slik situasjon som TS er i nå. Men det hjelper deg jo ikke. Du må bare komme deg videre og glemme mannen og den ufyselige utro kvinnen. Anonymkode: 6551b...189 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #200 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ts her. Min kjæreste er ernæringsfysiolog og jobber i perioder som personlig trener, så det er kanskje en grunn til at jeg også ble så sjokkert over at han valgte å bedra meg med en dame som er så ekstremt stor. Anonymkode: 4b6aa...e51 Kun for å prøve noe annet. Kun fordi det var tilgjengelig. Sikkert mange som ikke ville ligge med han ellers, så noe måtte han ta. Anonymkode: 63341...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå