AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #161 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Og det gjør jeg fordi hun tilfeldigvis er sykelig overvektig, og jeg som trodde at han skulle hoppe til sengs med ei som var flottere enn meg hvis han først skulle være utro. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Hun kan jo absolutt være flott selv om hun er overvektig. Ikke helt bra når det er sykelig, men personlighet og utstrålig kan jo gjøre en flott uansett. Synes du ikke at utroskap er like ille uansett? Anonymkode: cb4d0...241 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #162 Del Skrevet 25. desember 2020 kalliope88 skrev (5 minutter siden): Nei, for de fleste oppegående mennesker vet at utseende ikke er alt. Noen av verdens flotteste damer har blitt bedratt, så hvorfor er det så "naturstidig"? Ved utroskap, som er rent FYSISK, er det virkelig rart at han valgte ei som for de fleste er frastøtende enn attraktiv. Anonymkode: 84db7...575 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #163 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Les mitt tidligere svar på dette: NEI! Utroskap er aldri greit! Men er ikke rart Ts stiller spørsmål ved at han valgte ei uattraktiv overvektig ei... Det er nærmest naturstridig å velge en som er styggere enn en som er vakrere å være utro med. Må jo feile fyren noe alvorlig galt. Anonymkode: 84db7...575 Må jo selvsagt ikke feile han noe for at han valgte en overvektig! Hun kan jo ha vært attraktiv for ham. Jeg forsvarer på ingen måte utroskap, men attraktivitet er subjektivt. Anonymkode: cb4d0...241 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #164 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ts her. Har snakket med kjæresten min. Damen kjente han litt fra før da hun har jobbet på samme sted som han. De kom i snakk på venterommet hos fastlegen, og det viste seg at damen er like opptatt av vinylplater som han, og hadde en platesamling som han var veldig interessert i å se. Hun ønsket å selge plater til han. Han hadde stukket innom en dag senere og så hadde de begynt å spille musikk. Hun hadde bydd på alkohol, de hadde blitt fulle og så hadde de hatt en slags sex, og det var ikke planlagt. Han sier han skjønte ikke helt hva som hadde skjedd. Han ble revet med siden han var dritings, og tenkte at det hadde vært spennende å ha sex med en dame som var så ekstremt stor. Han fikk panikk da han våknet og stakk. I ettertid har damen tatt mye kontakt og invitert han tilbake. Han har avslått hver gang. Hun visste på forhånd at at han er i et forhold! 😈Begge to kan brenne et visst sted! Anonymkode: 4b6aa...e51 Stor bitchy f*ttekjerring. Godt du fant ut av at du har en jævelig gubbe i tillegg. Akkurat som jeg skrev, mest sannsynlig hatt sex for at det var noe han ikke hadde hatt før. Dvs, ikke til å stole på. Han der bør vel ha sex med alt mulig før han slår seg til ro. Anonymkode: 63341...56e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #165 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ved utroskap, som er rent FYSISK, er det virkelig rart at han valgte ei som for de fleste er frastøtende enn attraktiv. Anonymkode: 84db7...575 Nei, attraktivitet er subjektivt. Ikke rart å like kvinner som er overvektige, dessuten spiller personlighet også inn for de fleste. Anonymkode: cb4d0...241 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 25. desember 2020 #166 Del Skrevet 25. desember 2020 47 minutter siden, AnonymBruker said: Vet ikke😭Har sovet 2 t i natt, skjelver, er kvalm og vet ingenting nå. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Skal gjør det super lett for deg: Gå fra han. Han er ikke verdt det og han blir å vær utro igjen. Ekle menneske! Fortsetter du forholdet så blir du bare å oppleve svik på nytt og på nytt igjen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #167 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke hatt noen tanker om sykelige overvektige mennesker før nå, men når han er utro og i tillegg med en dame som har et utseende som er såpass langt fra meg, blir jeg overrasket. Denne damen visste om meg, og likevel ble hun med på utroskapen. Det er lavmål! Jeg har selv vært i situasjoner tidligere der opptatte menn har vist meg interesse, men så snart jeg har fått vite at de har vært opptatt har jeg stukket. Kanskje hun ikke har så mange sjanser for å få seg et nummer pga utseendet, eller kanskje hun er ettertraktet? Det er kjæresten min som er i et forhold og da legger man seg ikke etter andre damer, men damer holder seg borte fra opptatt menn uansett om de er tynne eller feite Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Jeg tenker det ga henne litt selvtillit. Hun er sikkert bare sånn som gjør alt for litt selvtillit. Stakkars menneske. Anonymkode: 63341...56e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #168 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Og det gjør jeg fordi hun tilfeldigvis er sykelig overvektig, og jeg som trodde at han skulle hoppe til sengs med ei som var flottere enn meg hvis han først skulle være utro. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Så du er flottere enn henne fordi du veier mindre? Du viser jo veldig tydelig at du ser ned på overvektige. Det er ingen automatikk i at tynn = pen. Tro meg: du er ikke automatisk vakker bare fordi du er slank. Jeg kjenner en god del slike kvinner som tror det selv. De kan være stygge som natta, men oppfører seg som selvutnevnte skjønnhetsdronninger fordi de er slanke. De tror alle menn vil ha dem og at de er verdt mer fordi de er tynne. Jeg er tykk selv, godt gift med en normalvektig mann som elsker meg for den jeg er (handler overhodet ikke om «fetish») Jeg opplever at mange menn finner kvinner som er mindre selvhøytidelig og mer imøtekommende som sexy, uavhengig av kilo. Det handler ofte om hvordan man får den andre til å føle seg. Om man oppfører seg som en skjønnhetsmodell til tross for at man egentlig er ganske ordinær, og ser litt ned på andre som kanskje er minst like flott bare på en annen måte: ja, da kan det være folk ikke føler seg så vel i ditt nærvær. Anonymkode: 01464...401 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #169 Del Skrevet 25. desember 2020 Jeg kan også tilføye at jeg har blitt «beilet» av normalvektige menn som har vært sammen med normalvektige kvinner. At du er normalvektig gjør altså ikke at du automatisk «trumfer» alle som veier mer enn deg. Heldigvis så måles ikke en person sin karakter, vesen og egenskaper utelukkende ut ifra vekt, slik enkelte ser ut til å tro. Anonymkode: 01464...401 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #170 Del Skrevet 25. desember 2020 Ts her. Kan de som har svart meg negativt i denne tråden, rekke opp hånden om de har vært utsatt for utroskap/vært utro? Man skal ikke uttale seg skråsikkert om noe man ikke har opplevd selv.. Anonymkode: 4b6aa...e51 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalliope88 Skrevet 25. desember 2020 #171 Del Skrevet 25. desember 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ts her. Kan de som har svart meg negativt i denne tråden, rekke opp hånden om de har vært utsatt for utroskap/vært utro? Man skal ikke uttale seg skråsikkert om noe man ikke har opplevd selv.. Anonymkode: 4b6aa...e51 *rekker opp hånden* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 25. desember 2020 #172 Del Skrevet 25. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her. Kan de som har svart meg negativt i denne tråden, rekke opp hånden om de har vært utsatt for utroskap/vært utro? Man skal ikke uttale seg skråsikkert om noe man ikke har opplevd selv.. Anonymkode: 4b6aa...e51 Det kan man selvsagt gjøre. Det handler om hva man vet, ikke om hva man har opplevd personlig. Endret 25. desember 2020 av PetterKanin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #173 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her. Kan de som har svart meg negativt i denne tråden, rekke opp hånden om de har vært utsatt for utroskap/vært utro? Man skal ikke uttale seg skråsikkert om noe man ikke har opplevd selv.. Anonymkode: 4b6aa...e51 For min del har jeg ikke opplevd det, men det jeg har skrevet mener jeg selv er konstruktiv kritikk og ikke vondt ment. Man kan også reagere på uttalelser uten å ha vært i samme situasjon. Det jeg har reagert på går på respekt for alle slags mennesker, og er ikke knyttet direkte til utroskapen. Jeg mener man må skille handling fra utseende i alle situasjoner. Hvis noen har gjort noe galt mot meg, så er ikke det jeg da tenker på utseendet til personen, men hva hen har gjort. Alle situasjoner er forskjellige, men ingenting gir oss rett til se ned på andre på grunn av utseende, etter min personlige mening. Anonymkode: cb4d0...241 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 25. desember 2020 #174 Del Skrevet 25. desember 2020 Jeg liker deg TS. Du sier det du føler og tenker og du står for det gjennom tråden selv om folk lar deg gjennomgå. Jeg har bare lest halve tråden, men er ganske imponert over at du ikke har gått i forsvar og blitt ufin mot de mest selvrettferdige som skriver som om de sitter på universets gode verdier. Du har ikke et forkvaklet menneskesyn TS, men du har noen fordommer/en forforståelse akkurat som alle oss andre. Det er naturlig og fordommer i seg selv gjør deg ikke til et dårlig menneske. Jeg opplever deg ikke som dømmende og slem, men derimot som en av de mest åpne, reflekterte og modige i denne tråden, og du er faktisk også ganske flink til å håndtere tilbakemeldinger/dritt. Jeg tipper at du er en av dem som er i stand til å justere fordommene dine etter hvert som du møter deg selv i døra - det er det ikke alle som kan/klarer. Når det gjelder episoden har jeg bare en ting å si: De to der fortjener hverandre. God jul TS. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #175 Del Skrevet 25. desember 2020 Det er ikke alltid det handler om vekt, det regner jeg med du forstår. Problemet er jo at han vært utro, ikke hvem han har vært utro med eller hvor mye personen veier. Syns også det er et problem at du føyer deg når han vil ha sex daglig, selv om du ikke egentlig har lyst. Det hadde jeg mistet lysten av selv. Anonymkode: 5bd47...181 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #176 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jobber i helsevesenet. Noen ganger må leger ta seg en pause og psyke seg opp før de tar imot kraftig overvektige fordi det er heslig med alt fett og flesk. Vi er alle mennesker. Å måtte løfte på valker og ta på sykelig overvektige med blålilla hud full av bulker, strekkmerker og cellulitter. Anonymkode: 84db7...575 Det faget om pasientkontakt kom på overtid, ihvertfall. Anonymkode: f446a...1cb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #177 Del Skrevet 25. desember 2020 Ts her. Jeg vil tro at det er meget vanlig at den bedratte kvinnen (eller mannen), stiller spørsmål ved utseendet til personen kjæresten har vært utro med. - Var det fordi hun har større pupper enn meg? Fordi hun er slankere enn meg? Var det fordi hun er yngre enn meg? Var det fordi vi ikke har nok sex? Var det fordi vi krangler for mye? Var det fordi hun har mer bedre økonomi enn meg? Det er forskjell på et ons og et forhold bak ryggen på kjæresten, men fortsatt like mange ubesvarte spm.. Anonymkode: 4b6aa...e51 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #178 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ts her. Kan de som har svart meg negativt i denne tråden, rekke opp hånden om de har vært utsatt for utroskap/vært utro? Man skal ikke uttale seg skråsikkert om noe man ikke har opplevd selv.. Anonymkode: 4b6aa...e51 Jeg har opplevd utroskap flere ganger fra samme mannen. Han var med alt fra veldig overvektige kvinner til ganske slanke. Jeg var veldig sur på enkelte av disse kvinnene, uten tvil! Men jeg har aldri snakket ned vekten eller utseendet deres av den grunn. Jeg har ment at de er ufyselige damer med ufattelig dårlig moral, men der stopper det også. Jeg skjønner godt smerten du føler, men jeg mener fortsatt at du er et utrolig overfladisk og noe slemt menneske for å kunne slenge ut med slike ord som du bruker om denne kvinnen. Anonymkode: cbbbf...a86 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #179 Del Skrevet 25. desember 2020 Flere og flere menn får opp øynene for gode og runde damer, ikke så overraskende det. Tror mange begynner å bli ganske lei av de slanke nå, og vil ha litt mer å ta i. Anonymkode: ac2ef...0e5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #180 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Så du er flottere enn henne fordi du veier mindre? Du viser jo veldig tydelig at du ser ned på overvektige. Det er ingen automatikk i at tynn = pen. Tro meg: du er ikke automatisk vakker bare fordi du er slank. Jeg kjenner en god del slike kvinner som tror det selv. De kan være stygge som natta, men oppfører seg som selvutnevnte skjønnhetsdronninger fordi de er slanke. De tror alle menn vil ha dem og at de er verdt mer fordi de er tynne. Jeg er tykk selv, godt gift med en normalvektig mann som elsker meg for den jeg er (handler overhodet ikke om «fetish») Jeg opplever at mange menn finner kvinner som er mindre selvhøytidelig og mer imøtekommende som sexy, uavhengig av kilo. Det handler ofte om hvordan man får den andre til å føle seg. Om man oppfører seg som en skjønnhetsmodell til tross for at man egentlig er ganske ordinær, og ser litt ned på andre som kanskje er minst like flott bare på en annen måte: ja, da kan det være folk ikke føler seg så vel i ditt nærvær. Anonymkode: 01464...401 Ts her. Og du ser ned på meg, og mener at jeg mener ditt og datt. Det eneste jeg har skrevet her inne, er at jeg er sjokkert over at han har valgt å være utro med en dame som er så sykelig overvektig at hun har problemer med å gå. Hun er sykemeldt på grunn av fedme forteller han, og har problemer med å bevege seg fordi hun er så tung. Hadde denne damen vært anorektisk og jeg hadde skrevet at jeg var sjokkert over at han var utro med en dame på 38 kg, fordi det hadde jeg aldri kunne forestilt meg, så hadde jeg fått masse kritikk fra folk som skal ta sterkt undervektige damer i forsvar. Det verste er jo at han har vært utro mot meg, og at denne damen har vært med på det selv om hun visste han var opptatt. Det var ikke planlagt, det var noe han gjorde i fylla og han sier nå at det var en underbevisst tanke om å ha sex med en ekstremt overvektig dame, for det har han ikke hatt før. Anonymkode: 4b6aa...e51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå