Gå til innhold

Kjæresten har vært utro med dame på 140 kg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du helt skrudd... 

Utroskap er aldri greit. 

Men skjønner godt at Ts er overrasket over hvem han valgte å være utro med. Jeg hadde blitt sjokkert selv. Alle vet jo at sykelig fedme er vemmelig. Uansett hvordan folk her på forumet prøver å vri på det fordi de selv er overvektige og føler seg truffet. 

Anonymkode: 84db7...575

Hvor skrev jeg at utroskap er greit?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du helt skrudd... 

Utroskap er aldri greit. 

Men skjønner godt at Ts er overrasket over hvem han valgte å være utro med. Jeg hadde blitt sjokkert selv. Alle vet jo at sykelig fedme er vemmelig. Uansett hvordan folk her på forumet prøver å vri på det fordi de selv er overvektige og føler seg truffet. 

Dæven må ha gått glipp av noe jeg da som mener personlighet og hvem man er som menneske er viktigere. Å se ned på andre pga utseende derimot er ganske mye mer vemmelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok de færreste som heier på at damen var med en utro mann. Og jeg er helt enig i at det er veldig dumt gjort av mannen dette. 

Det jeg reagerer på er enkelte holdninger her. Som for eksempel det du skriver, om at hun er et "fleskeberg" fordi hun er overvektig. Og det er ikke fordi jeg føler meg truffet, er selv undetvektig. 

Anonymkode: cb4d0...241

Har ingen symptomer med ei sykelig overvektig kjerring som er fullt klar over at mannen er opptatt, tar for seg av opptatte men. Det er lavmål. Ja, jeg kaller henne da fleskeberg. Har null sympati med fedmen hennes. Syns folk skal slutte å dille og dalle rundt overvektige og nærmest rettferdiggjøre at de ødelegger forhold for det er jo sååå synd på de som har et så usunt kosthold og livsstil at de er sykelig overvektige! Ja, de må jo få seg litt kuk de stakkars feite også, er jo så synd på de. Mens Ts, som har fått oppdaget at mannen i hennes liv har vært utro, attpåtil med ei uattraktiv, har ikke lov til å reagere? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ingen sympati med ei sykelig overvektig kjerring som er fullt klar over at mannen er opptatt, tar for seg av opptatte men. Det er lavmål. Ja, jeg kaller henne da fleskeberg. Har null sympati med fedmen hennes. Syns folk skal slutte å dille og dalle rundt overvektige og nærmest rettferdiggjøre at de ødelegger forhold for det er jo sååå synd på de som har et så usunt kosthold og livsstil at de er sykelig overvektige! Ja, de må jo få seg litt kuk de stakkars feite også, er jo så synd på de. Mens Ts, som har fått oppdaget at mannen i hennes liv har vært utro, attpåtil med ei uattraktiv, har ikke lov til å reagere? 

Sympati. Ikke symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalliope88 skrev (4 minutter siden):

Dæven må ha gått glipp av noe jeg da som mener personlighet og hvem man er som menneske er viktigere. Å se ned på andre pga utseende derimot er ganske mye mer vemmelig.

Personlighet teller det, men rettferdiggjør aldri et dårlig utseende. Og å være feit betyr ikke at man da skal tillate seg å være bitch som hun han var utro med heller. Å gjemme den elendige personligheten bak alt flesket og fettet, går ikke. Selv om mye annet gjemmes mellom valkene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ingen symptomer med ei sykelig overvektig kjerring som er fullt klar over at mannen er opptatt, tar for seg av opptatte men. Det er lavmål. Ja, jeg kaller henne da fleskeberg. Har null sympati med fedmen hennes. Syns folk skal slutte å dille og dalle rundt overvektige og nærmest rettferdiggjøre at de ødelegger forhold for det er jo sååå synd på de som har et så usunt kosthold og livsstil at de er sykelig overvektige! Ja, de må jo få seg litt kuk de stakkars feite også, er jo så synd på de. Mens Ts, som har fått oppdaget at mannen i hennes liv har vært utro, attpåtil med ei uattraktiv, har ikke lov til å reagere? 

Så om vedkommende ikke hadde vært overvektig så hadde det vært helt greit? Utroskap er utroskap, hvordan en person ser ut har INGENTING med saken å gjøre. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har ikke applaudert når han har sagt stygge ting om folk på 150 kg. Har vel heller tatt de i forsvar. 

Ts

Anonymkode: 4b6aa...e51

Det er godt at du har tatt de i forsvar før TS. Men vi er flere som reagerer på hvordan du har formulert deg enkelte steder i denne tråden med tanke på overvektige. Kanskje du ikke mener å være så dømmende, men du virker litt sånn. Det er lov å være nysgjerrig, men tillitsbruddet er vel det verste her? Og det blir akkurat det samme enten damen er overvektig eller tynn. 

Ellers håper jeg du får tatt en prat med mannen din og fortalt det du vet. Så kan du velge om du vil gå fra ham eller gi han en ny sjanse. Det han har gjort er på ingen måte ok, og jeg håper det ordner seg for deg, selv om jeg er uenig i enkelte av uttalelsene dine. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (17 minutter siden):

Selvsagt er det greit, spesielt når en har slike holdninger som TS.

Jeg synes det er morsomt at du mener noe om TS og hennes holdninger når du selv har dårlig holdning. Det er dette som kalles å være dobbelmoralsk. 
Fryder deg over andres ulykke fordi du er uenig i og ikke liker uttalelsene til TS, DET er dårlig holdning det. Sånn sett i lys av utroskapen og handlingen disse to rakkerene har gjort er TS sine uttalelser smuler i forhold. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalliope88 skrev (9 minutter siden):

Men nå snakker jo du like stygt om en annen som er overvektig?

Og det gjør jeg fordi hun tilfeldigvis er sykelig overvektig, og jeg som trodde at han skulle hoppe til sengs med ei som var flottere enn meg hvis han først skulle være utro. 

Ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalliope88 skrev (2 minutter siden):

Så om vedkommende ikke hadde vært overvektig så hadde det vært helt greit? Utroskap er utroskap, hvordan en person ser ut har INGENTING med saken å gjøre. 

Les mitt tidligere svar på dette: NEI! Utroskap er aldri greit! Men er ikke rart Ts stiller spørsmål ved at han valgte ei uattraktiv overvektig ei...

Det er nærmest naturstridig å velge en som er styggere enn en som er vakrere å være utro med. 

Må jo feile fyren noe alvorlig galt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det gjør jeg fordi hun tilfeldigvis er sykelig overvektig, og jeg som trodde at han skulle hoppe til sengs med ei som var flottere enn meg hvis han først skulle være utro. 

Ts

Da har du lært at å være flott ikke måles i kilo. 

Anonymkode: 48f77...897

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ts

Åja, så da er det greit å snakke nedsettende om andre? Den reglene har gått med hus forbi ser du! Kan du ikke istedet fokusere på det som egentlig er problemet her? Hint: Det er ikke hennes utseende eller kropp

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Les mitt tidligere svar på dette: NEI! Utroskap er aldri greit! Men er ikke rart Ts stiller spørsmål ved at han valgte ei uattraktiv overvektig ei...

Det er nærmest naturstridig å velge en som er styggere enn en som er vakrere å være utro med. 

Må jo feile fyren noe alvorlig galt.

Nei, for de fleste oppegående mennesker vet at utseende ikke er alt. Noen av verdens flotteste damer har blitt bedratt, så hvorfor er det så "naturstidig"? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blondine94 skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det er morsomt at du mener noe om TS og hennes holdninger når du selv har dårlig holdning. Det er dette som kalles å være dobbelmoralsk. 
Fryder deg over andres ulykke fordi du er uenig i og ikke liker uttalelsene til TS, DET er dårlig holdning det. Sånn sett i lys av utroskapen og handlingen disse to rakkerene har gjort er TS sine uttalelser smuler i forhold. 

Jeg har en god holdning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts

Jøss snakk om og være høy på seg selv. Det kan jo hende at type din mener noe annet en deg. Han synes jo tydelighvis at hun var fin ellers hadde han vel ikke gjort som han gjorde?

Anonymkode: f3432...270

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men hvorfor kritiserer du ikke da hva hun har gjort, i stedet for hennes utseende? Det blir ikke mer greit å se ned på overvektige fordi de er akkurat det, dersom de har gjort noe galt. Det sender ut signaler til andre overvektige som ikke har gjort noe galt, om at de også er "fleskeberg". Kritiser heller dårlige handlinger, enn personers utseende. 

Aldri sagt at TS ikke har lov å reagere på utroskap. Selvsagt har hun det. Men hvorfor blande inn utseende og se ned på de som er overvektige? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Har vært i et forhold i 7 år nå.

Jeg er 175 cm høy og 63 kg, altså normalt slank. Kjæresten har kommentert mye at han er fornøyd med kroppen min, så jeg har tatt det for gitt at han tenner på slanke damer. 

Vi har det greit tror jeg, har sex nesten daglig (fordi han maser ofte) , jeg synes det kan bli litt mye men føyer meg ofte for maset hans. Sånn sett kan han ikke klage på lite sex. 

I natt fant jeg ut at han har hatt en flørt/affære med ei dame, og etter å ha funnet henne på fb ser jeg at dama er sykelig overvektig.

På et bilde på sin profil  fyller hun ut en liten 2 seter sofa .

Jeg har ei veninne som jobber som operasjonssykepleier og er med på slankeoperasjoner, og hun har sett på bildene av denne damen, og vurdert henne til å veie rundt 135-145 kg tung. 

Fikk sjokk da jeg oppdaget utroskapen, og helt satt ut da jeg så hvor stor hun var.

Det første jeg tenkte var at han må ha en fetisj for overvektige damer, for det er jo ikke alle som kan tenke seg å være med så ekstremt overvektige mennesker? 

Er helt satt ut nå😔

Det hadde kanskje vært verre om han hadde vært utro med ei dame som så ut som Tone Damli eller Jenny Skavlan? 

Vi damer tenker at sånne vakre damer er en trussel, men nå etter dette vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. 

Er nok ikke første gangen han har gjort dette..

Anonymkode: f3432...270

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, ts sin samboer har med all sannsynlighet vært utro tidligere (ref historien om kondomene), og har igjen vært det. 

Fokuset på den han nå sist har vært utro med, er i beste fall et sidespor. 

Samboeren har et stor ønske (nekter å si behov, for det er ikke mat vi snakker om her) om mye og ofte sex. Han respekterer ikke TS og presser på for å ‘få’ sex (dette er noe man har med andre, ikke noe man får!). 

TS lar seg presse for at han ikke skal få seg elskerinne. Vel, han har uansett hatt sidesprang. Der er sikkert flere som ts heller ikke kjenner til. 

Hvorfor ts forblir i forholdet, vites ikke. Men noe godt forhold er det ikke. Samboeren tror jeg vil være utro uansett mengden sex hjemme. Da blir det opp til ts om dette er greit eller ikke. 

Dette er da min oppfatning og mening av tilstanden i heimen dere. 

Anonymkode: ba873...14b

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...