kalliope88 Skrevet 25. desember 2020 #121 Del Skrevet 25. desember 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Så mange modne mennesker det var her i dag. Ts, se forbi alt de her spyr ut av seg. De er sikkert overvektige selv, og føler seg truffet og heier derfor på det feite ludderet. Finn deg en ny mann. En med klasse. Så kan han sitte der med de lusete vinylplatene sine, alkoholen og det overvektige fleskeberget. Du fortjener så mye bedre. Anonymkode: 84db7...575 Klassiskt. Dra misunnelsekortet og at vi alle er overvektige fordi vi faktisk ikke har et bedritent menneskesyn. Da har man ikke mye fornuftig å komme med. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondine94 Skrevet 25. desember 2020 #122 Del Skrevet 25. desember 2020 kalliope88 skrev (1 minutt siden): Ikke ofte man heier mer på parten som er utro enn den som ble bedratt... Det sier mye om deg dessverre. Nå er du spydig. Dette synes jeg ikke TS fortjener. Hun står i en vanskelig situasjon. Denne dama har med overlegg knullet mannen hennes velvitende om at han er i ett forhold. Mannen har gjort noe utilgivelig og forholdet vil aldri bli det samme igjen. Hvorfor i alle dager heier du på denne dama? Bare fordi hun har en selvpåført sykdom og TS påpeker det? Fedme er dessverre en av de helseplagene vi kan se med det blotte øyet. Jeg hadde blitt like sjokkert som ts, om ikke mer! Hadde helt sikkert skrevet noe enda drøyere. Synes Ts har tatt dette veldig fint jeg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 25. desember 2020 #123 Del Skrevet 25. desember 2020 Blondine94 skrev (Akkurat nå): Nå er du spydig. Dette synes jeg ikke TS fortjener. Hun står i en vanskelig situasjon. Denne dama har med overlegg knullet mannen hennes velvitende om at han er i ett forhold. Mannen har gjort noe utilgivelig og forholdet vil aldri bli det samme igjen. Hvorfor i alle dager heier du på denne dama? Bare fordi hun har en selvpåført sykdom og TS påpeker det? Fedme er dessverre en av de helseplagene vi kan se med det blotte øyet. Jeg hadde blitt like sjokkert som ts, om ikke mer! Hadde helt sikkert skrevet noe enda drøyere. Synes Ts har tatt dette veldig fint jeg. Dama har da ikke vært utro mot noen. Mannen må stå til ansvar for dey han gjør, ikke den han gjør det med. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #124 Del Skrevet 25. desember 2020 Blondine94 skrev (47 minutter siden): Uansett hvordan det er eller ikke er, mannen din har vært utro. Det er ikke greit. Håper du går fra han nå.. Du kan aldri stole på han igjen og det er ikke verd kaste bort tid på. Når det gjelder fedmediskusjonen i denne tråden - jeg personlig synes ikke det er dårlig av deg å nevne vekten hennes, du har all rett til det. Overvekt er sykelig, det er ingen andre former for selvskading vi applauderer så hvorfor skal vi applaudere det, da? Å definere sykdommer og dårlig helse som «sexy» eller i andre lystige ordlag er helt forbi min fatteevne.. Jeg tror ikke folk mener å si at sykelig overvekt er sexy i seg selv. Men man kan være sexy og fin selv om man er overvektig! Folk i alle former og fasonger kan være sexy. Dette går både på utseende, personlighet og utstråling. Ellers er jeg helt enig i at det ikke er greit å være utro. Dette TS har skrevet om at hun ofte var med på pliktsex, virker også slitsomt. Anonymkode: cb4d0...241 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #125 Del Skrevet 25. desember 2020 PetterKanin skrev (2 minutter siden): Man bommer absolutt som ansatt i helsevesenet når man er så naturveik at man ikke er i stand til å gkøre jobben uten å måtte psyke seg opp. Det er en sjelden gang. Tror du det er mer normalt å være sykelig overvektig enn å være normalvektig og slank? «naturveik» , fancy ord. 😂 Anonymkode: 84db7...575 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #126 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Ts her. Jeg trodde ikke at kjæresten min likte damer som er 80 kg tyngre enn meg. Har aldri falt meg inn at han tente på det, siden han snakker nedsettende om veldig store mennesker. Anonymkode: 4b6aa...e51 Hvis han har snakket nedsettende om overvektige, er ikke det en positiv ting ts. Hva synes du om at han har gjort det? Anonymkode: cb4d0...241 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalliope88 Skrevet 25. desember 2020 #127 Del Skrevet 25. desember 2020 2 minutter siden, Blondine94 said: Nå er du spydig. Dette synes jeg ikke TS fortjener. Hun står i en vanskelig situasjon. Denne dama har med overlegg knullet mannen hennes velvitende om at han er i ett forhold. Mannen har gjort noe utilgivelig og forholdet vil aldri bli det samme igjen. Hvorfor i alle dager heier du på denne dama? Bare fordi hun har en selvpåført sykdom og TS påpeker det? Fedme er dessverre en av de helseplagene vi kan se med det blotte øyet. Jeg hadde blitt like sjokkert som ts, om ikke mer! Hadde helt sikkert skrevet noe enda drøyere. Synes Ts har tatt dette veldig fint jeg. Ja jeg er spydig. Jeg forstår at TS er i en vanskelig situasjon og at det er kjipt, men å presentere et slik menneskesyn mener jeg er forkastelig. Og jeg har ikke sagt jeg heier på dama, men på partneren hennes. Ganske vesentlig forskjell. Om hun har et sånt syn på overvektige, hvem vet hvilke andre holdninger hun har mot andre? Utroskap er ikke greit uansett, men når alt kommer til alt er det typen som har vært utro. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 25. desember 2020 #128 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er en sjelden gang. Tror du det er mer normalt å være sykelig overvektig enn å være normalvektig og slank? «naturveik» , fancy ord. 😂 Anonymkode: 84db7...575 Hva det er flest av spiller da ingen verdens rolle. Tåler du ikke dette SKAL du si opp før nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondine94 Skrevet 25. desember 2020 #129 Del Skrevet 25. desember 2020 PetterKanin skrev (Akkurat nå): Dama har da ikke vært utro mot noen. Mannen må stå til ansvar for dey han gjør, ikke den han gjør det med. Er det greit å ødelegge livet til andre mennesker indirekte? Deretter ta på seg «uskyldig» hatten? Det synes ikke jeg. De begge bør skamme seg over å være dårlige mennesker. De hadde lyst på noe og tok det, tiltross for at det gikk hardt utover TS. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 25. desember 2020 #130 Del Skrevet 25. desember 2020 Blondine94 skrev (Akkurat nå): Er det greit å ødelegge livet til andre mennesker indirekte? Deretter ta på seg «uskyldig» hatten? Det synes ikke jeg. De begge bør skamme seg over å være dårlige mennesker. De hadde lyst på noe og tok det, tiltross for at det gikk hardt utover TS. Selvsagt er det greit, spesielt når en har slike holdninger som TS. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 25. desember 2020 #131 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vet ikke😭Har sovet 2 t i natt, skjelver, er kvalm og vet ingenting nå. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Kanskje det beste er å prøve å få det litt på avstand? . Prøve å fokusere på poden og romjulsfeiring? Foreløpig så må jo mannen bare akseptere at det er sextørke. Krev avstand, og krev at han går til legen og forteller hva han har gjort og at han tester seg, og test deg du også. Prate om dette kan dere gjøre siden. Det er jo mye å tenke på etterhvert. Klarer du å tilgi og fortsette forholdet? Klarer du å stole på ham igjen? Osv osv. Vent og samle tankene før du gjør noe du vil angre på, hvis du klarer da.. Vet jeg hadde slitt med å være rundt min mann om han hadde gjort noe slikt. Lykke til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #132 Del Skrevet 25. desember 2020 PetterKanin skrev (1 minutt siden): Hva det er flest av spiller da ingen verdens rolle. Tåler du ikke dette SKAL du si opp før nyttår. Kan du lese, ser du at det ikke er meg men kollegaer. Dette er faktisk veldig vanlig. Alle er vi mennesker. Ikke alle som syns det er like stas å få inn kunder eller pasienter som er sterkt overvektige. Ingen hemmelighet det. Det som ikke er vanlig, er overvektige kropper på 140+ kg. Det er sykelig. At fyren klarte å gjennomføre sex med henne, sier endel om han. Tror jeg hadde ledd og bare gått etter noe sånt. Han er ikke et menneske jeg ville hatt i perifer omgangskrets engang. Anonymkode: 84db7...575 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 25. desember 2020 #133 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du lese, ser du at det ikke er meg men kollegaer. Dette er faktisk veldig vanlig. Alle er vi mennesker. Ikke alle som syns det er like stas å få inn kunder eller pasienter som er sterkt overvektige. Ingen hemmelighet det. Det som ikke er vanlig, er overvektige kropper på 140+ kg. Det er sykelig. At fyren klarte å gjennomføre sex med henne, sier endel om han. Tror jeg hadde ledd og bare gått etter noe sånt. Han er ikke et menneske jeg ville hatt i perifer omgangskrets engang. Anonymkode: 84db7...575 Jeg har heller ikke skrevet det var deg. Utroskap er ok, bare personen han er utro med ligner deg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 25. desember 2020 #134 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har vært i et forhold i 7 år nå. Jeg er 175 cm høy og 63 kg, altså normalt slank. Kjæresten har kommentert mye at han er fornøyd med kroppen min, så jeg har tatt det for gitt at han tenner på slanke damer. Vi har det greit tror jeg, har sex nesten daglig (fordi han maser ofte) , jeg synes det kan bli litt mye men føyer meg ofte for maset hans. Sånn sett kan han ikke klage på lite sex. I natt fant jeg ut at han har hatt en flørt/affære med ei dame, og etter å ha funnet henne på fb ser jeg at dama er sykelig overvektig. På et bilde på sin profil fyller hun ut en liten 2 seter sofa . Jeg har ei veninne som jobber som operasjonssykepleier og er med på slankeoperasjoner, og hun har sett på bildene av denne damen, og vurdert henne til å veie rundt 135-145 kg tung. Fikk sjokk da jeg oppdaget utroskapen, og helt satt ut da jeg så hvor stor hun var. Det første jeg tenkte var at han må ha en fetisj for overvektige damer, for det er jo ikke alle som kan tenke seg å være med så ekstremt overvektige mennesker? Er helt satt ut nå😔 Det hadde kanskje vært verre om han hadde vært utro med ei dame som så ut som Tone Damli eller Jenny Skavlan? Vi damer tenker at sånne vakre damer er en trussel, men nå etter dette vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Anonymkode: 4b6aa...e51 Sann historie, helt ærlig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #135 Del Skrevet 25. desember 2020 Sidsel skrev (22 minutter siden): Jeg tenker at hun som med overlegg ligger med en annens kjærest er mer overfladisk og slem enn hun som er opprørt over at noen ligger med kjæresten hennes. Det værste er å være feit og overfladisk og slem, og det er jo tydeligvis denne dama som lå med kjæresten til TS! Jeg synes ikke du kan sidestille det å være overvektig med dårlige egenskaper som overfladighet og det å være slem. Å være overvektig er en fysisk ting (samtidig som det også kan ha en sammenheng med psykiske problemer). Å være slem eller overfladisk er noe helt annet. Å være overvektig er ikke ille for andre enn muligens en selv, man skader ikke andre ved å være overvektig. Er man slem så tar man et valg om å skade andre. Anonymkode: cb4d0...241 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #136 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis han har snakket nedsettende om overvektige, er ikke det en positiv ting ts. Hva synes du om at han har gjort det? Anonymkode: cb4d0...241 Jeg har ikke applaudert når han har sagt stygge ting om folk på 150 kg. Har vel heller tatt de i forsvar. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalliope88 Skrevet 25. desember 2020 #137 Del Skrevet 25. desember 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg har ikke applaudert når han har sagt stygge ting om folk på 150 kg. Har vel heller tatt de i forsvar. Ts Anonymkode: 4b6aa...e51 Men nå snakker jo du like stygt om en annen som er overvektig? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #138 Del Skrevet 25. desember 2020 Dette fleskeberget klarer ikke fiske frem noe medfølelse for ts, tror og at ts er et troll men det blir vel ryddet... Må legge til at det er helt utrolig at KG sine moderatorer lar dette hatet mot overvektige gli gjennom hele tiden. Helt fantastisk, hadde det vært hat mot andre grupper i samfunnet eller et sleivspark til en blogger så hadde man fått gjennomgå... Fy faen. Anonymkode: aa4f4...453 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #139 Del Skrevet 25. desember 2020 PetterKanin skrev (5 minutter siden): Jeg har heller ikke skrevet det var deg. Utroskap er ok, bare personen han er utro med ligner deg? Er du helt skrudd... Utroskap er aldri greit. Men skjønner godt at Ts er overrasket over hvem han valgte å være utro med. Jeg hadde blitt sjokkert selv. Alle vet jo at sykelig fedme er vemmelig. Uansett hvordan folk her på forumet prøver å vri på det fordi de selv er overvektige og føler seg truffet. Anonymkode: 84db7...575 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #140 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så mange modne mennesker det var her i dag. Ts, se forbi alt de her spyr ut av seg. De er sikkert overvektige selv, og føler seg truffet og heier derfor på det feite ludderet. Finn deg en ny mann. En med klasse. Så kan han sitte der med de lusete vinylplatene sine, alkoholen og det overvektige fleskeberget. Du fortjener så mye bedre. Anonymkode: 84db7...575 Er nok de færreste som heier på at damen var med en utro mann. Og jeg er helt enig i at det er veldig dumt gjort av mannen dette. Det jeg reagerer på er enkelte holdninger her. Som for eksempel det du skriver, om at hun er et "fleskeberg" fordi hun er overvektig. Og det er ikke fordi jeg føler meg truffet, er selv undetvektig. Anonymkode: cb4d0...241 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå