AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #1 Del Skrevet 24. desember 2020 Hei! Jeg er en jente på 21 år. Jeg har ikke tenkt å bli gravid før om flere år, men jeg har bare hatt en vond mistanke/følelse om at jeg er infertil helt siden jeg var i tenårene😔 Jeg er veldig familieorientert og livet mitt er nærmest ødelagt hvis jeg ikke får barn😅 Men jeg har ingen grunn til å tro dette altså, utenom at jeg hadde spiseforstyrrelser og mistet mensen fra jeg var 13-16. Fikk mensen da jeg var 12.5 år. Men har hatt mensen regelmessig siden jeg var 16. Vet ikke om dette har noe å si, så mange år etterpå? Er det flere som har hatt følelsen av det samme? Anonymkode: 089b8...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #2 Del Skrevet 24. desember 2020 Ja hadde samme følelse!! Frem til jeg var 24 år...viser seg at jeg er supert fertil 😂 med dagens teknologi så ordner det seg for de fleste uansett. Anonymkode: e633e...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 24. desember 2020 #3 Del Skrevet 24. desember 2020 Jeg tror nok ikke at du har noe å bekymre deg for ☺️ De aller fleste er fertile. Jeg hadde anoreksi i flere år, men er nå i uke 23 med en liten jente ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #4 Del Skrevet 25. desember 2020 Har det på samme måte. Alltid vært redd for det. Som deg, så betyr familie alt for meg, og jeg kan ikke ha et liv uten barn.Tror bare at det er vanskelig å se for seg selv gravid og med barn. Anonymkode: 55959...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #5 Del Skrevet 25. desember 2020 Jeg var virkelig livredd for å bli gravid. Og sikker på at jeg ble det bare en mann så på meg. Så var jeg livredd for å ikke bli gravid. Og googlet alt om det. Så viste det seg at jeg ikke kunne bli gravid. Og har senere innsett at livet mitt er fullstendig perfekt og lykkelig uten barn. Har lyst til å dra tilbake i tid og skjelle ut meg selv for å ikke bare leve i øyeblikket i stedet for å bekymre meg for alt som kan/ikke vil/muligens skjer. Anonymkode: 5c8b1...b6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #6 Del Skrevet 25. desember 2020 Jeg husker at jeg satt på kafé og snakket med to venninner om følelsen av at vi ikke kunne få barn for en god del år siden. Vi tre var blitt kjent fordi vi hadde hadde vært i behandling for spiseforstyrrelser på samme sted, så det var kanskje litt av bakgrunnen for den følelsen hos oss også. Men ellers handlet det nok mye om at det framstod som litt uvirkelig for min del. Greit nok at det å bli gravid og få barn er blant det mest vanlige og normale som skjer i livet, og det skjer over alt på kloden hvert sekund, jeg syns likevel det er utrolig. I dag har både venninnene og jeg barn. Jeg prøvde lenge og måtte ha hjelp, de hadde ingen problemer. Jeg spurte legen på fertilitetsklinikken om anoreksien og manglende syklus i ungdommen kunne ha spilt inn. Han sa at nei. Enkelte får problemer med fertiliteten etter å ha vært svært undervektig og mistet mensen, men han mente det da var fordi de hadde problemer med å få regelmessig syklus og eggløsning tilbake. Anonymkode: 1fb18...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #7 Del Skrevet 26. desember 2020 Ja jeg føler det samme som deg... Har prøvd å bli gravid en stund nå men ikke lykkes enda.. Mens alle i familien rundt meg har barn og er gravid.. Det er veldig tungt å være den eneste som ikke får det til og å se alle med voksende mage og barn.. 💔 Anonymkode: b5ce2...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #8 Del Skrevet 26. desember 2020 Når du har mensen nå er det ingen grunner til å tenke at du er blitt infertil av anoreksi. Anonymkode: 593c0...1a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå