Gå til innhold

Treffe noen i disse Coronatider

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hele tråden handler jo om at TS ikke får noe matcher på Tinder, og lurer på hvilke andre steder man møter folk nå.

Anonymkode: d51b4...c37

Tråden utviklet seg litt fra HI da.

Det går an å høre med venner om de kan spleise deg med noen da. Eller TS kan høre med sine venner om de kan spleise han med noen.

Anonymkode: cb615...da7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg så etter på tinder var ikke hvor hotte og pene de var, men om de så snille og hyggelige ut. Det er også et pluss at du har ordentlige bilder der du viser øynene og smilet ditt.  Det bør være godt lys og fin vinkel på de. Alt for mange rare bilder av menn som sikkert ser helt normale ut i virkeligheten på tinder🤣. Si hva du liker i bioen, og hva du ser etter i et forhold, hold det positivt. 

Anonymkode: e9f8d...8a7

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det jeg så etter på tinder var ikke hvor hotte og pene de var, men om de så snille og hyggelige ut. Det er også et pluss at du har ordentlige bilder der du viser øynene og smilet ditt.  Det bør være godt lys og fin vinkel på de. Alt for mange rare bilder av menn som sikkert ser helt normale ut i virkeligheten på tinder🤣. Si hva du liker i bioen, og hva du ser etter i et forhold, hold det positivt. 

Anonymkode: e9f8d...8a7

Trist lesing for oss med hvilende tispefjes! 😕 Kan jo være snille og hyggelige selv om vi ser ut som sleske, arrogante seriemordere.

Skrevet
Okapi skrev (8 minutter siden):

Trist lesing for oss med hvilende tispefjes! 😕 Kan jo være snille og hyggelige selv om vi ser ut som sleske, arrogante seriemordere.

Du ser ganske snill ut på dine bilder selv om du ikke smiler, så vet du det 😊 (Med forbehold om at bildene er endret siden jeg fikk deg opp på tinder)

Anonymkode: cb615...da7

Skrevet

Det er vanskelig å treffe noen nå, ja. Tinder er ok, da mange single som søker flørt eller forhold er der nå. 
Kanskje kan du få hjelp av en dame til å skrive profilteksten din. Velge ut noen bra bilder av deg. For slik som jeg forstår deg er du populær blant damene når du omgåes dem, men du trenger litt bedre markedsføring i din Tinder profil - sånn at du kan få sjansen til å møte dem personlig.

Anonymkode: 0ed14...b21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...