Gå til innhold

Treffe noen i disse Coronatider

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis du ikke er en av de topp 20% menn som får 80% av damene på Tinder, men heller har et gjennomssnitlig utseendet, hva gjør man da?

Har visst høvelig bra draget på de single jobb og ellers med de damene som jeg blir kjent med utenfor Tinder. Dette er nok fordi disde damene har et inntrykk av meg som ikke lun er basert på utseendet. Men å gå for noen på jobb er nok ikke så lurt og Corona skaper utfordringer i forhold til å treffe noen på andre arenaer.

Anonymkode: 9aae0...95f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt ut! De 20 og 80 har ingen rot i virkeligheten! 

Skaff deg en hobby hvor du treffer folk.

Anonymkode: 8a34f...f17

• Liker 1
Skrevet

If you don't know what this Rule is, it is the idea that 80% of women only really go after 20% of men. While the other 80% of men are left to compete over the bottom 20% of women

Skrevet

Du kan date selv om det er korona. Man kan gå tur, ta med kaffe ut. Trenger jo ikke være fysiske eller kysse på de første datene. Egentlig litt deilig at det går litt saktere fram.

Anonymkode: 1a024...fd5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan date selv om det er korona. Man kan gå tur, ta med kaffe ut. Trenger jo ikke være fysiske eller kysse på de første datene. Egentlig litt deilig at det går litt saktere fram.

Men hvor møter man folk å date? Byen er stengt, de fleste hobbyaktivitetene er stengt, lesehallene for studenter er stengt, og folk flest sitter i hjemmekontor.

Ikke TS forresten, men lurer oppriktig. Og det er jo egentlig også det TS spør om i tittelen. 

Anonymkode: 99562...1ff

• Liker 3
Skrevet

Hvor gammel er du da? Er du ung ville jeg rett og slett bare lagt damejaget på hylla noen år. Det blir lettere når du blir eldre, unge menn bør nok helst ha utseende med seg for å ha sjans. I hvertfall på tinder

Anonymkode: 12a65...46b

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

If you don't know what this Rule is, it is the idea that 80% of women only really go after 20% of men. While the other 80% of men are left to compete over the bottom 20% of women

Hadde utelukket deg basert på dette, jeg tror jeg spyr om jeg hører noen nevne de 20% vs 80% en gang til 🥵

Evt resigner over det da. Og se hvor det fører deg. Eller tenk litt utenfor boksen å se verden litt mindre svart hvitt. Med en gang broren min sluttet å syte og klage over de 20% på tinder (til meg, ikke til jentene på tinder så klart) fikk han plutselig hell der og treffer flere kvinner på en gang.

Anonymkode: 732c5...7ec

• Liker 2
Skrevet

Du bare venter til vi er over Covid-19. Du holder ut i noen måneder.

Anonymkode: a16e4...229

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det samme så folk i mars/april og. 

Jeg skal på date om noen dager, og jeg gleder meg 😁

God jul a!

Anonymkode: cb615...da7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det samme så folk i mars/april og. 

Jeg skal på date om noen dager, og jeg gleder meg 😁

God jul a!

Så = sa 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hadde utelukket deg basert på dette, jeg tror jeg spyr om jeg hører noen nevne de 20% vs 80% en gang til 🥵

Evt resigner over det da. Og se hvor det fører deg. Eller tenk litt utenfor boksen å se verden litt mindre svart hvitt. Med en gang broren min sluttet å syte og klage over de 20% på tinder (til meg, ikke til jentene på tinder så klart) fikk han plutselig hell der og treffer flere kvinner på en gang.

Menn må jo bare forholde seg til at det er slik, da. Kvinner er ekstremt mye mer kresne enn menn på datingapper, sånn er det bare. Broren din har sikkert innsett at å klage over det er som å klage over at jorda er rund, og bare akseptert at han må bli en av de mer attraktive.

1 hour ago, AnonymBruker said:

Avhengig av hvor du er i landet kan det fint gå et halvt år til, eller mer.

Jeg ville gjort som broren til hun som spyr, og forbedret presentasjonen din.

Anonymkode: d51b4...c37

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men hvor møter man folk å date? Byen er stengt, de fleste hobbyaktivitetene er stengt, lesehallene for studenter er stengt, og folk flest sitter i hjemmekontor.

Ikke TS forresten, men lurer oppriktig. Og det er jo egentlig også det TS spør om i tittelen. 

Anonymkode: 99562...1ff

Jeg har vært på to dater nå i høst. Begge gikk jeg en liten times tur med, med turtøy ute. Så tok vi en kakao/kaffe på en liten kafe etterpå. Datene var på formiddagen begge to.

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har vært på to dater nå i høst. Begge gikk jeg en liten times tur med, med turtøy ute. Så tok vi en kakao/kaffe på en liten kafe etterpå. Datene var på formiddagen begge to.

Men spørsmålet var jo ikke hva du gjorde med dem, men hvor du fant dem.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke meg du spør, men jeg fant min kommende date på tinder. 👌

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

En anetdotisk observasjon hjelper ikke på realitetene for oss som ikke har vært attraktive for nesten noen igjennom hele livet.

De enten kjekke, sjarmerende, ressursterke, selvsikre får damene. Gang etter gang.

Mange sitter igjen uten å få noe oppmerksomhet bortsett fra alminnelig vennlighet og avslag, uansett hvor mye vi jobber med oss selv..

Anonymkode: 43ea4...a93

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

En anetdotisk observasjon hjelper ikke på realitetene for oss som ikke har vært attraktive for nesten noen igjennom hele livet.

De enten kjekke, sjarmerende, ressursterke, selvsikre får damene. Gang etter gang.

Mange sitter igjen uten å få noe oppmerksomhet bortsett fra alminnelig vennlighet og avslag, uansett hvor mye vi jobber med oss selv..

Anonymkode: 43ea4...a93

Selvsikker og ressurssterk er det jo mulig å bli. Spesielt økonomiske med tanke på økonomiske ressurser. Selvsikkerhet, fake it till you make it.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Der alle finner noen å date, på Tinder.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke meg du spør, men jeg fant min kommende date på tinder. 👌

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Der alle finner noen å date, på Tinder.

Hele tråden handler jo om at TS ikke får noe matcher på Tinder, og lurer på hvilke andre steder man møter folk nå.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hele tråden handler jo om at TS ikke får noe matcher på Tinder, og lurer på hvilke andre steder man møter folk nå.

Sukker da, kanskje det er lettere hvis Ts ikke får matcher på Tinder. Det er jo nettdating som er mediet for å treffe andre single nå for tiden.

Skrevet

Hvis tinder er eneste stedet å møte noen er det ikke mye håp for mannen i gata 😂 Der deler jo bare kvinnene på de mest attraktive mennene. Kanskje 2021 blir bedre ts. Eller kanskje du bør kjøpe en katt. Eventuelt fleshlight

Anonymkode: 12a65...46b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...