Gå til innhold

Visste ikke hvordan det var å være ulykkelig før nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mistet min bestemor i august. Denne måneden mistet jeg bestemor og  en veldig god venn som jeg bodde med. De begge døde av sykdom. Det skjedde veldig brått. Når jeg ikke drikker, så har jeg det greit, men når jeg drikker har jeg det jævlig. Det er når jeg drikker at følelsene mine kommer ut. Og det føles godt etterpå. Når jeg ikke drikker, så reagerer jeg ikke så veldig, Da bare føler jeg en tomhet og savner å får ut følelser, men det kommer når jeg drikker. 

Når jeg drikker så kan jeg finne på å gå ut å rope etter bestemor og vennen min. Jeg føler meg så knust. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. De gangene jeg har følt meg ulykkelig, så har jeg ikke skjønt hva det betyr, men nå vet jeg det. Jeg savner de så forferdelig mye. 

det skal siees at jeg ikke drikker så mye, men når jeg gjør det så kommer det masse følelser ut og det er deilig. Jeg får tømt meg på en måte. Jeg vet ikke hva det kommer av. 

Hvorfor reagerer jeg på denne måten? 

Anonymkode: c6101...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mistet to mennesker som sto meg nær i år. En i familien og en god venninne. 
Du sier at du føler deg helt greit uten alkohol, men ille med alkohol? 
Jeg skal ikke si det ene eller det andre, men siden du takler ting bedre uten alkohol, så burde du vurdere om det er faktisk greit å fjerne det i livet ditt. Jeg savnet folk også i mitt liv. Jeg har strevd med det. på toppen av andre ting som har kommet inn i livet mitt. Men sånn er livet....Det er ikke for de svake. Husk det du sa, at alkohol er egentlig ikke så greit. Følg hintene og tegnene. Nå bår vi igjennom så hard tid. Jeg ønsker deg alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvorfor reagerer jeg på denne måten? 

Jeg svarer deg med et annet spørsmål som jeg håper ikke bry deg, på hvilken måte vil du eller synes du skal reagere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg mistet min bestemor i august. Denne måneden mistet jeg bestemor og  en veldig god venn som jeg bodde med. De begge døde av sykdom. Det skjedde veldig brått. Når jeg ikke drikker, så har jeg det greit, men når jeg drikker har jeg det jævlig. Det er når jeg drikker at følelsene mine kommer ut. Og det føles godt etterpå. Når jeg ikke drikker, så reagerer jeg ikke så veldig, Da bare føler jeg en tomhet og savner å får ut følelser, men det kommer når jeg drikker. 

Når jeg drikker så kan jeg finne på å gå ut å rope etter bestemor og vennen min. Jeg føler meg så knust. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. De gangene jeg har følt meg ulykkelig, så har jeg ikke skjønt hva det betyr, men nå vet jeg det. Jeg savner de så forferdelig mye. 

det skal siees at jeg ikke drikker så mye, men når jeg gjør det så kommer det masse følelser ut og det er deilig. Jeg får tømt meg på en måte. Jeg vet ikke hva det kommer av. 

Hvorfor reagerer jeg på denne måten? 

Anonymkode: c6101...e12

Når man drikker så kan man bli emosjonell, ganske vanlig med alkohol. 

Er du i godt humør, så får du en fin dag med alkohol

Er du i dårlig humør, så blir det å gi en stor påvirkning på deg når du begynner å bli full.

Kanskje lurt og stoppe og drikke en stund til du har lært å kontrollere tankene 😃

Stor klem! Og kondolerer så masse 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje for vane å holde inne vonde følelser til vanlig, og slippe dem løs om du drikker, for da er det "lov". Det er mange som gjør det, gråter og raser i fylla, snakker masse; slipper løs følelsene de stenger inne.

Problemet er at dette ofte blir veldig overdredet og vrengt måte å uttrykke seg på. Alt blir etterpå veldig tåkete eller glemt av når man er edru. Det du trenger ts, er å finne en måte å få ut denne sorgen uten å være full.

Anonymkode: c3b34...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...