Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #61 Del Skrevet 17. juli 2007 Vi har: Simpsons (komplett) Hvorfor lyver du. For å ha en kompeltt serie må alle sesongene være utgitt og jeg beklager men The Simpsons har gått i 18-19 år og bare 9 sesonger er gitt ut ( sesong 10 kommer ut i september ) så du har ikke den komplette simpsons du har kanskje alle som er gitt ut. Men ikke si du har komplett når bare 9 av 18-19 sesonger er gitt ut på DVD. skal du lyve gjør det troverdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. juli 2007 #62 Del Skrevet 17. juli 2007 Hvorfor lyver du. For å ha en kompeltt serie må alle sesongene være utgitt og jeg beklager men The Simpsons har gått i 18-19 år og bare 9 sesonger er gitt ut ( sesong 10 kommer ut i september ) så du har ikke den komplette simpsons du har kanskje alle som er gitt ut. Men ikke si du har komplett når bare 9 av 18-19 sesonger er gitt ut på DVD. skal du lyve gjør det troverdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #63 Del Skrevet 17. juli 2007 fanatastisk argument. Alt jeg spør om er hvorfor du sier at du har komplett the Simpsons når det ikke er mulig når bare 9 sesonger er utgitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. juli 2007 #64 Del Skrevet 17. juli 2007 fanatastisk argument. Alt jeg spør om er hvorfor du sier at du har komplett the Simpsons når det ikke er mulig når bare 9 sesonger er utgitt. Så lenge jeg har alt som er utgitt er jo samlingen komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 17. juli 2007 #65 Del Skrevet 17. juli 2007 Hvorfor lyver du. For å ha en kompeltt serie må alle sesongene være utgitt og jeg beklager men The Simpsons har gått i 18-19 år og bare 9 sesonger er gitt ut ( sesong 10 kommer ut i september ) så du har ikke den komplette simpsons du har kanskje alle som er gitt ut. Men ikke si du har komplett når bare 9 av 18-19 sesonger er gitt ut på DVD. skal du lyve gjør det troverdig fanatastisk argument. Alt jeg spør om er hvorfor du sier at du har komplett the Simpsons når det ikke er mulig når bare 9 sesonger er utgitt. Så lenge jeg har alt som er utgitt er jo samlingen komplett. Her må jeg faktisk si meg enig med brukernavnet. Så lenge det ikke er gitt ut mer, er vel samlingen hans/hennes komplett pr nå?? Men det er uansett ikke det denne tråden handler om!! Selv har jeg bare Friends, men det er bare starten på en kommende storsamling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødmusa Skrevet 18. juli 2007 #66 Del Skrevet 18. juli 2007 hei! Kan anbefale "six feet under, the complete fifth series". Mane eoisoder, så det tar noen timer, men er absolutt verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2007 #67 Del Skrevet 21. juli 2007 Yvonne - du mangler Once an Again! super serie.. season 1 og 2 finnes på dvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2007 #68 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg har: Alt med Buffy the Wire Deadwood Alias Rome Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #69 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Yvonne - du mangler Once an Again! super serie.. season 1 og 2 finnes på dvd Jo, kanskje. Jeg syntes ikke så veldig mye om den da jeg så noen episoder for ikke så lenge siden. Så vi får se. Mvh Yvonne Endret 22. juli 2007 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JH1990 Skrevet 22. juli 2007 #70 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg har LOST sesong 1.. Og hadde Frustrerte Fruer sesong 1 men solgte den.. Vil ha: The OC One Tree Hill Everwood Smalville tror det var alle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraxas Skrevet 11. august 2007 #71 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg har 4 sesonger av Seinfeld, sesong 1+2 av House og Etaten (fått i gave). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 15. august 2007 #72 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg har M*A*S*H ( de 3 første sesongene) Friends (de 2 første sesongene) 7th Heaven (den første sesongen) Fox Grønland (begge sesongene) Ran Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. august 2007 #73 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg har: Lost sessong 1 og 2 Komplett Sex og singelliv. Ønsker meg: Venner for livet - samleboks når den kommer ut igjen Lost sessong 3 Alle elsker Raymond Kongen av Queens Tornefuglene Seinfeld Og mange jeg ikke husker navnet på i farten. Har en god del filmer, cd-er og spill. Et lite spørsmål: hvordan er ditt system i samlingen? Skal ordne til noe etterhvert da vi holder på å reorganisere i stuen. Er det noen som har tips til klistremerker som er greie til å merke dem med? Gjerne med sifre opp til 1000, og forhåpentligvis med flere fargemuligheter: tre til dvd hvor vi deler dem inn i barn, famiile og ungdomsfilmer, en til cd, en til ps2, xbox. wii etc... Sølv, gull, rød, blå, gul, grønn, rosa, svart, hvit etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. august 2007 #74 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) [quote name='Mayamor' date='16.08.2007 (12:14) ' Et lite spørsmål: hvordan er ditt system i samlingen? Endret 16. august 2007 av Brukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. august 2007 Forfatter #75 Del Skrevet 16. august 2007 Et lite spørsmål: hvordan er ditt system i samlingen? Skal ordne til noe etterhvert da vi holder på å reorganisere i stuen. Er det noen som har tips til klistremerker som er greie til å merke dem med? Gjerne med sifre opp til 1000, og forhåpentligvis med flere fargemuligheter: tre til dvd hvor vi deler dem inn i barn, famiile og ungdomsfilmer, en til cd, en til ps2, xbox. wii etc... Sølv, gull, rød, blå, gul, grønn, rosa, svart, hvit etc. Jeg sorterer mine filmer alfabetisk. Deretter har jeg serier og mini-serier for seg i en hylle, som også er sortert alfabetisk. Alle filmene har jeg lagt inn i dvdprofiler. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. august 2007 #76 Del Skrevet 16. august 2007 Med andre ord; ingen av dere bruker klistremerker? Grunnen til at jeg tenkte på dette var at på denne måten var det lettere å vite at alt ble satt på plass etter bruk. Spesielt da spill/filmer er noe barna tar med seg til venner etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. august 2007 Forfatter #77 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Med andre ord; ingen av dere bruker klistremerker? Grunnen til at jeg tenkte på dette var at på denne måten var det lettere å vite at alt ble satt på plass etter bruk. Spesielt da spill/filmer er noe barna tar med seg til venner etc. Nei, av den enkle grunn at jeg ikke låner bort. Det høres kanskje fryktelig sært ut, men en del av filmene mine består av filmer som har kostet en del og som er umulig å få tak i Norge. Noen av dem er også såpass sjeldne at de ikke lenger er i produksjon og derfor verdt mye. Låner ut én film nå, noe jeg ikke helt liker, fordi jeg har dårlig erfaring med folk som låner dvdene mine og ikke leverer de tilbake. Er veldig nøye av meg og har alltid oversikt over alle filmene til enhver tid. I dvdprofiler har jeg også en oversikt over hvilke filmer som er eventuelt lånt ut. Man må nesten det hvis man skal ha oversikt over 700 filmer, boksets og serier. Men det skal sies at jeg har tenkt å kanskje merke dem, vi får se litt etterhvert hvis samlingen overstiger 1000. Mvh Yvonne Endret 16. august 2007 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. august 2007 #78 Del Skrevet 16. august 2007 Det er sikkert lettere om en ikke har barn som tar filmer og spill med til venner. Men du har ikke hørt om noen nettside som selger klistremerker med tall i ulike farger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. august 2007 Forfatter #79 Del Skrevet 16. august 2007 Ja, antagelig. Jeg kjenner ikke til så mange slike butikker på nettet, men denne er kanskje verdt å prøve? Man har jo også StickerGiant. Vet ikke om det kan være til noen hjelp, men de har ihvertfall mange forskjellige klistremerker der. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. august 2007 #80 Del Skrevet 16. august 2007 Tusen takk for tips: har sendt forespørsel til en rekke leverandører, så jeg får se. Skal skrive inn dersom jeg får napp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå