Cassiopeia Skrevet 10. august 2005 #21 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Hele Buffy, Cold feet & SATC, noen simpsons-sesonger og sesong 1 av Secret life of us. Nå venter jeg på å få sesong 2 og 3 av sistnevnte i posten. Endret 10. august 2005 av Cassiopeia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iviking Skrevet 11. august 2005 #22 Del Skrevet 11. august 2005 har The simpsons sesong 1 2 3 4 5 Boretslaget 1 På pc'en summerland 1 2 Spongebob 1 American dad 1/2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #23 Del Skrevet 23. februar 2006 Sex og singelliv: alle episodene Frustrerte fruer: sesong 1 LOST: sesong 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. februar 2006 #24 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Fawlty Towers, Friends og Little Britain. Synes egentlig de færreste serier er såpass interessante at de er verdt å eie. Endret 23. februar 2006 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #25 Del Skrevet 23. februar 2006 Har Friends-boksen også kjøpte jeg Fawlty Towers til pappa (men jeg ser den jeg og) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #26 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Jeg har: Alias sesong 1, 2, 3 og 4 Farscape, hele tv-serien + miniserien Red Dwarf sesong 1, 2 og 3 Dead Like Me Buffy sesong 4 Charmed sesong 1 og 2 The Simpsons sesong 1 og 2 South Park Ønsker meg: Stargate SG-1 Stargate Atlantis Six Feet Under Resten av Red Dwarf-serien Battlestar Galactica (den nye serien) The 4400 Spaced Endret 23. februar 2006 av Fairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 23. februar 2006 Revidert liste; Disse tv-seriene har jeg på dvd; To the Manor Born - The Complete Box Set Three Up, Two Down - Series 1 & 2 The Good Life - The Complete Collection William and Mary - The Complete Collection Gilmore Girls Season 3, 4 og 5 Foyle's War Set 1, 2 & 3 The Pretender - Season 1, 2 & 3 Lois & Clark - The New Adventures of Superman: Season 1 C.S.I - Season 1 til 4 That '70s Show: Season 1, 2 & 3 The Irish R.M Series 1, 2 & 3 Dawson's Creek 4 episoder Dawson's Creek season 1 & 2 Absolutely Fabulous Series 1 til 5 Krøniken sesong 1 Hotell i Særklasse Serie 1 & 2 Wire in the Blood Series Series 1 & 2 Cribb Doris Day Show - Series 1 & 2 Just Good Friends The Pallisers Yes Minister Series 1 & 2 Yes Prime Minister Series 1 - 3 Solo - Series 1 & 2 As Time Goes By Series 1-4 Everybody Loves Raymond: Complete Series 1 & 2 Second Thoughts - Complete Series 1 Little House On The Prairie: Season 1 & 2 Box Set May to December: Series 1 A Fine Romance: Series 1 Mini-serier; War and Peace Pride & Prejudice North and South (BBC 2004) Anne of Green Gables Emma Mansfield Park Sense & Sensebility Middlemarch Our Mutual Friend Mill On The Floss Jane Eyre (1983) Jane Eyre Rosamunde Pilcher's Coming Home The Norman Conquests Tornefuglene Shogun Disse ønsker jeg meg; Friends season 1-10 Little House on the Prairie season 3-9 A Horseman Riding By Dawson's Creek Season 3-6 Adventures of Robin Hood Series 1 - 4 Cold Feet - The Complete Story Series 1 - 5 Daniel Deronda (mini-serie) Boston Public JAG Chicago Hope Ally McBeal As Time Goes By Series 5 & 6 Poldark Series 1 & 2 The Monarch of Glen Everybody Loves Raymond: Complete Series 3 Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. februar 2006 #28 Del Skrevet 23. februar 2006 *planlegger tur til Yvonne for å se film* Hvordan er William & Mary serien, Yvonne? Digger Martin Clunes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #29 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Det er bare å komme. William & Mary-serien er ganske bra. Handler om to som begge er single og de har begge to barn hver seg. Williams karakter lengter etter kjæreste etter sin kones død, og Mary søker vel trygghet, både for seg selv og barna. De møtes over nett, og ja, da skjer ting. En søt serie, dramakomedie kan man vel kalle det, litt i de samme baner som Cold Feet kan man vel kanskje si, uten at historien er lik. Jeg liker ihvertfall serien. Tror den har gått på Sverige også hvis jeg ikke husker feil. Mvh Yvonne Endret 23. februar 2006 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. februar 2006 #30 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg har hele Sex and the City, og noen sesonger av Friends. Vil ha: Gilmore girls og resten av Friends.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 23. februar 2006 #31 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg har Freaks and Geeks, min absolutte yndlingsserie! Jeg kunne godt tenke meg komplett Seinfeld på DVD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_King James_* Skrevet 23. februar 2006 #32 Del Skrevet 23. februar 2006 Seindfield Sesong 1.,2 og 3 Six feet under sesong 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 23. februar 2006 #33 Del Skrevet 23. februar 2006 Gilmore Girls s 1! Skal skaffe meg s 2 snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 24. februar 2006 #34 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Vi vet i allefall hva Yvonne bruker pengene sine på! Skal vi se: Serier Buffy: ses 1+2 (har ikke kommet lenger, og venter på at prisen skal gå ned) Sex & the city: ses 1-5, har nettopp bestillt den siste Friends: div fra ses: 1, 3, 4, 5 (altså ikke hele sesonger) Mini-serier P & P (ingen over, ingen ved siden) Ja, tror det var det gitt. Ønsker meg...? Vel, de jeg mangler, som f.eks resten av Buffy, og noen friends, og sånt. Og kanskje csi, også, og... Gilmore Girls. Alt i sin tid, da. Ikke noe hastverk. Endret 24. februar 2006 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #35 Del Skrevet 24. februar 2006 Har: Jul i skomakergata (koooser meg hver desember.. ) Har lyst på: Anne fra Bjørkely (gjerne uten teksting, ja.. takk for tips!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 24. februar 2006 #36 Del Skrevet 24. februar 2006 Har: Jul i skomakergata (koooser meg hver desember.. )← Ja, det er sant! Jeg har den også! Glemte den helt bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravenna Skrevet 24. februar 2006 #37 Del Skrevet 24. februar 2006 Vi vet i allefall hva Yvonne bruker pengene sine på! Skal vi se: Serier Buffy: ses 1+2 (har ikke kommet lenger, og venter på at prisen skal gå ned) Sex & the city: ses 1-5, har nettopp bestillt den siste Friends: div fra ses: 1, 3, 4, 5 (altså ikke hele sesonger) Mini-serier P & P (ingen over, ingen ved siden) Ja, tror det var det gitt. Ønsker meg...? Vel, de jeg mangler, som f.eks resten av Buffy, og noen friends, og sånt. Og kanskje csi, også, og... Gilmore Girls. Alt i sin tid, da. Ikke noe hastverk. ← Jøss! Du burde ikke fått lov å eie slikt! Du pakker de jo bare bort til et skamfullt liv. Jeg har forøvrig Sex and the city (har brent hele serien selv), 21 jump street sesong 1, The secret life of us sesong 1 og The OC sesong 1 og 2. Har ikke så mange enda med andre ord, det er jo så innmari dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 24. februar 2006 #38 Del Skrevet 24. februar 2006 Jøss! Du burde ikke fått lov å eie slikt! Du pakker de jo bare bort til et skamfullt liv. Jeg har forøvrig Sex and the city (har brent hele serien selv), 21 jump street sesong 1, The secret life of us sesong 1 og The OC sesong 1 og 2. Har ikke så mange enda med andre ord, det er jo så innmari dyrt. ← Altså, til mitt forsvar må jeg si at jeg bare pakker bort filmer jeg ikke ser så veldig ofte. Sånne som buffy, satc, etc ligger alltids lett tilgjengelig. Dersom de ikke gjør det kan dette lett føre til panikkanfall og hysteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2006 #39 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg går og venter og venter på at noen skal få ut fingeren og gi ut sesong 2 av Twin Peaks... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 24. februar 2006 #40 Del Skrevet 24. februar 2006 Joohoo! Fikk siste sesong av satc i dag! Så, hvis dere kan ha meg unnskyldt, skal jeg nå se på dvd! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå