Anglofil Skrevet 9. august 2005 #1 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Selv er jeg en dvd-entusiast, og gir meg mange gode stunder. Derfor hender det at jeg kjøper serier jeg liker veldig godt, slik at jeg se på de så mye jeg vil. Så lurte jeg på om det var flere her inne som også kjøper serier på dvd, det gjelder både mini-serier og tv-serier, og hvilke dere har. Og hvem ønsker dere å kjøpe? Jeg kan starte; TV-serier: That '70s Show - Season 1 That '70s Show - Season 2 Dawsons Creek - 4 episoder To the Manor Born - Featuring All three Series William and Mary - The Complete Box-Set Jul i Borettslaget Valen-tv Mini-serier; North and South (2004, BBC-serie) David Copperfield Tornefuglene Pride and Prejudice Pride and Prejudice : Special Edition Shogun : 5 Disc Box Anne of Green Gables Anne of Green Gables - The Sequel Anne of Green Gables - The Continuing Story Wives and Daughters På ønskelista; Doc Martin Foyle's War: The German Woman/ The White Feather Foyle's War: A Lesson In Murder/ Eagle Day Foyle's War: Fifty Ships/ Among the Few Foyle's War: War Games/ The Funk Hole Foyle' War: The French Drop/Enemy Fire Foyle's War: They Fought in the Fields/A War of Nerves CSI: Season 1 CSI: Season 2 CSI: Season 3 CSI: Season 4 Little House On The Prairie: Season 1 Box Set (6 Discs) Gilmore Girls - Season 1 Gilmore Girls - Season 2 Gilmore Girls - Season 3 Gilmore Girls - Season 4 Wire in the Blood - The Complete 1st & 2nd Series Pluss at jeg venter på at nye sesonger skal komme. F. eks That '70s Show - Season 3. Mvh Yvonne Endret 11. august 2005 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 9. august 2005 #2 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Har: Alias- sesong 1 Buffy the vampire slayer- sesong 1 og 2 Sex og singelliv- sesong 2, 4 og 5 Blackadder- sesong 1 Har tenkt å kjøpe de resterende SATC-sesongene etterhvert, samt sesong 3 av Buffy. Der tenker jeg at det stopper... Endret 9. august 2005 av Mireya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skindeep Skrevet 9. august 2005 #3 Del Skrevet 9. august 2005 Sex og singelliv - sesong 2 og 3 Seinfeld - seesong 1 og 2 Gudfaren filmene gjelder Team Antonsen ? begge dvd`ene ihvertfall hmm... The blue planet The simpsons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skindeep Skrevet 9. august 2005 #4 Del Skrevet 9. august 2005 jo.. har Lost - sesong 1 og that `70s show Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingrid78 Skrevet 9. august 2005 #5 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har Buffy sesong 1,2,4,5 (ønsker meg de tre siste) Og farscape, Drømmen om Narnia, The 4400 Ellers ønsker jeg meg Babylon 5, Angel, Charmed, Akutten og Lost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2005 #6 Del Skrevet 9. august 2005 må bare anbefale "band of brothers" - serien!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. august 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 9. august 2005 må bare anbefale "band of brothers" - serien!! ← Hva handler serien om? Jeg har hørt den, men aldri sett den før. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 10. august 2005 #8 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har alle Friends-og SATC-sesongene på DVD. Ønsker meg alle Alias-sesongene. Alias er en kanonserie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2005 #9 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) JAAA, stor DVD-serie-fanat jeg også!! har: Hele Buffy Hele x-files Angel sesong 1 til 4 Hele SATC Taken the 4400 sesong 1 Third rock from the sun sesong 3 og 5 Southpark sesong 2, 3 og 4 The Chronicles of Narnia de fleste seinfeld-episodene på 8 vhs-kassetter venter på charmed sesong 1 som skal komme i posten snart (hmm husker ikke mer akkurat nå) leter desperat etter The Monkees-sesongene fra 60-tallet. Arggh, innser at jeg må kjøpe sonefri spiller etter hvert , da åpner det seg en ny verden i DVD. Endret 10. august 2005 av soleil~noir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 10. august 2005 #10 Del Skrevet 10. august 2005 Ja, liker godt å ha serier på dvd, men har ikke så mange enda. Har komplett Buffy og Angel Halve Friends (men husker ikke hvilke sesonger i farten) Nord og Syd (en selvfølge i mitt hjem) Forøvrig av "miniserier" (Ser noen har nevt filmer jeg ikke regner som serier men bare film nemlig) : Pride and Predjudice Gudfaren Ringenes Herre (både kino og extended ed) Så låner vi Babylon 5 fra en kollega. Ønsker meg ganske mange fler (Anne fra bjørkely, Narnia, Charmed, StarTrek osv) - men i øyeblikket skal vi investere i plasmatv, så da har jeg vært restriktiv med dvd innkjøpene :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2005 #11 Del Skrevet 10. august 2005 Hva handler serien om? Jeg har hørt den, men aldri sett den før. Mvh Yvonne ← Så ikke at du hadde svart meg jeg, unnskyld altså. Band of Brothers handler om 2.verdenskrig, i 10 episoder følger vi Easy Company som det vel heter. Veldig bra serie altså, krig og spenning som er realistisk og fantastisk bra filmet og fortalt. Produsert av blant annet Tom Hanks også tror jeg Spielberg har en finger med i spillet. HBO-serie. Mange ganske kjente skuespillere, ser stadig fjes man har sett før. her kan du lese litt: http://www.historychannel.com/bandofbrothers/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 10. august 2005 #12 Del Skrevet 10. august 2005 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 10. august 2005 #13 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har komplett Buffy og 1.sesong av Charmed på DVD. Skal kjøpe resten av Charmed etterhvert som den blir gitt ut. Ønsker meg Alias, Simpsons, That 70's Show og South Park Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. august 2005 Forfatter #14 Del Skrevet 10. august 2005 leter desperat etter The Monkees-sesongene fra 60-tallet. Arggh, innser at jeg må kjøpe sonefri spiller etter hvert , da åpner det seg en ny verden i DVD. ← Ja, det smarteste jeg noen gang gjorde, var å ønske meg sonefri-spiller. En ny verden - det er helt sikkert! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 10. august 2005 #15 Del Skrevet 10. august 2005 Mini-serier; North and South (2004, BBC-serie) David Copperfield Tornefuglene Pride and Prejudice Pride and Prejudice : Special Edition Shogun : 5 Disc Box Anne of Green Gables Anne of Green Gables - The Sequel Anne of Green Gables - The Continuing Story Mvh Yvonne ← Jeg ser du har alle Anne fra Bjørkely filmene. Har du kjøpt de i utlandet? Har vært på jakt etter de, men jeg kunne tenke meg med norsk tekst. Noen ideer om hvor det finnes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. august 2005 Forfatter #16 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg ser du har alle Anne fra Bjørkely filmene. Har du kjøpt de i utlandet? Har vært på jakt etter de, men jeg kunne tenke meg med norsk tekst. Noen ideer om hvor det finnes? ← Jeg kjøpte de i mars, da jeg var på skoletur i London. De finnes ikke med norsk tekst, de er helt utekstet. De har i hvertfall hele serien på Platekompaniet.no og på Play.com, Amazon.co.uk og Hmv.co.uk. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inar Skrevet 10. august 2005 #17 Del Skrevet 10. august 2005 Har hele serien til Sex and the city, den har jeg sett masse på..... Kunne tenke meg Gilmore Girls. Kanskje nord og sør og, det er jo leeenge siden jeg så den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 10. august 2005 #18 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg liker også å ha noen serier som jeg kan slappe av med innimellom. Jeg har noen sesonger med Friends, Pride & Prejudice og Tornefuglene. Kunne tenkt meg hele SATC, Felicity og kanskje Gilmore Girls. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 10. august 2005 #19 Del Skrevet 10. august 2005 Noen som vet om Vestavind er å finne på DVD? Den var så fin syns jeg. Gikk på nrk for ca 5 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 10. august 2005 #20 Del Skrevet 10. august 2005 Simpsons og Alle elsker Raymond. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå