AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #21 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du skrev «andre barn han har fra før». Var det feil, da? Anonymkode: c4179...322 Han har et forhold på 14 år bak seg. Anonymkode: 81eaa...61e
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #22 Skrevet 23. desember 2020 Jeg hadde ikke reagert nei. Det er ikke sånn at en må hate sin eks. det går fint å være venner og spesielt viktig er det å være venner når det er barn inne i bildet. Både jeg og min samboer har barn fra før. Nå er far til mitt barn dessverre død, men hans eks har vi et fint forhold til. Hun har samboer og barn med han, og jeg har til og med vært barnevakt for det barnet flere ganger. Anonymkode: 71b9e...c19
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #23 Skrevet 23. desember 2020 Er det fordi du blir usikker på han du reagerer på dette eller fordi du hadde lyst å feire nyttår sammen med han? Jeg syns det er bare positivt at alle er såpass gode venner at begge barnemødrene, far og barn kan feire i lag. Om dere er sammen om 1 år tenker jeg det er helt naturlig at du også er med på feiringen neste gang. Anonymkode: 5bf0c...1bc
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #24 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Er det fordi du blir usikker på han du reagerer på dette eller fordi du hadde lyst å feire nyttår sammen med han? Jeg syns det er bare positivt at alle er såpass gode venner at begge barnemødrene, far og barn kan feire i lag. Om dere er sammen om 1 år tenker jeg det er helt naturlig at du også er med på feiringen neste gang. Anonymkode: 5bf0c...1bc Neida. Er ikke begge mødre som skal være der. Er moren til den yngste og selvfølgelig barnet og barn til fyren og en annen venninne med barn. Om det er flere veit jeg ikke. Vil ikke grave for mye. Anonymkode: 81eaa...61e
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #25 Skrevet 23. desember 2020 Hadde ikke reagert. Bare tatt mentale notater. Anonymkode: 69d5e...886
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #26 Skrevet 24. desember 2020 Han har sovet over hos moren til barnet På gjesterom påstår han for å avlaste moren. Vi har snakket om det i dag. Han forstår at jeg reagerer på situasjonen. Det hadde han gjort om det var omvendt sa han. Han stiller opp for de men det er ikke noe mellom de. Han forstår at folk er skeptisk til det hele. Om vi fortsetter å møtes vil han slutte med dette. Han har ikke sovet der på lenge nå men besøker barnet fra tid til annet som er helt forståelig. Jeg liker fyren godt og har ikke lyst å bryte kontakten men han veit jeg er litt skremt og skeptisk og han har unngått litt dating pga situasjonen sin. Folk snakker men det vil de alltid gjøre. Jeg hat gjort det klinkende klart at om vi skal fortsette så skal han være til å stole på og være ærlig ellers er det ikke aktuelt. Og at løgn ikke er akseptabelt!! Anonymkode: 81eaa...61e
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #27 Skrevet 24. desember 2020 Hvor mange tråder skal du lage om denne mannen? Dette er din tredje sålangt. Anonymkode: be462...ee3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #28 Skrevet 27. desember 2020 Men jeg skjønner fortsatt ikke om han har barn med flere eller bare med den ene. Du skrev jo at barn han hadde med andre skulle komme? Anonymkode: c4179...322
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #29 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 27.12.2020 den 9.33): Men jeg skjønner fortsatt ikke om han har barn med flere eller bare med den ene. Du skrev jo at barn han hadde med andre skulle komme? Anonymkode: c4179...322 Ja. Vil ikke dele mer. Anonymkode: 81eaa...61e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå