Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om en du dater skal feire nyttårsaften sammen med en eks(og barnemor) sammen med flere andre venner og barn, på nyttårsaften?

Anonymkode: 81eaa...61e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere dater og er da altså ikke kjærester. Hvor lenge har dere dater? 

Jeg tenker de feirer sammen for barnas skyld, siden ingen av dem hsr nye kjærester enda. Det vil nok endres når de går inn i et seriøst forhold. 

Anonymkode: aa957...58c

• Liker 6
Skrevet

Jeg syns det hadde vært flott.  Syns det er skremmende hvor mange som regelrett hater eksene sine. 

• Liker 12
Skrevet

Det kommer helt an på hvor lenge dere har datet, og om du selv har planer. Hvis de skal være mange burde du kanskje fått tilbud om å bli med?

Anonymkode: 80647...c98

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kommer helt an på hvor lenge dere har datet, og om du selv har planer. Hvis de skal være mange burde du kanskje fått tilbud om å bli med?

Anonymkode: 80647...c98

Ca en mnd. Så det er veldig nytt. 

Det hadde blitt veldig kleint. Og jeg har ikke lyst å henge med eksene. 

Skrevet

Dytt

Skrevet

Jeg hadde blitt sjalu og følt meg skuffa. Men nå har han jo barn som må prioriteres da så om man er kjæreste med en som har barn fra før så blir man aldri førsteprioritet dessverre for barna går først uansett. Finn deg heller en uten barn om du er av samme type som meg som blir skuffet, såret og sjalu. 

Anonymkode: 5a210...3b2

• Liker 1
Skrevet

Når det kun har gått en måned så ville ikke jeg lagt så mye tanker i det. Mange planlegger nyttår lang tid på forhånd, så det kan ha vært avtalt før dere begynte å date. Barnet er sikkert glad for å feire nyttår med begge foreldrene, jeg forstår at det ikke blir droppet pga. en man har datet i en mnd. 

Og å invitere deg med passer kanskje ikke med tanke på korona. De syns nok det blir mange nok fra før. 

Anonymkode: 330df...1e8

• Liker 4
Skrevet

Jeg har invitert barnas far hit på middag og pakkeåpning, siden nydama jobber. Min kjæreste skal også feire med oss. Det er kun for ungenes sin del, og uten baktanker. Han kommer nok ikke, og det er helt greit. Men man må ikke ha baktanker selv om man tilbringer tid sammen. 

• Liker 6
Skrevet

Her er det tusen ting som spiller inn. Helt nesten umulig å svare på. Alt i forhold til hvor gammelt er barnet, hvor lenge siden er det det ble slutt, hvor lenge har dere datet, er det seriøst, hvilket forhold har han til eksen, er det kanskje kun for barnets skyld, m.m. 

Om jeg var overbevist om at han digget meg og var over exen hadde jeg kun syntes at det var en fint ting. Om det skulle bli slutt med meg l mannen en gang, håper jeg at vi kan ha et slikt for forhold for barnas skyld. 

Anonymkode: a21e2...c90

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Her er det tusen ting som spiller inn. Helt nesten umulig å svare på. Alt i forhold til hvor gammelt er barnet, hvor lenge siden er det det ble slutt, hvor lenge har dere datet, er det seriøst, hvilket forhold har han til eksen, er det kanskje kun for barnets skyld, m.m. 

Om jeg var overbevist om at han digget meg og var over exen hadde jeg kun syntes at det var en fint ting. Om det skulle bli slutt med meg l mannen en gang, håper jeg at vi kan ha et slikt for forhold for barnas skyld. 

Anonymkode: a21e2...c90

Barnet er rundt et år,det er også andre barn han har fra før med en annen so skal være tilstede. Det skal være en venninne til med barn der🤔
Han er kun venn med barnet sitt mor har han sagt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Barnet er rundt et år,det er også andre barn han har fra før med en annen so skal være tilstede. Det skal være en venninne til med barn der🤔

barnet sin mor*

Skrevet

Det er fint at de kan feire sammen. Det er ikke fint at han har barn med to andre, og allerede når det yngste barnet bare er ett år gammelt er i gang med nytt forhold.

Anonymkode: c4179...322

• Liker 6
Skrevet

At mannen har en god relasjon til eksen, og ønsker en stabil ramme for barnet første året etter brudd = et godt karaktertrekk. 

At mannen har flere barn med flere damer, og yngste knapt er året = ville styrt unna. 

Anonymkode: 717b4...8ea

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

At mannen har flere barn med flere damer, og yngste knapt er året = ville styrt unna. 

Jeg sliter også med å skjønne dette her. Både hvordan forholdet kan være så skjørt at foreldrene ikke holder ut et år engang (hvorfor fikk de egentlig barn da?), og hvordan kvinner tenker det er greit å få barn med menn som har flere kull fra før, spredt utover byen.

Anonymkode: cd2bd...de6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er fint at de kan feire sammen. Det er ikke fint at han har barn med to andre, og allerede når det yngste barnet bare er ett år gammelt er i gang med nytt forhold.

Det er ikke to andre mødre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så hvem er de andre barna han har med en annen som skal være til stede? Er det flere enn to andre mødre? Er det andre fedre?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du skriver jo en ettåring med eksen. Samt andre barn han har med en annen?

Altså minst tre barn, men minst to mødre.

• Liker 1
Skrevet

Så hvem er de andre barna han har med en annen som skal være til stede? Er det flere enn to andre mødre? Er det andre fedre?

Er ei venninne med sine barn(ikke hans) som skal feire sammen. Veit ikke om der skal være kompiser men det kan hende.

Skrevet

Er ei venninne med sine barn(ikke hans) som skal feire sammen. Veit ikke om der skal være kompiser men det kan hende.

Du skrev «andre barn han har fra før». Var det feil, da?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...