Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2002 #1 Del Skrevet 24. september 2002 Uff uff - sitter her og synes ganske synd på meg selv akuratt nå - er det noen som har gode tips til hvordan jeg kan bli kvitt disse basseluskene FORT :-) Takker og neier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 24. september 2002 #2 Del Skrevet 24. september 2002 uff da.. høres ikke bra ut.. er nokså forkjøla selv. :-? Vært det en stund nå.. men men.. overlever nok.. men du får vel bare slappe av.. ta hostesaft og nesedråper... har vel ikke noen andre tips.. men du får ha god bedring da... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2002 #3 Del Skrevet 24. september 2002 Tusen takk Ztylish - synes litt synd på meg selv akuratt nå, men vet jo at det går over innen ei uke satser jeg på. Nesedråper og hostesaft it is - har allerede et lager med halspastiller og det ene med det andre.Har spist masse frukt og vitaminer i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 24. september 2002 #4 Del Skrevet 24. september 2002 Flink jente :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. september 2002 #5 Del Skrevet 24. september 2002 med solhatt går det fortere å bli frisk. Kjøp den med alkohol, den er det mer virkestoffer i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2002 #6 Del Skrevet 24. september 2002 drikk solhatt og spis c-vitaminer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 24. september 2002 #7 Del Skrevet 24. september 2002 Solhatt, paracet, apelsin-juice, rikelig med væske i kroppen (må ikke la kroppen tørke ut), unngå store temp.svingninger (ergo- hold deg varm og lun) og se masse tegnefilmer på tv!! Slik ble iallefall jeg frisk etter en fæææl forkjølelse sist uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 25. september 2002 #8 Del Skrevet 25. september 2002 Hold senga og les en god bok, drikk te med honning, se på såpe programmer på tv, spis alt du har lyst på... Slapp av og nyt å være hjemme fra jobben en dag eller tre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå