morticia Skrevet 21. desember 2020 #61 Del Skrevet 21. desember 2020 Skal teste meg i dag, men blir første gangen. Ikke hatt symptomer før nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 21. desember 2020 #62 Del Skrevet 21. desember 2020 Tatt 3. 1 etter symptomer og 2 etter annkomst fra utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 21. desember 2020 #63 Del Skrevet 21. desember 2020 Skal ta min fjerde imorgen. Alle har vært negative. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 21. desember 2020 #64 Del Skrevet 21. desember 2020 Er testet fem ganger, og planlagt ny test på nyåret. Testes i regi av jobben, bare som ett "føre var", vi har ingen kontakt med utenforstående på jobb, og har strengt smittevern på arbeidsplassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catbert Skrevet 21. desember 2020 #65 Del Skrevet 21. desember 2020 Ingen. Har hatt hjemmekontor i månedsvis. Har ingen symptomer og ikke vært i nærheten av syke. Bruker munnbind på buss og butikk. Vasker hendene så snart jeg kommer hjem. Har ikke vært på treningsstudio eller andre sosiale aktiviteter siden i sommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 21. desember 2020 #66 Del Skrevet 21. desember 2020 Ingen tester. Kan man forresten bare dukke opp på en teststasjon ved symptomer, eller må man ta runddansen via fastlegen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 21. desember 2020 #67 Del Skrevet 21. desember 2020 Librarian skrev (19 timer siden): 1. Den var positiv da - "blink på første forsøk". Hvordan forløp selve sykdommen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita31 Skrevet 21. desember 2020 #68 Del Skrevet 21. desember 2020 har tatt 3 tester da jeg følte meg dårlig, men de var alle negative. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 21. desember 2020 #69 Del Skrevet 21. desember 2020 Justlooking skrev (3 minutter siden): Ingen tester. Kan man forresten bare dukke opp på en teststasjon ved symptomer, eller må man ta runddansen via fastlegen? Noen plasser har "drop-in", men stort sett så må man bestille test gjennom kommunens koronatelefon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 21. desember 2020 #70 Del Skrevet 21. desember 2020 Har ikke tatt noe test ennå, har ikke vært syk siden februar/mars. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 21. desember 2020 #71 Del Skrevet 21. desember 2020 0,har ikke vært syk eller hatt noen symptomer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Librarian Skrevet 21. desember 2020 #72 Del Skrevet 21. desember 2020 2 hours ago, Justlooking said: Hvordan forløp selve sykdommen? Heldigvis mildt for meg - ikke like ille som en vanlig forkjølelse en gang. Samboeren min ble veldig dårlig i to uker, så fikk se hvor syk man kan bli (uten sykehusinnleggelse heldigvis) - det virka helt jævlig, totalt utmattet i to+ uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinali Skrevet 21. desember 2020 #73 Del Skrevet 21. desember 2020 Har testet meg 4 ganger. Negativ på alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Applehead Skrevet 21. desember 2020 #74 Del Skrevet 21. desember 2020 8. Jobber utenlands. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anon46 Skrevet 21. desember 2020 #75 Del Skrevet 21. desember 2020 Utrolig nok har jeg ikke tatt en eneste test tross lav terskel! Ikke vært syk/forkjølet på over et år. Ikke snev av tørr hals engang. Jeg jobber som sykepleier på sykehus. Var i karantene i mars etter nærkontakt med smittet pasient, men da skulle man ikke teste seg hvis man ikke hadde symptomer (måtte ha minst tre symptomer for å bli testet på den tiden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 21. desember 2020 #76 Del Skrevet 21. desember 2020 evena skrev (14 timer siden): Vi skal teste ved symptomer, og mange av oss har ikke hatt et eneste symptom i år. Selv er jeg overrasket over at enkelte har hatt typ 3 forkjølelser i år med så mye fokus på smittevern, Så svaret for min del er altså - 0. Forkjøla kan man jo bli også av været så det er ikke så rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løken Skrevet 21. desember 2020 #77 Del Skrevet 21. desember 2020 Ingen. Er første året jeg ikke har blitt forkjølet en eneste gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
13579 Skrevet 21. desember 2020 #78 Del Skrevet 21. desember 2020 Jeg ser at testingen varierer svært mye. En bør dog ha som mål at hele befolkningen testes minst en gang daglig så lenge viruset forekommer, enda hyppigere ved symptomer. Det gjelder å oppdage smitten tidlist mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 22. desember 2020 #79 Del Skrevet 22. desember 2020 13579 skrev (19 timer siden): Jeg ser at testingen varierer svært mye. En bør dog ha som mål at hele befolkningen testes minst en gang daglig så lenge viruset forekommer, enda hyppigere ved symptomer. Det gjelder å oppdage smitten tidlist mulig! Tar du jobben og kostnadene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 22. desember 2020 #80 Del Skrevet 22. desember 2020 Ingen. Har knapt vært ute av huset på mange uker. Har kroniske luftveisplager og har vært friskere enn vanlig denne høsten/vinteren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg