Gå til innhold

Kjeft av daten for å spise

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Han var sur fordi du ikke ble natta over vel. Fikk ikke valuta for pizzaen sin. Trivelig type, not so much.

Anonymkode: 2bf93...bf3

Haha, kanskje det 😆

Anonymkode: 7a8e7...448

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tenk at dette var dumt og at dere ellers ville ha trivdes sammen.

Fyren er ikke god. Vet ikke hva jeg hadde tenkt om jeg hadde opplevd det, men hadde ihvertfall gått veldig fort derfra! Uten han til å følge meg ja!  Hadde ikke gått i mørket med han. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ble alt for satt ut til å svare noe som helst. Hadde han sagt det i en humoristisk tone hadde jeg svart noe sånt. Men var alt annet enn vennlig og humoristisk. Og merket han satt på sjarmen igjen som en bryter etter utbruddet hans da jeg ble stille og ukomfortabel, det var enda mer creepy.

Jeg er lei meg for at du følte ubehag, det er aldri greit. Jeg svarer bare basert på hva jeg leser - og jeg tolker ikke scenarioet på samme måte som deg, men slik blir det oftest når man kommuniserer via tekst. Det er ikke alltid lett å formidle budskapet - slik at alle leser det på samme måte. Jeg misforstår helt sikkert situasjonen. 

Men det samme kunne blitt sagt med en sarkastisk tone (altså ikke humoristisk, men tørr og litt streng) og det hadde vært helt greit. Men om du følte han var helt ut av karakter - og det kom som et sjokk for deg - så kan det jo tenkes han ble drittsekk fordi du skulle dra hjem? Hadde dere planlagt overnatting? Har dere kysset, kost? Kanskje han er en drittsekk som ikke tåler avvisning. Eller han har en humor som ikke matcher din. Det er uansett bra du har kuttet ham ut. For begges del. 

• Liker 1
Skrevet
Rant skrev (11 minutter siden):

Du er krenket av å bli kalt krenka-genrasjonen, faktisk. Man har forskjellige generasjoner - ikke ta deg selv så høytidelig. Jeg er fra ironi-genrasjonen... "Buuhu, noen tror jeg er ironisk hele tiden 😭"

Nope, blir faktisk aldri krenket av noe som helst. Bare påpeker åpenbar dumskap. 

Virker som at du er litt for ivrig på avtrekkeren og har lett for å poste innlegg som får deg til å virke mindre begavet 😘

Skrevet
norw skrev (1 minutt siden):

Nope, blir faktisk aldri krenket av noe som helst. Bare påpeker åpenbar dumskap. 

Virker som at du er litt for ivrig på avtrekkeren og har lett for å poste innlegg som får deg til å virke mindre begavet 😘

Du motsier deg selv. Du kan ikke skrive du ikke er krenket, men reagere som du gjør. Ha ha. Det er så enkel psykologi som man får det. Sånn passiv aggresjon som du uttrykker nå er helt klart et tegn på at du er fornærmet/krenket. 

Uffda. Ikke meningen å såre deg sånn. Får så vondt i hjerte mitt. Håper du kommer igjennom kvelden for det. :hug:

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Rant said:

Jeg er lei meg for at du følte ubehag, det er aldri greit. Jeg svarer bare basert på hva jeg leser - og jeg tolker ikke scenarioet på samme måte som deg, men slik blir det oftest når man kommuniserer via tekst. Det er ikke alltid lett å formidle budskapet - slik at alle leser det på samme måte. Jeg misforstår helt sikkert situasjonen. 

Men det samme kunne blitt sagt med en sarkastisk tone (altså ikke humoristisk, men tørr og litt streng) og det hadde vært helt greit. Men om du følte han var helt ut av karakter - og det kom som et sjokk for deg - så kan det jo tenkes han ble drittsekk fordi du skulle dra hjem? Hadde dere planlagt overnatting? Har dere kysset, kost? Kanskje han er en drittsekk som ikke tåler avvisning. Eller han har en humor som ikke matcher din. Det er uansett bra du har kuttet ham ut. For begges del. 

Når jeg ser tilbake var det et par røde flagg der, han kom med et spydig sleivspark da han spurte meg om antall partnere og fikk svar. Både å spise pizza og svare på antall partnere var det han som oppmuntret meg til, så fikk han meg likevel til å føle meg dårlig etterpå. Er uansett ikke noe savn eller tragedie at ikke dette ble noe selv om vi hadde mye til felles, det ble for merkelig. Sjarmør det ene øyeblikket og spydig uten forvarsel det neste 😅

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

...han kom med et spydig sleivspark da han spurte meg om antall partnere og fikk svar. Både å spise pizza og svare på antall partnere var det han som oppmuntret meg til, så fikk han meg likevel til å føle meg dårlig etterpå. 

Var du på date med Mr.Aktiv? Han beskriver jo alle damer som grådige og horete.

Anonymkode: 0d587...a4b

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Når jeg ser tilbake var det et par røde flagg der, han kom med et spydig sleivspark da han spurte meg om antall partnere og fikk svar. Både å spise pizza og svare på antall partnere var det han som oppmuntret meg til, så fikk han meg likevel til å føle meg dårlig etterpå. Er uansett ikke noe savn eller tragedie at ikke dette ble noe selv om vi hadde mye til felles, det ble for merkelig. Sjarmør det ene øyeblikket og spydig uten forvarsel det neste 😅

Bye bye :vinke:

Anonymkode: aa8dd...b69

• Liker 1
Skrevet

hold deg unna han du. dette er bare ett forvarsel på hvordan ett forhold med han hadde blitt. han hadde gjort deg totalt usikker med tiden og han har sikkert mer i bagasjen sin av sånn oppførsel. gjør deg selv en stor tjeneste og hør på magefølelsen din og hold deg unna. han kommer sikkert krabbende etter og ber om en ny sjanse men ikke gi han det.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...