Gå til innhold

Kjeft av daten for å spise

Fremhevede innlegg

Skrevet

På date en spiste vi hos meg hvor jeg hadde kjøpt inn mat og vin, og date to inviterte han meg på pizza hos han. Jeg er veldig beskjeden så han måtte «presse» meg litt til å ta flere stykker, i utgangspunktet tørte jeg bare ta et, så sa han kom igjen, ta to til. Etterpå spurte jeg om han ville følge meg til bussen (var mørkt) og han roper «Du har spist opp hele pizzaen min, og så vil du jeg skal gjøre deg enda en tjeneste?». Han unnskyldte seg etterpå å prøvde å kompensere med å be meg på mer mat 🤔jeg følte meg dum og flau av beskyldningen, så jeg har ikke hatt mer kontakt med han. Syns det var dumt, for tror ellers vi hadde passet godt sammen og trivdes i hverandres selskap. Men det der ødela alt. Noen som har opplevd lignende? 

Anonymkode: 7a8e7...448

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette ble vel sagt som en spøk. 
Regner med han unnskyldte seg fordi du ikke tok spøken 🙈

Anonymkode: caca8...46a

• Liker 22
Skrevet

Herregud for en vanvittig dårlig vits han kom med 🙄 

Anonymkode: 6d6d4...ddd

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fra HI 

«Han unnskyldte seg etterpå å prøvde å kompensere med å be meg på mer ma

Anonymkode: 6d6d4...ddd

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det var ingen spøk. Han ble faktisk sur og frekk, og da jeg reagerte sa han unnskyld. Det var veldig ubehagelig 😳

• Liker 1
Gjest Willasmo
Skrevet

For en tufs. Når noen spør om følge til bussen, bør en vise ydmykelse og bli med. Da er det ikke tid for dårlige vitser. 

Skrevet
Just now, Willasmo said:

For en tufs. Når noen spør om følge til bussen, bør en vise ydmykelse og bli med. Da er det ikke tid for dårlige vitser. 

Var egentlig ikke det med bussen jeg reagerte mest på, men hvor spydig han var da han sa det med pizzaen. Når det var han som sa jeg skulle spise. Han fikk meg til å føle meg grisk og uhøflig

• Liker 2
Skrevet

🤪🤪🤪

Tror han er noen du kanskje bare skal holde deg unna. For det er jo totalt meningsløst! Man skal bli glad for at gjester spiser. Ikke sur for at de «spiste opp» 🤯🤪

Anonymkode: 6596a...594

• Liker 13
Skrevet

Det der hadde jeg tatt som en spøk. Det er jo sarkasme. :fnise: Er du veldig ung? "krenka"-generasjonen? 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Veldig dårlig spøk isåfall, som i mange tilfeller betyr kroken på døra. I utgangspunktet tenker jeg at det er best å droppe videre dating med ham. 

• Liker 5
Skrevet
Just now, Rant said:

Det der hadde jeg tatt som en spøk. Det er jo sarkasme. :fnise: Er du veldig ung? "krenka"-generasjonen? 

Tror ikke du hadde ledd sånn om det var deg gitt. Jeg tar spøker og blir ikke lett krenket nei, og jeg leser mennesker bra. Men det der var ingen spøk, han var frekk og spydig i måten han sa det på, og jeg fikk en ekkel følelse i magen. Følte han ville sette meg på plass.

• Liker 1
Skrevet
Rant skrev (3 minutter siden):

Dette maset om krenking er faktisk ti ganger verre enn å faktisk bli krenket av den minste lille ting. 

Verdt å tenke over før du slenger ut noe sånt neste gang sjansen byr seg. 

• Liker 3
Skrevet

Hvis det var seriøst ment var det ekstremt spesielt, ville ikke datet han mer...

Anonymkode: a859d...f4f

• Liker 4
Skrevet

Rødt flagg der, ts.

Anonymkode: 62941...eee

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror ikke du hadde ledd sånn om det var deg gitt. Jeg tar spøker og blir ikke lett krenket nei, og jeg leser mennesker bra. Men det der var ingen spøk, han var frekk og spydig i måten han sa det på, og jeg fikk en ekkel følelse i magen. Følte han ville sette meg på plass.

Så dere passet godt i utgangspunktet, men så plutselig ble han et monster? Hvorfor skulle han plutselig snu? 

Og jo, jeg hadde ledd - men det er slik jeg leser det lille du har skrevet i HI. Jeg hadde sikkert svart "Ha ha, ja nå er jeg så mett at jeg kan spy"...

• Liker 1
Skrevet

For en jævla idiot, vær glad du er kvitt den psykopaten! 

• Liker 3
Skrevet
norw skrev (3 minutter siden):

Dette maset om krenking er faktisk ti ganger verre enn å faktisk bli krenket av den minste lille ting. 

Verdt å tenke over før du slenger ut noe sånt neste gang sjansen byr seg. 

Du er krenket av å bli kalt krenka-genrasjonen, faktisk. Man har forskjellige generasjoner - ikke ta deg selv så høytidelig. Jeg er fra ironi-genrasjonen... "Buuhu, noen tror jeg er ironisk hele tiden 😭"

• Liker 1
Skrevet

Han var sur fordi du ikke ble natta over vel. Fikk ikke valuta for pizzaen sin. Trivelig type, not so much.

Anonymkode: 2bf93...bf3

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rant said:

Så dere passet godt i utgangspunktet, men så plutselig ble han et monster? Hvorfor skulle han plutselig snu? 

Og jo, jeg hadde ledd - men det er slik jeg leser det lille du har skrevet i HI. Jeg hadde sikkert svart "Ha ha, ja nå er jeg så mett at jeg kan spy"...

Jeg ble alt for satt ut til å svare noe som helst. Hadde han sagt det i en humoristisk tone hadde jeg svart noe sånt. Men var alt annet enn vennlig og humoristisk. Og merket han satt på sjarmen igjen som en bryter etter utbruddet hans da jeg ble stille og ukomfortabel, det var enda mer creepy.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...