Gå til innhold

Norske gutter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Hapa skrev (27 minutter siden):

Det er nok noe kvinner innbiller seg, de aller fleste menn ville satt pris på oppmerksomheten. Har diskutert det med mange menn, alle sier det. De fleste menn opplever en del avslag, i blant ganske ufine også. Vært hyggelig bli sjekket opp også, ikke være den som må ta ansvar og risiko hele tiden.

Kanskje noen som innbiller seg dette, men jeg ser faktisk stor forskjell i hvordan han behandler meg avhengig av hvem som sjekket opp hvem. 

Anonymkode: 47ed0...a89

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje noen som innbiller seg dette, men jeg ser faktisk stor forskjell i hvordan han behandler meg avhengig av hvem som sjekket opp hvem. 

Ok, men det går nok begge veier. Du aner ikke hvor stygge/ufine kvinner kan være når de avslår. Mulig det gir kvinner en følelse av makt eller noe.

AnonymBruker
Skrevet
Hapa skrev (20 minutter siden):

Ok, men det går nok begge veier. Du aner ikke hvor stygge/ufine kvinner kan være når de avslår. Mulig det gir kvinner en følelse av makt eller noe.

Hvis hun er en b****, så ja, sikkert 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo ikke samme personer som sjekker opp deg og som du sjekker opp! Selvfølgelig vil de som sjekker opp deg være mest interessert, du vet jo allerede at de er interessert.

Med samme logikk kunne en mann sagt at av 200 damer han har sjekka opp var 99% uinteressert. Mens av de 2 som sjekka opp han var 100% interessert

Anonymkode: 9ed0c...46d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis hun er en b****, så ja, sikkert 

Er en del av dem! En del kvinner vil kun ha oppmerksomhet fra de mennene de finner mest attraktive selv. Når andre prøver seg er de ofte ufine. 

AnonymBruker
Skrevet
Hapa skrev (1 time siden):

Er en del av dem! En del kvinner vil kun ha oppmerksomhet fra de mennene de finner mest attraktive selv. Når andre prøver seg er de ofte ufine. 

De har nok blitt for høye på seg selv rett og slett. 

Anonymkode: 6ee64...621

Skrevet

Min erfaring er at norske menn er seriøse og ønsker forhold. Men det er kun min erfaring - helt uten statistikk og forskning å vise til 😏

AnonymBruker
Skrevet
Hapa skrev (2 timer siden):

Nå fikk jeg et nytt bevis! 

Jeg og en mann har sendt meldinger til hverandre i noen dager og nå spurte jeg om vi kunne ringes i stedet...Tok initiativ, altså! Og han bare "ehhhh ahhhh kanskje senere" bla bla bla. Nei, initiativ straffes. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg og en mann har sendt meldinger til hverandre i noen dager og nå spurte jeg om vi kunne ringes i stedet...Tok initiativ, altså! Og han bare "ehhhh ahhhh kanskje senere" bla bla bla. Nei, initiativ straffes. 

Ja enig. På tinder, hvis jeg starter samtalene er det helt dødt. Dersom han starter samtalen er det et håp om at det kan bli noe ut av det. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er sånn. Kanskje fordi menn sveiper mange flere til høyre enn det kvinner gjør og ikke er så interessert allikevel? 🤷🏼‍♀️

Har også chattet lenge med flere, ingen initiativ fra deres side om å møtes, når jeg spør så er de alltid opptatt.  

Har en som ikke er norsk som er helt motsatt. Han gir aldri opp! Selv om jeg har sagt jeg ikke er interessert sånn ting er nå.

Anonymkode: 56960...f0f

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det er da ikke noe bevis. Ja, det er kjipt å få et nei når man tar initiativ, men det er bare sånn det er. De aller fleste menn får mange nei fra kvinner gjennom livet, ikke alle er interessert. Skal man finne en partner må man tåle det. Man går videre i livet og prøver igjen. Jeg og mange andre menn har opplevd nøyaktig det samme en rekke ganger.

Bra du tok initiativ, du får respekt for det. Dessverre fikk du nei, da går du videre og prøver igjen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Dersom han starter samtalen er det et håp om at det kan bli noe ut av det. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er sånn. Kanskje fordi menn sveiper mange flere til høyre enn det kvinner gjør og ikke er så interessert allikevel?

Ja menn sveiper de fleste til høyre på tinder, i snitt sveiper menn over 60% til høyre. Dette er jo kjent?

Når du sender en melding til en "match" på tinder så prøver du deg på en person du egentlig ikke vet om er interessert. Akkurat som menn må gjøre titt og ofte. Det er ingenting i veien med det, blir du avvist så går du bare videre. Men det er ingen menn som blir fornærmet så lenge du aksepterer et avslag.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja menn sveiper de fleste til høyre på tinder, i snitt sveiper menn over 60% til høyre. Dette er jo kjent?

Når du sender en melding til en "match" på tinder så prøver du deg på en person du egentlig ikke vet om er interessert. Akkurat som menn må gjøre titt og ofte. Det er ingenting i veien med det, blir du avvist så går du bare videre. Men det er ingen menn som blir fornærmet så lenge du aksepterer et avslag.

"Aksepterer et avslag"? Altså, de aller fleste svarer jo ikke, så det er jo ikke noe direkte avslag å få heller. Å gå helt bat shit og klikke for det hjelper jo ikke, så klart, og det gjør jeg heller ikke.

Det sagt, jeg skjønner heller ikke meningen med å ha mange matcher liggende som man ikke prater med, ei heller påbegynte samtaler man ikke svarer på.

Så ja, de mennene som klager på at damer ikke tar initiativ kan skylde på de mennene som aldri svarer når vi faktisk gjør det.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

de mennene som klager på at damer ikke tar initiativ kan skylde på de mennene som aldri svarer når vi faktisk gjør det.

Jeg er ganske sikker på at menn i snitt blir avvist veldig mye mer enn kvinner. Og får langt færre svar etc etc. Og veldig, veldig mange menn har ikke sjans på noen som helst på nettdating.

Du må nesten akseptere å bli avvist. Eller vil du at menn som ikke er interessert skal late som de er det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du må nesten akseptere å bli avvist. Eller vil du at menn som ikke er interessert skal late som de er det?

Nei, de kan la være å vise interesse når det ikke er noen der. Jeg sveiper jo på de som jeg faktisk har en interesse av å se om det kan bli noe ut av. Altså, å sveipe høyre er jo på nettdating å vise sin interesse. Når man da ikke sletter matchen, men heller unngår å svare når noen sender melding, da skjønner jeg ikke stort.

Sveipa feil eller ikke interessert likevel? Slett matchen da 🤷🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Herregud, jeg og 🙈 jeg er ganske ydmyk når jeg blir sjekket opp selv om det skjer hele tiden, lar det ikke gå til hodet på meg og takker enten høflig ja eller nei. De gangene jeg har sjekket opp menn har de blitt SÅ cocky og noen rett ut sagt respektløse. Altså alle sa ja, men de trodde de var kongen på Haugen og kunne behandle meg hvordan de ville bare fordi jeg tok initiativet. Når menn ber meg ut derimot - er de helt omvendt. Ydmyke og greie. 

Anonymkode: d95ce...ba2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...