AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #21 Skrevet 21. desember 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Veldig vanskelig å vurdere utseende uten bilder... Ut ifra personlig erfaring er det de høyeste og kjekkeste mennene som er players, og dette kommer helt naturlig uten noe form for sosial manipulasjon. Jenter har en tendens til å ikke legge merke til mindre kjekke menn. Bare toppen av kaka blir lagt merke til og det er de som omtales som "gjennomsnittelige" menn Anonymkode: ed0b4...307 Han ene har rynker og hengete hud til tross for at han bare er 35, tynt hår, undervektig og bare ekstremt lite pen. Han andre har enorm mage, måne og blekrosa hud. Var kjekk for 15 år siden, men drar fremdeles damer. Begge er har en sølvtunge og svært manipulerende, alltid underholdende å se dem i aksjon. De får hvem som helst til å føle seg spesiell for en stakkars stund. Så nei, ikke bare de kjekkeste. Kjenner og en dritkjekk player, men han er vel egentlig ikke en player da han riktignok er sleip, men ikke uærlig og manipulerende. Anonymkode: d95ce...ba2 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #22 Skrevet 21. desember 2020 Det er bare over snittet kjekke menn som kan ligge med masse damer. Punktum. Alle damer påstår alltid at playere er så stygge, det er jo bare fordi nesten alle menn blir ansett som stygge Anonymkode: 9ed0c...46d 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #23 Skrevet 21. desember 2020 Stygg player for en dame er bare at hun føler seg lurt så nå er den tidligere dritkjekke mannen stygg Anonymkode: 13c4e...c77 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #24 Skrevet 21. desember 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Det er bare over snittet kjekke menn som kan ligge med masse damer. Punktum. Alle damer påstår alltid at playere er så stygge, det er jo bare fordi nesten alle menn blir ansett som stygge Anonymkode: 9ed0c...46d De to jeg snakker om er virkelig stygge! Sikkert hundre ganger styggere enn deg. Med mindre du også er bleikfeit og har mistet håret Anonymkode: d95ce...ba2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #25 Skrevet 21. desember 2020 Jeg opplever heller at norske vil ha forhold.. det kommer vel helt an på personligheten deres. Klart, mange er drittsekker der som i andre nasjonaliteter. Anonymkode: 674e0...71e
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #26 Skrevet 21. desember 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Det er bare over snittet kjekke menn som kan ligge med masse damer. Punktum. Alle damer påstår alltid at playere er så stygge, det er jo bare fordi nesten alle menn blir ansett som stygge Anonymkode: 9ed0c...46d De aller fleste menn som ligger med mange har betydelige manipulative tendenser, uavhengig av utseende. På Tinder må man også ha med seg utseendet, men på byen og andre steder er det som regel ulike grader av manipulasjon som er det avgjørende. Anonymkode: d6acf...d1a 1
draug 75 Skrevet 27. desember 2020 #27 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 21.12.2020 den 17.07): Veldig få menn har luksusen til å være players. Ts referer ikke nok til den gjennomsnittelige nordmann for å si det sånn Anonymkode: ed0b4...307 Nei, altså, jeg har aldri hørt om - fra norske kvinner - at norske menn var noe særlig, - det var mest bare for solidaritet og veldedighet at de gav norske menn noe. - så derfra og til at norske er de verste til å pule rundt, noe som ikke kan kan bære tilfelle hvis ikke norske var de mest attraktive, - det var en ... ja - det var uventet.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #28 Skrevet 28. desember 2020 Jeg tror dette har med datingkulturen i Norge å gjøre. I andre land jeg har bodd i er det mer faktisk dating, folk snakker sammen, viser interesse og tar initiativ. Jeg ble feks ofte bedt ut på en kaffe o.l. Det skjer ikke i Norge. Her er det hooking på fylla og mind games (om å gjøre å virke utilgjengelig selv om man er interessert). Dette gjelder både menn og kvinner. Tror nordmenn er litt over gjennomsnittet redd for å være sårbare. Anonymkode: df7e2...b80 2
Gjest shash90 Skrevet 28. desember 2020 #29 Skrevet 28. desember 2020 Jeg har datet både innvandrere og norske menn. Alt i alt så tenker de fleste menn helt likt. Sånn sett er det ikke så store forskjeller. Men jeg har merket at norske menn er litt «care», tar lite initiativ, de er ikke så på som innvandrere. Man kan date norske menn i mange måneder før man tør å spørre hva man er og hva de vil med forholdet. Mange vil kose her og nå uten å nevne noe om forhold, og det er litt vanskelig for noen damer. Ellers syns jeg norske menn er hot😍
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #30 Skrevet 28. desember 2020 6 minutter siden, shash90 said: jeg har merket at norske menn er litt «care», tar lite initiativ, de er ikke så på som innvandrere. Enig i dette. Innvandrere er for intense, tar ikke en avvisning. Norske menn er mer siviliserte og vant med likestilling. Anonymkode: bba13...0bc 1
Gjest shash90 Skrevet 28. desember 2020 #31 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Enig i dette. Innvandrere er for intense, tar ikke en avvisning. Norske menn er mer siviliserte og vant med likestilling. Anonymkode: bba13...0bc Det finnes en mellomting? Jeg er enig i at enkelte ikke skjønner avvisning, men det fins også norske menn som ikke skjønner avvisning når de er full.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #32 Skrevet 28. desember 2020 1 minutt siden, shash90 said: Det finnes en mellomting? Jeg er enig i at enkelte ikke skjønner avvisning, men det fins også norske menn som ikke skjønner avvisning når de er full. Synes norske menn kunne vært litt flinkere til å forføre, ja 🙂 Anonymkode: bba13...0bc
Gjest shash90 Skrevet 28. desember 2020 #33 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes norske menn kunne vært litt flinkere til å forføre, ja 🙂 Anonymkode: bba13...0bc Ja, de kunne vært litt mer på (helst ikke i fylla). De er jo kjempe snille i forhold, mtp likestilling osv.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #34 Skrevet 29. desember 2020 31 minutter siden, shash90 said: Ja, de kunne vært litt mer på (helst ikke i fylla). De er jo kjempe snille i forhold, mtp likestilling osv. De kunne med fordel tatt seg et kurs hos noe spanjoler eller latinoser Anonymkode: bba13...0bc
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #35 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 21.12.2020 den 17.36): Veldig vanskelig å vurdere utseende uten bilder... Ut ifra personlig erfaring er det de høyeste og kjekkeste mennene som er players, og dette kommer helt naturlig uten noe form for sosial manipulasjon. Jenter har en tendens til å ikke legge merke til mindre kjekke menn. Bare toppen av kaka blir lagt merke til og det er de som omtales som "gjennomsnittelige" menn Anonymkode: ed0b4...307 Feil. Har ikke noe med høyde å gjøre !!! Anonymkode: e1a07...ca0
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #36 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 29.12.2020 den 0.33): Enig i dette. Innvandrere er for intense, tar ikke en avvisning. Norske menn er mer siviliserte og vant med likestilling. Anonymkode: bba13...0bc De fleste grove overfalls voldekter og gruppe voldtekter begåse av menn fra klan samfunn, det forteller litt om kvinnsynet i disse kulturene..noe som desv Svergie erfarer. Anonymkode: e1a07...ca0
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #37 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 20.12.2020 den 17.53): Er norske gutter de største fuckboysa? Har ikke sett makan til andre nasjonaliteter som er er så playere som nordmenn. Anonymkode: ec453...168 Norske jenter har mere sex enn gutter, så hva er isåfall jentene? Når det er sagt, blir vi lært at man kan gjøre som man vil, og man trenger ikke å ha moral og etikk lengre, ettersom kristendommen har avtatt med årene. Er ikke så sikker på at alt var værre før. Iallefall ikke når det gjelder forhold og sex. Nå til dags ligger jo folk med alt som har puls, hopper fra forhold til forhold og bryter opp familien (som barn blir lidende av). Sånn går det når egoismen får råde og man er et bortskjemt folkeslag. Man skal ha kun det beste i livet og ekte føleser betyr mindre og mindre. Anonymkode: 6ee64...621
Hapa Skrevet 3. januar 2021 #38 Skrevet 3. januar 2021 shash90 skrev (På 29.12.2020 den 0.25): Jeg har datet både innvandrere og norske menn. Alt i alt så tenker de fleste menn helt likt. Sånn sett er det ikke så store forskjeller. Men jeg har merket at norske menn er litt «care», tar lite initiativ, de er ikke så på som innvandrere. Man kan date norske menn i mange måneder før man tør å spørre hva man er og hva de vil med forholdet. Mange vil kose her og nå uten å nevne noe om forhold, og det er litt vanskelig for noen damer. Ellers syns jeg norske menn er hot😍 Kvinner kan vel ta litt initiativ også? Tar gjerne initiativ, jeg, men menn flest ønsker at kvinner også er litt mer på. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #39 Skrevet 3. januar 2021 Hapa skrev (18 minutter siden): Kvinner kan vel ta litt initiativ også? Tar gjerne initiativ, jeg, men menn flest ønsker at kvinner også er litt mer på. Jeg liker ikke å ta initiativ. Opplever at hvis kvinne tar initiativ, setter mannen ikke så stor pris på henne, siden hun var "easy" Anonymkode: 47ed0...a89 2
Hapa Skrevet 3. januar 2021 #40 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg liker ikke å ta initiativ. Opplever at hvis kvinne tar initiativ, setter mannen ikke så stor pris på henne, siden hun var "easy" Anonymkode: 47ed0...a89 Det er nok noe kvinner innbiller seg, de aller fleste menn ville satt pris på oppmerksomheten. Har diskutert det med mange menn, alle sier det. De fleste menn opplever en del avslag, i blant ganske ufine også. Vært hyggelig bli sjekket opp også, ikke være den som må ta ansvar og risiko hele tiden. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå