Korpsnerden Skrevet 19. desember 2020 #1 Del Skrevet 19. desember 2020 Jeg trodde dette var en fantastisk sanger... Jeg har fått med meg at hun har utsolgte (jule)konserter hvert år, og da hun skulle spille her jeg bor for et par år siden hadde jeg så lyst til å gå men pga andre avtaler fikk jeg det ikke til. Jeg slo på NRKs julønskekonsert i dag og så at hun var en av solistene. "Dette blir bra" tenkte jeg... Skuffelsen var stor da hun ødela Nordnorsk julesalme og alle andre sanger med sine egne versjoner. På "Jul i svingen" og den siste fellessangen var det umulig å ikke legge merke til at hun måtte lese teksten samtidig som hun sang, og det var rett og slett kleint å se på. Hvordan har hun blitt så populær? Hun har jo null sjarm og kontakt med publikum, i tillegg til at hun legger til så mye "triller" og "pauser" at sangene hun synger blir ramponert. (Jeg kan ikke de sangtekniske termene for dette, men dere skjønner antagelig hva jeg mener). 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymsis Skrevet 19. desember 2020 #2 Del Skrevet 19. desember 2020 Helt enig!! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobleplasten Skrevet 20. desember 2020 #3 Del Skrevet 20. desember 2020 Haha helt enig. Får mark av både syngingen og denne «inderligheten». Men det er jo mange som liker det da, hun er jo en helt utrolig populær kirkeartist mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 20. desember 2020 #4 Del Skrevet 20. desember 2020 Nordnorsk julesalme ble fullstendig ødelagt av Helene Bøksle i går. De øvrige hun sang var også langt under pari. Jeg har hørt henne før og syntes hun hadde en fløyelsmyk, flott stemme. Det stemte ikke i går. Vet ikke hvorfor hun ikke fikk det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ntrane Skrevet 20. desember 2020 #5 Del Skrevet 20. desember 2020 Vel hun er nå svært pop blandt menn har jeg hørt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 20. desember 2020 #6 Del Skrevet 20. desember 2020 Melis med sukker på, er inntrykket jeg har av denne sangeren. Oversøte syngedamer, som ikke nødvendigvis har noen stemmeprakt å skryte av, utover normale korfredigheter, er og har vært altfor populært i Norge, dessverre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 20. desember 2020 #7 Del Skrevet 20. desember 2020 Hun drar ut strofene så innmari, så jeg blir bare sur av å høre på henne. F.eks. "Tenn lys", som går i rotasjon på Julekanalen for tida. Når hun klarer å få ordet "hjem" til å bli på fem stavelser, så får jeg mark. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 21. desember 2020 #8 Del Skrevet 21. desember 2020 Helene er en elendig sanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KAMLMI Skrevet 21. desember 2020 #9 Del Skrevet 21. desember 2020 Hahaha. Trodde det var bare meg som satt og synes hun ødela flere av sangene, manglet sjarm, leste tekst og generelt gjorde en dårlig opptreden. Helt feil at hun fikk en så stor rolle på den konserten. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sasse00 Skrevet 21. desember 2020 #10 Del Skrevet 21. desember 2020 Det eneste jeg reagerte på er at hun har gått mye ned i vekt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knottogtott Skrevet 21. desember 2020 #11 Del Skrevet 21. desember 2020 Sasse00 skrev (4 minutter siden): Det eneste jeg reagerte på er at hun har gått mye ned i vekt. Og det er en dårlig ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sasse00 Skrevet 21. desember 2020 #12 Del Skrevet 21. desember 2020 Knottogtott skrev (1 minutt siden): Og det er en dårlig ting? Syns hun så bedre ut før: så ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 22. desember 2020 #13 Del Skrevet 22. desember 2020 Ble også veldig skuffet over hennes versjon av "Nordnorsk julesalme". Herlighet, tenk å radbrekke en så flott sang på den måten!! Jeg aner ikke hva som har skjedd med henne jeg, men flink er hun ikke. Var en gang i tiden, men nå virker det som om stemmen hennes er så trang og spinkel, lite klang og følelse. Og hva er greia med at alle sangene hennes skal gå så sakte? nei, liker ikke. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå