AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #1 Del Skrevet 18. desember 2020 Hva sier du til sånne folk? https://www.vanityfair.com/style/2017/05/president-trump-work-out-exercise Anonymkode: b6b2d...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #2 Del Skrevet 19. desember 2020 Man må ta alt han der sier med en klype salt. Men nei, kjenner ingen folk som har sterke argumenter mot trening. Det finnes ingen sterke argumenter mot trening. Kjenner mange som ikke trener, men da forklarer de det mest som tidspress, mangel på overskudd, latskap eller vane. Har aldri hørt noen si at trening er tull. Anonymkode: 57502...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #3 Del Skrevet 23. desember 2020 Etter mannen til tanta mi døde på treningssenter mens han løftet vekter, har moren min vært anti-trening. Han var veldig tynn, drakk mye alkohol og røykte. Jeg trener mye , men hun ber meg sakke ned på trening 😑 Hun er redd for at jeg dør på trening også. Anonymkode: d8810...6cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melonen Skrevet 24. desember 2020 #4 Del Skrevet 24. desember 2020 Jeg har opplevd en so var veldig motstander av trening og mente at det var sløsing av tid. Nå trener han derimot regelmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå