HarpunSjokolade Skrevet 18. desember 2020 #1 Del Skrevet 18. desember 2020 Heiho Hvilken norsk kjendis er egentlig størst på Instagram? Altså som har flest følgere? Er det Sophie Elise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bet-t-ina Skrevet 18. desember 2020 #2 Del Skrevet 18. desember 2020 Jeg tror det. Jeg følger henne og Hanna Martine. Ingen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. desember 2020 #3 Del Skrevet 21. desember 2020 Kjendis? Eller influencer? Alan Walker har jo over 8 millioner følgere, vet ikke om noen norske har flere, men er jo milevis over influencerne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. desember 2020 #4 Del Skrevet 21. desember 2020 Funkygine har et par hindre tusen mer enn SE, ser jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillepersille123 Skrevet 21. desember 2020 #5 Del Skrevet 21. desember 2020 (endret) CBE, Isabelraad, funkigine og SE Endret 21. desember 2020 av lillepersille123 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svigermor Skrevet 21. desember 2020 #6 Del Skrevet 21. desember 2020 Herman Tømmeraas har 2,6 mill følgere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. desember 2020 #7 Del Skrevet 21. desember 2020 lillepersille123 skrev (6 minutter siden): CBE, Isabelraad, funkigine og SE Funky har dobbelt så mange som CBE. https://starngage.com/app/global/influencer/ranking/norway 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 22. desember 2020 #8 Del Skrevet 22. desember 2020 Kollontaj skrev (23 timer siden): Kjendis? Eller influencer? Alan Walker har jo over 8 millioner følgere, vet ikke om noen norske har flere, men er jo milevis over influencerne. Jeg vet at Erling Haaland har rundt 6 mill følgere, og Martin Ødegaard rundt 2,5 mill følgere. Kjente er de, og de kam vel betraktes som influensere. De inspirerer i hvert fall barn og unge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merenwen Skrevet 27. desember 2020 #9 Del Skrevet 27. desember 2020 (endret) Girlinred har nesten to millioner følgere. Hun er mer kjent i utlandet enn i Norge, åpenbart. Endret 27. desember 2020 av Merenwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 13. januar 2021 #10 Del Skrevet 13. januar 2021 Kollontaj skrev (På 21.12.2020 den 13.26): Kjendis? Eller influencer? Alan Walker har jo over 8 millioner følgere, vet ikke om noen norske har flere, men er jo milevis over influencerne. Wow! Hvorfor har han så mange følgere? Mange kjente musikkprodusenter/DJer har ikke i nærheten en gang. Kygo har f.eks. Bare 4 mill 😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå