Sellium Skrevet 17. desember 2020 #1 Del Skrevet 17. desember 2020 Har i mange år drømt om denne genseren og cardigan fra Christian Dior høstkolleksjon 2010. Desverre kan jeg ikke akkurat kjøpe denne, men lage den? Ja jeg gir det en sjanse😁 Så spørsmålet mitt er hvordan i alle dager er denne heklet? Tror ermer og krage er strikket i samme garn, og selvsagt er det silkebånd som er sydd inn til slutt. Takk på forhånd! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Del Skrevet 17. desember 2020 Den er strikket i deler og sydd sammen. Man kan strikke hullmønster og træ silkebåndene i hullene. Anonymkode: 03f41...128 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 21. desember 2020 #3 Del Skrevet 21. desember 2020 Ja, den er strikket i flere deler, og så sydd sammen. Hva mønsteret på bol og ermer angår, så tror jeg du vil få bedre svar i "Techniques"-gruppa på Ravelry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå