Hønemoor Skrevet 31. mars #461 Del Skrevet 31. mars Elsker Sofa! For et feel good program 🥰 liker casten og, men kan styre min begeistring for Bettan og Emilie og kjæresten. Bollestad og mannen er ok, men syns hun er for sjefete ovenfor han. Må si moren til Tschawe er ganske morsom, men er hun dement? 😂 digger Niklas & Benjamin, Terje & totningen og Espen & kona! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 1. april #462 Del Skrevet 1. april Hønemoor skrev (På 31.3.2025 den 18.30): Elsker Sofa! For et feel good program 🥰 liker casten og, men kan styre min begeistring for Bettan og Emilie og kjæresten. Bollestad og mannen er ok, men syns hun er for sjefete ovenfor han. Må si moren til Tschawe er ganske morsom, men er hun dement? 😂 digger Niklas & Benjamin, Terje & totningen og Espen & kona! Ekspander Tror ikke hun er dement, men litt dårlig i norsk kanskje? 🙈 Synes faktisk Bettan og døttrene er 100 ganger bedre enn både Emilie/Michael og Niklas/Benjamin. Men, ingen slår Maurstad familien. De er helt amazing underholdene 🥳 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. april #463 Del Skrevet 1. april Mollebolle skrev (På 1.4.2025 den 7.17): Men, ingen slår Maurstad familien. De er helt amazing underholdene 🥳 Ekspander Enig, men savner Aslak i år da! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet onsdag kl 07:51 #464 Del Skrevet onsdag kl 07:51 Amatariel skrev (På 1.4.2025 den 7.24): Enig, men savner Aslak i år da! Ekspander Han var nok ikke deltaker fordi det kommer en ny konkurranse på Tv2 (Hotellet) som han skal være programleder for. Så 1.episode av Fortune Hotel, engelske versjonen og det så ut som et spennende konsept. Vi kan vel bare glede oss. Sikkert ikke før til høsten, oppfattet det som innspillingen pågår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet onsdag kl 08:03 #465 Del Skrevet onsdag kl 08:03 Uheldig kameravinkel på Emilie og kjæresten, hun sitter alltid slik at kamera går rett i skrittet hennes, fordi hun sitter i stillinger med spredte bein, blir litt uheldig for henne. Terje og Gustav! 💙 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miomino Skrevet onsdag kl 09:42 #466 Del Skrevet onsdag kl 09:42 Lawyam skrev (På 2.4.2025 den 7.51): Han var nok ikke deltaker fordi det kommer en ny konkurranse på Tv2 (Hotellet) som han skal være programleder for. Så 1.episode av Fortune Hotel, engelske versjonen og det så ut som et spennende konsept. Vi kan vel bare glede oss. Sikkert ikke før til høsten, oppfattet det som innspillingen pågår. Ekspander Aslak Maurstad spiller i Doktor Proktor forestillingen på Nye Hjorten Teater i Trondheim. Jeg vil anta det er årsaken til at han ikke er med i Sofa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet onsdag kl 11:28 #467 Del Skrevet onsdag kl 11:28 melatonin skrev (På 2.4.2025 den 8.03): Uheldig kameravinkel på Emilie og kjæresten, hun sitter alltid slik at kamera går rett i skrittet hennes, fordi hun sitter i stillinger med spredte bein, blir litt uheldig for henne. Terje og Gustav! 💙 Ekspander Enig, iritterer meg at hun alltid sitter sånn men er nok som du sier uheldig kameravinkel. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet onsdag kl 13:33 #468 Del Skrevet onsdag kl 13:33 Miomino skrev (På 2.4.2025 den 9.42): Aslak Maurstad spiller i Doktor Proktor forestillingen på Nye Hjorten Teater i Trondheim. Jeg vil anta det er årsaken til at han ikke er med i Sofa. Ekspander Ok, jeg leste bare dette i dag, men da er nok ikke innspillingen startet helt ennå da. https://www.tv2.no/underholdning/aslak-maurstad-blir-programleder-for-nytt-tv-2-program/17608294/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet fredag kl 23:08 #469 Del Skrevet fredag kl 23:08 Hønemoor skrev (På 31.3.2025 den 18.30): Elsker Sofa! For et feel good program 🥰 liker casten og, men kan styre min begeistring for Bettan og Emilie og kjæresten. Bollestad og mannen er ok, men syns hun er for sjefete ovenfor han. Må si moren til Tschawe er ganske morsom, men er hun dement? 😂 digger Niklas & Benjamin, Terje & totningen og Espen & kona! Ekspander De første to sesongene var ekteparet Bollestad morsomme, men etter dramaet i KrF og mannens sykdom har de mistet litt piffen begge to og nå er det mindre latter og de framstår nesten litt småsure. Gustav og Terje, Espen og familien og brytergutta er mest fornøyelige nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet fredag kl 23:09 #470 Del Skrevet fredag kl 23:09 Lawyam skrev (På 2.4.2025 den 13.33): Ok, jeg leste bare dette i dag, men da er nok ikke innspillingen startet helt ennå da. https://www.tv2.no/underholdning/aslak-maurstad-blir-programleder-for-nytt-tv-2-program/17608294/ Ekspander Det er til høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet fredag kl 23:10 #471 Del Skrevet fredag kl 23:10 Hønemoor skrev (På 31.3.2025 den 18.30): Elsker Sofa! For et feel good program 🥰 liker casten og, men kan styre min begeistring for Bettan og Emilie og kjæresten. Bollestad og mannen er ok, men syns hun er for sjefete ovenfor han. Må si moren til Tschawe er ganske morsom, men er hun dement? 😂 digger Niklas & Benjamin, Terje & totningen og Espen & kona! Ekspander Hvorfor tror du hun er dement?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoor Skrevet lørdag kl 04:30 #472 Del Skrevet lørdag kl 04:30 Grüner skrev (På 4.4.2025 den 23.10): Hvorfor tror du hun er dement?? Ekspander Fordi jeg så en episode hvor hun snakket om apartheid og virket litt på bærtur 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet lørdag kl 07:06 #473 Del Skrevet lørdag kl 07:06 Mollebolle skrev (På 1.4.2025 den 7.17): Tror ikke hun er dement, men litt dårlig i norsk kanskje? 🙈 Synes faktisk Bettan og døttrene er 100 ganger bedre enn både Emilie/Michael og Niklas/Benjamin. Men, ingen slår Maurstad familien. De er helt amazing underholdene 🥳 Ekspander Litt merkelig at hun er dårlig i norsk da hun er utdannet psykiater ( i Norge) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet lørdag kl 07:14 #474 Del Skrevet lørdag kl 07:14 Mannen til Bollestad virker så redusert nå. Trist å se. Var mye livligere tidligere sesonger. Han hadde jo slag for en tid tilbake. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilique Skrevet lørdag kl 07:36 #475 Del Skrevet lørdag kl 07:36 Nowayback skrev (På 5.4.2025 den 7.14): Mannen til Bollestad virker så redusert nå. Trist å se. Var mye livligere tidligere sesonger. Han hadde jo slag for en tid tilbake. Ekspander Ja, og jeg syns hun herser noe veldig med ham. Ubehagelig å se på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet lørdag kl 17:06 #476 Del Skrevet lørdag kl 17:06 Lilique skrev (På 5.4.2025 den 7.36): Ja, og jeg syns hun herser noe veldig med ham. Ubehagelig å se på. Ekspander Det er vel en grunn til at hun måtte gå i KRF. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet lørdag kl 17:16 #477 Del Skrevet lørdag kl 17:16 Irriterer meg GRØNN av Emilie Nereng, måten hun sitter på er så ekstrem kvalm og unødvendig, hva med å samle beina litt og sitte litt penere når man faktisk blir filmet? Og den dotten som sitter ved siden av henne, han ser så slesk ut. Liker Gustav og Terje, Maurstad familien og Trine Lise og Bjørg best i tillegg til Tshawe og familien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet lørdag kl 18:17 #478 Del Skrevet lørdag kl 18:17 Tough cookie skrev (På 5.4.2025 den 7.06): Litt merkelig at hun er dårlig i norsk da hun er utdannet psykiater ( i Norge) Ekspander Var ingen påstand fra min side, så ta det helt med ro. Jeg stilte kun spørsmålet, at det kanskje kunne være en grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå