Hoppetaujenta Skrevet 19. desember 2020 Forfatter #21 Del Skrevet 19. desember 2020 Hmm. Det kan godt hende at alt er for gammelt. Jeg kan spørre på butikken min til mandag og håpe de har kortvarianten til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The_Stig Skrevet 19. desember 2020 #22 Del Skrevet 19. desember 2020 (endret) Uansett hvilke kjeder man handler på så «må» man jo være med i kundeprogrammene, for vår del er det snakk om titusener spart iløpet av et år. For Rema 1000 spesifikt så er min besparelse av å bruke appen i 2020 på over 14%. Endret 20. desember 2020 av The_Stig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #23 Del Skrevet 19. desember 2020 Om man bruker appen bevisst, kan man spare mer enn 10%. Anonymkode: bee6b...b15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2021 Forfatter #24 Del Skrevet 9. mars 2021 I alle dager.....det var besparelsene sine det. Gratulerer! Går ut ifra at dette er til en hel familie med mange medlemmer? Jeg er bare meg, så da blir nok resultatet et annet. Jeg kjøpte meg en oppgradert mobil og får ikke lastet tingen ned der heller. Etter en mil med tekst om lover og regler, finner jeg ingenting å trykke på etter det, så da er jeg like langt. Jeg har snakket med butikken min, som sier at de med litt ekstraarbeid kan fylle ut ting for hånd, få tak i et kort som kanskje kunne lamineres, så det ser ut til at det blir en mulig løsning for meg etter hvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #25 Del Skrevet 9. mars 2021 Den viser totalt siden æ ble tatt i bruk. Men se siste handel: 184,44. 37,98 spart 😍 Anonymkode: bee6b...b15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2021 Forfatter #26 Del Skrevet 9. mars 2021 Det blir penger av sånn småhandling også etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #27 Del Skrevet 9. mars 2021 Hoppetaujenta skrev (59 minutter siden): I alle dager.....det var besparelsene sine det. Gratulerer! Går ut ifra at dette er til en hel familie med mange medlemmer? Jeg er bare meg, så da blir nok resultatet et annet. Jeg kjøpte meg en oppgradert mobil og får ikke lastet tingen ned der heller. Etter en mil med tekst om lover og regler, finner jeg ingenting å trykke på etter det, så da er jeg like langt. Jeg har snakket med butikken min, som sier at de med litt ekstraarbeid kan fylle ut ting for hånd, få tak i et kort som kanskje kunne lamineres, så det ser ut til at det blir en mulig løsning for meg etter hvert. Utrolig, jeg har en gammel telefon som snart ikke holder følge med oppdateringene i det hele tatt, og jeg har Æ som fungerer, håper de får til kort for deg! Du skal ha for at du ikke gir deg, de ter verdt det 😄 Anonymkode: 9ab6d...15c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2021 Forfatter #28 Del Skrevet 10. mars 2021 Jeg skal fortsette min kamp for pengesparing. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 11. mars 2021 #29 Del Skrevet 11. mars 2021 (endret) Jeg fikk det heller ikke til, men en hyggelig ansatt i Rema fikset det for meg. Spør dem når du er der neste gang. Fikk ikke appen på min gamle mobil, men ble jo registrert. Endret 11. mars 2021 av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars 2021 Forfatter #30 Del Skrevet 11. mars 2021 Det skal jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå