Gå til innhold

REMA1000 og Æ: jeg får ikke registrert meg i det hele tatt!


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Prøver og prøver. Er det noen av dere som har samme trøbbelet, eller som faktisk har fått det til? 

Er det ok mulighet/noe å spare der, eller er det egentlig bare å droppe det...når det allikevel viser seg umulig å få til på mobilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt Æ lenge. Du kan spare om du er bevisst på hva du kjøper og når. Jeg har feks masse laktosefrie/glutenfrie produkter på 10 på 10 lista (10% av på 10 varer). 

Anonymkode: 66f0e...d07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Takk for svar...men jeg får altså ikke til å registrere meg. Plotter inn mitt mobilnummer
og kommer til den halvannen mil lange "lover og regler"-siden, men jeg kommer ikke videre derfra. 
Hva i alle dager skal jeg trykke på for å komme videre? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står godkjenn og gå videre nederst på skjermen til meg, i en grønn avlang rute, dette er på lover og regler siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Veldig rart i så fall, for den finnes ikke hos meg. Siden bare stopper på slutten av all teksten. :klo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg registrerte meg, så husker ikke helt. 
Kan det være nettleseren? Om du går på innstillinger og ser på appen, trenger den noen godkjenninger du ikke har gitt? 
Også det typiske: er telefonen oppdatert? 

En restart av telefon kan og funke, underlig nok. Kanskje en reinstalleing av appen også hjelpen 

Anonymkode: bee6b...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehh....grenseløst utekniske meg spør (med hånden diskret foran munnen, later som at jeg ikke er her
og absolutt ingen av de andre forumistene hører meg nå); mener du å slå den helt av og på igjen? :ninja: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden):

Ehh....grenseløst utekniske meg spør (med hånden diskret foran munnen, later som at jeg ikke er her
og absolutt ingen av de andre forumistene hører meg nå); mener du å slå den helt av og på igjen? :ninja: 

Æ henger seg noen ganger HELT jævlig opp, feks den logger meg ut eller jrg måtte logge inn fra ny telefon, og det var bare rot i et par dager. Men det er verdt det å ha, absolutt!

Anonymkode: 9ab6d...15c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det nå tre ganger. Samme resultat. Ingen grønn boks å trykke meg videre på i bunnen av all teksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Har gjort det nå tre ganger. Samme resultat. Ingen grønn boks å trykke meg videre på i bunnen av all teksten.

Til meg så var den grønne boksen der når jeg åpnet siden, låg liksom foran eller over siden med lover og regler behøvde ikke å scrolle, du har ikke en annen tlf. du kan prøve med?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mye å spare der. Noen ganger får jeg 50-60 kr i rabatt på én handlevogn i Æ hvis jeg kjøper mye fra 10-på-10 listen min. Veldig ålreit å spare så mye på allerede billige varer.

Noen ganger har de ekstra personlige tilbud som man få i appen på tlf, f.eks på iskaffe som sønnen min er så glad i. Da gir de 30% rabatt, og det kommer i tillegg til 10% Æ-rabatt siden jeg har den på 10-10 listen. Får altså 40% rabatt på iskaffen i blant! Da hamstrer vi :) 

 

Endret av Million
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Æ henger seg noen ganger HELT jævlig opp, feks den logger meg ut eller jrg måtte logge inn fra ny telefon, og det var bare rot i et par dager. Men det er verdt det å ha, absolutt!

Anonymkode: 9ab6d...15c

Har samme erfaring. Synes appen er noe dritt, og synes absolutt ikke besparelsen er verdt det. Selve besparelsen er jo i tillegg bare et slags fritak for prisøkningen de har tillagt varene jeg kjøper fast. 
Da æ-appen kom begynte jeg å handle fast på kiwi i stedet. Prisene er billigere på mine faste ting, og jeg får tilbake mer i trumf-bonus enn jeg ville gjort med æ-appen.

Eneste positive med begge appene er at jeg nå har full oversikt over matvarehandelen gjennom året, og ser at jeg holder matbudsjettet.

Jeg kjøper nå under 10% av matvarene mine på rema1000, mot nærmere 75-80% før. 

Anonymkode: cc004...a32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er lite begeistret begeistret for Æ-appen.  Kun en måte å få Rema til å full oversikt over dine handlevaner.  De finansierer tilbudene med å sette opp andre varer tilsvarende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar.  Wedding: har nok ikke det.  Da får jeg visst handle oftere på Kiwi istedenfor. Det ordner seg.  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sparer masse på Æ, handler for det meste ting fra min topp 10-liste og får ofte disse med 30% ekstra rabatt også. Ting jeg ikke får rabatt på handler jeg andre steder. Jeg hadde også problemer med appen en kort periode, den klarte plutselig ikke koble seg på nett, selv ikke butikkens eget. Men det løste seg etter en stund. Har du prøvd kundeservice? De svarte meg ganske raskt.

https://faq.socialboards.com/ae/

Anonymkode: 143c5...662

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stina234 skrev (På 18.12.2020 den 10.33):

Er lite begeistret begeistret for Æ-appen.  Kun en måte å få Rema til å full oversikt over dine handlevaner.  De finansierer tilbudene med å sette opp andre varer tilsvarende.

Noe må selvsagt finansiere tilbudet, men all den tid alle lavpriskjedene tar samme pris for produktene så vil det lønne seg å benytte Æ.

Endret av PetterKanin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (17 timer siden):

Nei...det har jeg jo ikke forsøkt. Det skal jeg. Takk. :tommelopp: 

Ikke gi opp i allefall, selv med alt tullet så er jeg veldig glad i æ, har brukt 30.000 på rema 1000 og spart ca 8000, det er en fin ferie eller noe!

Anonymkode: 9ab6d...15c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke for gammelt OS på mobilen da? 

Rema-butikkene har tidligere vært hjelpsomme med å lage Æ-kort for de som ikke har mulighet for appen, kan hende de gjør dette fortsatt om man spør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...