Gå til innhold

Trenger mannlig råd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

For å si det litt sleivete, så synes jeg det høres ut som du ligger mye rundt? Er lett på tråden? Ligger med alle kompisene dine?      Det bør du slutte med om du ønsker å bli oppfattet som kjærestemateriale. 
Mange overvektige kvinner er i forhold. Men jeg er enig i at dette også kan være en delgrunn til at det er vanskelig for deg å finne noen.   Hva med å slanke deg og slutte å ligge rundt? Da skal du se at du får deg en kjæreste 🙂

Anonymkode: 1ae68...73b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
On 12/17/2020 at 10:02 AM, AnonymBruker said:

Hvorfor er jeg ikke bra nok for å møte venner og familie? Jeg mistenker at det er fordi jeg er større?

Anonymkode: 4448f...1ee

Jeg vil påstå at det til syvende og sist handler om følelser. Man kan synes en dame er bra, og til og med tenne på henne til en viss grad uten at man kjenner den store forelskelsen eller et drag mot henne. Med en dame man er skikkelig tiltrukket av skjer det ting i kroppen når man ser damen. Kan liksom ikke få nok av henne, og ønsker å være nær, ta på henne osv. Man blir også langt mer tilbøyelig til å gjøre ting man ellers synes er kjedelig med andre. 

Når den generelle tiltrekning uteblir, og følelsene ikke er der har man ikke motivasjon til å ta relasjonen lengre enn vennskap. 

Endret av Minesveiper
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (På 18.12.2020 den 0.19):

Du er for opptatt av fasadebygging. Derfor blir du dumpa. Du er jålete, du drar frem at du har alt på stell med bil og leilighet og drar deg selv frem som en pr. kåt dame som jager etter oppmerksomhet. 

Det er ikke bare deg som er problemet her. Det finnes så forferdelig mange damer rundt om som er slik. Mang menn bryr seg veldig lite om dette med hus, bil, sminke osv. Det blir bare overfladisk når det er dama vi faktisk ønsker og ikke sminken og tingene hennes. 

Ang. venner. Så er det ikke sikkert de har så lyst til å innvolvere alle i forholdet med en gang. Kansje de ønsker bruke litt tid for å finne ut om du faktisk er verdt satse på. Har selv opplevd å bli innrullet i familien til den evt. nye dama og dette bare uker etter vi har blitt kjent. Hvorfor det? Jeg vet ikke om jeg engang ønsker å tilbringe livet sammen med henne. Det må jeg finnet utav først FØR jeg går videre til å bli kjent med venner og familie. Nå har hun støtt meg bare mere unna seg med denne sosialiseringen med venner og familie. 

Mange av dere damer bruker datemaska der dere fremstiller dere i et helt annet lys enn virkeligheten herav ordet fasadebyggere. Når dere blir gjennomskuet så ender dere med å bli sure eller såret. Det var ikke slik det skulle bli. Dere skulle klare å lure han sånn egentlig. 

Må bare le av dette for du har faktisk rett i mange tilfeller. Mange menn er like mye fasadebyggere som kvinner, men med en litt annen fasade! Masse fine ord og interesse, sier det kvinnen vil høre og hvor unik hun er, at hun er den rette og dette skal vare evig :) Så er det bare et par knull de er ute etter! Fasaden er falsk som bare pokker!

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Minesveiper said:

Jeg vil påstå at det til syvende og sist handler om følelser. Man kan synes en dame er bra, og til og med tenne på henne til en viss grad uten at man kjenner den store forelskelsen eller et drag mot henne. Med en dame man er skikkelig tiltrukket av skjer det ting i kroppen når man ser damen. Kan liksom ikke få nok av henne, og ønsker å være nær, ta på henne osv. Man blir også langt mer tilbøyelig til å gjøre ting man ellers synes er kjedelig med andre. 

Når den generelle tiltrekning uteblir, og følelsene ikke er der har man ikke motivasjon til å ta relasjonen lengre enn vennskap. 

Høres ikke feil ut dette. Men samtidig opplever jeg ofte som du skriver her, at de ikke klarer å la være å se på meg, smiler hele tiden, rødmer, tar på meg konstant, har bul i buksa bare fordi jeg sitter ved siden av og gjør ting jeg foreslår selv om de ikke har lyst, som å gå ut på butikken på natten eller se en film de hater. Likevel liker de meg bare som en venn. Det vil som regel jeg og så det er ok. Men virker som menn kan være veldig tiltrukket men likevel bare ønske damen som venn. Og at det i disse dager hvor motsatt kjønn er lett tilgjengelig på nett skal det mye til at de inngår forhold. For 10-20 år siden hadde nok ts nailet en kjæreste for lengst.

Anonymkode: a05ea...be3

• Liker 3
Skrevet

Kanskje du gjør den klassiske feilen som mange kvinner i Norge i dag gjør, som er å sikte for høyt oppover, og tro at kvinner har sjangs på en seriøs relasjon med menn av samme nivå som de har tilgang på sex med? Kvinner kan sikte høyt oppover for sex, ettersom menn stiller lave krav til å ha sex med en kvinne, men mye høyere krav for å inngå en seriøs relasjon, som noen andre har nevnt tidligere i denne tråden. Hvis disse mennene kun ønsker sex med deg kan det tyde på at de er for høyt over ditt nivå (for en seriøs relasjon), og at de har tilgang på kvinner over ditt nivå til en seriøs relasjon, dersom de ønsker.

I tillegg ser jeg ofte at kvinner skriver at de har "alt" på stell, og nevner videre overfladiske ting som leilighet, hus, bil etc. Dette er uvesentlig, og ikke en gang med i vurderingen til de aller fleste menn. Menn bryr seg om så og si kun om utseende og personlighet.

Anonymkode: e29cf...331

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.12.2020 den 0.05):

Dårlig råd. Mange blir da bare å tenke at de ble friendzoned og bevege seg videre på neste dame.

Anonymkode: fb20f...92e

Nei! For da er ikke slike noe forholdsmateriale i det hele tatt! Jeg som mann tillater aldri at jeg blir "friendzoned" når det er et forhold jeg er ute etter. Det lar jeg alltid komme tydelig frem. Bruker tid og viser interesse som partner og ikke som en venn. Når det har gått en tid og dette ikke fungerer? Ja da er det jo ikke et forhold den kvinnen er ute etter, og da er det bare og gå videre. Dette tar ofte litt tid. Kan fort gå 6 måneder egentlig. Har da ikke hun bestemt seg? Det er bare ikke liv laga uansett.

Hvert forhold må vurderes individuelt, ofte tar det langt raskere tid og finne ut av dette og avslutte. Kan aldri være venn med en som jeg er tiltrukket av, det blir omtrent som og kutte seg selv i skrittet med en vinkelkutter :)  Tro at man skal ta veien om et vennskap, for og så forsøke og lirke det inn i et forhold? Lykke til for de som ønsker det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.12.2020 den 10.02):

Gutter, jeg trenger deres hjelp! 
Jeg har datet flere bra menn de siste årene. Vi har mye til felles, og trives i hverandres selskap. Jeg får ofte høre ting som «du er den kuleste jenta jeg har møtt» og ting i den retningen. Det har utelukkende vært fyrer jeg har flere interesser til felles med.

Sexen er fantastisk og alt er generelt bra.

Men. Jeg treffer aldri vennene deres, og det blir aldri noe mer enn skikkelig bra vennskap og skikkelig bra sex. Vi henger hos dem eller hos meg. Vi gjør «par-ting» sammen, men det forblir fremdeles mellom oss to. Jeg er venn med dem fremdeles, selv om vi ikke ligger sammen lenger. God tone. 

Jeg har god jobb, god økonomi, eier bil og leilighet (er 29 år). Anser meg selv som intelligent, lite selvhøytidelig og morsom. De sier også at de opplever meg sånn! Dette er fyrer som har det samme - ting på stell. Jeg er feminin, naturlig «pen» i ansiktet, og jeg legger innsats i utseendet mitt på generelt nivå (hud, hår, velstelte negler etc). Men, jeg er «stor». Dvs, størrelse som ligger å vipper mellom vanlig kolleksjon og plus-size-kolleksjon. Jeg har ganske store bryster, men ellers en balansert kropp. Stilen min veksler mellom profesjonell jobb og avslappet fritid. 

Jeg har aldri hatt noe vansker for å «få» en fyr jeg har lyst på. Men det blir aldri noe mer enn dette gode vennskapet med masse bra sex. Aldri. Jeg er liksom ikke god nok for noe mer, uansett hvor mye de evt sier at de trives sammen med meg eller hvor bra det er. Det ender alltid med at de møter en annen jente de dater og blir sammen med istedet. Hvorfor er jeg ikke bra nok for å møte venner og familie? Jeg mistenker at det er fordi jeg er større?

Jeg har det akkurat som deg ts. Og du trenger ikke å bekymre deg for at det er vekta som er problemet, er selv slank og med former, men allikevel ikke bra nok som kjæreste. Har også datet feite menn, som ikke ville ha meg, men bare pule.

Av en eller annen grunn så er vi ikke attraktive eller særlig kjærestemateriale. Har selv prøvd å få svar, men ikke kommet fram til noe. Han jeg datet i våres bare sluttet å skrive til meg, men svarte når jeg sendte melding. Han ville heller ikke fortelle meg hvorfor det ble slutt. Jeg er bare lei av menn som bruker «jeg er ikke klar for forhold», «må ta det med ro», og at så fort jeg gjør en feil som å sette de på plass når de har vist lite interesse eller ikke er ærlige med meg om ting, så bruker de det som grunn og skal sette seg selv i offerrollen at det er patetisk. Jeg ser mange damer som får oppføre seg ganske ille og slippe unna med mye, som onkelen min også sier, allikevel er mannfolka på knærne etter de. Da er de plutselig kjærlige, romantiske og gjør alt for disse kvinnene og disse kvinnene kan få barn når og med hvem vil også ekteskap da.

Jeg har selv prøvd å stille krav og sette de på plass, men for min del så gjorde det meg mindre attraktiv enn det gjør for andre damer som blir mer spennende av å ha bein i nesa. Jeg har prøvd å holde igjen og vente til mannfolka tar mer kontakt, men det skjer ingenting. Er bare lei av å være singel på 3 året uten noe framgang og savner nærheten til en mann jeg har skikkelig lyst på. 

Jeg har alltid hatt rollen som dørmatte for folk, og blir fort mislikt om jeg er meg selv og tar plass som alle andre. Verken mennene eller andre relasjoner jeg har hatt har skjønt at jeg har behov og er et menneske også. Jeg er alltid den som blir brukt og som folk tar for gitt og som må ta imot masse negativ drittslenging.

Hva slags menn er disse som du har hatt sexrelasjonene med? Er det menn som kan velge og vrake, er de slanke, trente, har tattoveringer, kjekke og mye skjegg og sånt??

Anonymkode: d37d6...894

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.12.2020 den 12.17):

Kanskje du gjør den klassiske feilen som mange kvinner i Norge i dag gjør, som er å sikte for høyt oppover, og tro at kvinner har sjangs på en seriøs relasjon med menn av samme nivå som de har tilgang på sex med? Kvinner kan sikte høyt oppover for sex, ettersom menn stiller lave krav til å ha sex med en kvinne, men mye høyere krav for å inngå en seriøs relasjon, som noen andre har nevnt tidligere i denne tråden. Hvis disse mennene kun ønsker sex med deg kan det tyde på at de er for høyt over ditt nivå (for en seriøs relasjon), og at de har tilgang på kvinner over ditt nivå til en seriøs relasjon, dersom de ønsker.

I tillegg ser jeg ofte at kvinner skriver at de har "alt" på stell, og nevner videre overfladiske ting som leilighet, hus, bil etc. Dette er uvesentlig, og ikke en gang med i vurderingen til de aller fleste menn. Menn bryr seg om så og si kun om utseende og personlighet.

Hold kjeft a!!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.12.2020 den 12.17):

Hvis det er så sant at menn er så forbanna kvalitetsbevisste når det kommer til seriøse forhold. Så må dere kunne begrunne godt for hvorfor det er så mange stygge, feite, tilbakestående, slemme, snyltete damer med mann og barn der ute? Og disse damene er gjerne sammen med de kjekke, maskuline og trente mennene! Jeg kjenner flere damer som er så forbanna lavkvalitet som man kan få det, men som er gift og får høre hvor bra de er, når det ikke objektivt stemmer!! Menn sikter LANGT ned når det kommer til forhold, de er heller mere kresne og krever de aller peneste damene når de bare skal ha sex.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis det er så sant at menn er så forbanna kvalitetsbevisste når det kommer til seriøse forhold. Så må dere kunne begrunne godt for hvorfor det er så mange stygge, feite, tilbakestående, slemme, snyltete damer med mann og barn der ute? Og disse damene er gjerne sammen med de kjekke, maskuline og trente mennene! Jeg kjenner flere damer som er så forbanna lavkvalitet som man kan få det, men som er gift og får høre hvor bra de er, når det ikke objektivt stemmer!! Menn sikter LANGT ned når det kommer til forhold, de er heller mere kresne og krever de aller peneste damene når de bare skal ha sex.

Si det til deg selv du, om det får deg til å føle deg bedre 🙂

Anonymkode: 1ae68...73b

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Menn sikter LANGT ned når det kommer til forhold, de er heller mere kresne og krever de aller peneste damene når de bare skal ha sex.

Du oser av bitterhet, men det der tror du ikke på selv engang. Selvfølgelig er menn mye mer kresne for forhold enn for sex, det kan vel alle oppegående mennesker se. Og det gir vel mening? Hvorfor være kresen om man bare vil ha sex?

Du kan jo ta en tur på tinder og se om menn er kresne på hvem de er villige til å ha sex med 😅

Anonymkode: c215f...1eb

• Liker 3
Skrevet
On 12/19/2020 at 12:06 PM, AnonymBruker said:

Høres ikke feil ut dette. Men samtidig opplever jeg ofte som du skriver her, at de ikke klarer å la være å se på meg, smiler hele tiden, rødmer, tar på meg konstant

Anonymkode: a05ea...be3

1. Sex har ingenting med kjærlighet å gjøre for menn (og egentlig -- langt de fleste kvinner).

2. Seksuell tiltrekning er ikke tegn på kjærlighet.

Kvinner, bevist eller ubevist, deles i to kategorier for menn (og jeg er sikker på at samme kategoriinndelinga finnes for kvinner bare med motsatt fortegn)

A) Kvinner man er fysisk tiltrukket av

B) Kvinnen som som man vil være med resten av sitt liv. Kjæreste- og konemateriale.

Det finnes mange i gruppe A og langt færre i gruppe B. Medlemmer i gruppe B er også i gruppe A mens ikke alle i gruppe A er i gruppe B.

Jeg har sterk mistanke at enkelte kvinner i denne tråden evner ikke å se når de er havnet i kategori A...

Anonymkode: f67a2...17d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.12.2020 den 21.46):

Fair godt svar! Takk!

Jeg håper og tror jeg har mer å tilby. En av disse påpekte liksom hele tiden at jeg var den kuleste jenta han hadde møtt, at jeg hadde alle kvalitetene, at «jeg var den kvinnelige versjonen av han», at mine verdier og holdninger passet så godt med hans liv (han reiste ca hele året i jobben sin, og jeg hadde mitt eget liv og jobb som gjorde at det passet fint for meg å enten møte han i den byen han var i eller gå noen uker uten å sees). Likevel skjønner jeg jo at han aldri kom til å se på det som noe annet enn sex, som forvirret meg veldig. Da jeg begynte å date en annen og delte at det begynte å bli seriøst, og sluttet å ta kontakt døde relasjonen helt over natten. Han var aldri sjalu over at jeg datet andre, selv om han «vanligvis ville være sjalu, men det var jo så kult med meg, at han ikke ble det». Wtf

ts

Hey girl, han beskriver deg jo som en ting som passer inn i hans liv etter alle hans parametre og "kravliste"! De fyrene skal du sky som pesten, de er kalde personer som ikke knytter seg følelsesmessig. "Den kvinnelige versjonen av han"?! Vil han ha et speil så kan han kjøpe et. Du er et selvstendig menneske og trenger en som ser DEG som det individet du er.

Anonymkode: bfdd4...f72

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.12.2020 den 5.24):

Tullball, det er en kjensgjerning at damer som kommer i forhold havner i kosefella med brus og snop hver kveld, da forfaller de fort, de var i samme liga som mannen, men koset seg ned i verdi

Anonymkode: c6f85...018

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...