AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Gutter, jeg trenger deres hjelp! Jeg har datet flere bra menn de siste årene. Vi har mye til felles, og trives i hverandres selskap. Jeg får ofte høre ting som «du er den kuleste jenta jeg har møtt» og ting i den retningen. Det har utelukkende vært fyrer jeg har flere interesser til felles med. Sexen er fantastisk og alt er generelt bra. Men. Jeg treffer aldri vennene deres, og det blir aldri noe mer enn skikkelig bra vennskap og skikkelig bra sex. Vi henger hos dem eller hos meg. Vi gjør «par-ting» sammen, men det forblir fremdeles mellom oss to. Jeg er venn med dem fremdeles, selv om vi ikke ligger sammen lenger. God tone. Jeg har god jobb, god økonomi, eier bil og leilighet (er 29 år). Anser meg selv som intelligent, lite selvhøytidelig og morsom. De sier også at de opplever meg sånn! Dette er fyrer som har det samme - ting på stell. Jeg er feminin, naturlig «pen» i ansiktet, og jeg legger innsats i utseendet mitt på generelt nivå (hud, hår, velstelte negler etc). Men, jeg er «stor». Dvs, størrelse som ligger å vipper mellom vanlig kolleksjon og plus-size-kolleksjon. Jeg har ganske store bryster, men ellers en balansert kropp. Stilen min veksler mellom profesjonell jobb og avslappet fritid. Jeg har aldri hatt noe vansker for å «få» en fyr jeg har lyst på. Men det blir aldri noe mer enn dette gode vennskapet med masse bra sex. Aldri. Jeg er liksom ikke god nok for noe mer, uansett hvor mye de evt sier at de trives sammen med meg eller hvor bra det er. Det ender alltid med at de møter en annen jente de dater og blir sammen med istedet. Hvorfor er jeg ikke bra nok for å møte venner og familie? Jeg mistenker at det er fordi jeg er større? Anonymkode: 4448f...1ee 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 Hei! Ikke mann her men kvinne på din alder. Mitt råd til deg er å endre datingstrategi. Den strategien du har nå er en "dominert" strategi. Ikke ligg før de er forelsket i deg og du har datet en lengre stund. Å ligge og ha regelmessig sex er ikke å "få" noen. At noen vil henge og ligge betyr bare at de synes det er bedre enn å ikke henge sammen og ligge. Hvis du lar de bruke litt tid og penger på deg så hjelper du dem å verdsette deg. Hva som er grunnen til at disse ikke vil være kjæreste med deg spiller egentlig ingen rolle. Min erfaring er at menn ikke liker "kule" jenter som kjærester, men mest som venner. Hvis du setter krav og grenser så vil du bli mer interessant som kjæreste. Lykke til! Anonymkode: 42b3c...e16 5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 Kanskje de ikke har noen venner? Ja det er nyttig å observere noen i samspill med andre. Men mange menn har lite kontaktnettverk. Ikke la deg lure av SoMe-profiler som gir inntrykk av et aktivt sosialt liv. Virkeligheten er som regel helt annerledes. Anonymkode: 7be60...3dd 3
Gjest Thoringen Skrevet 17. desember 2020 #4 Skrevet 17. desember 2020 (endret) On 12/17/2020 at 10:02 AM, AnonymBruker said: Gutter, jeg trenger deres hjelp! Jeg har datet flere bra menn de siste årene. Vi har mye til felles, og trives i hverandres selskap. Jeg får ofte høre ting som «du er den kuleste jenta jeg har møtt» og ting i den retningen. Det har utelukkende vært fyrer jeg har flere interesser til felles med. Sexen er fantastisk og alt er generelt bra. Men. Jeg treffer aldri vennene deres, og det blir aldri noe mer enn skikkelig bra vennskap og skikkelig bra sex. Vi henger hos dem eller hos meg. Vi gjør «par-ting» sammen, men det forblir fremdeles mellom oss to. Jeg er venn med dem fremdeles, selv om vi ikke ligger sammen lenger. God tone. Nå skyter jeg fra hofta fordi teksten din gir lite å jobbe med for å være helt ærlig. Alternativ 1: Har du noe mer å tilby en kar enn god sex? Jeg bare spør fordi jeg husker godt at det var damer som jeg hadde overflatisk forhold til (vi snakker om en tid når jeg var mye yngre) hvor disse forhold var meget intense men hadde ingen dybde. Jeg følte ikke at det var noe vits å la disse kvinnene bli kjent med vennene mine fordi jeg visste i hodet mitt at dette ikke var forhold jeg ville satse på. Uansett hvor bra sex er så kjedet jeg meg etter en kort periode fordi det ikke var noe mer å hente der. Ja disse jentene var kule og morsomme å være med men de var ikke partnermateriale, heller kompismateriale...i beste fall.... Alternativ 2; Du tiltrekkes av eller blir tiltrukket folk som av forskjellige årsaker ikke er klare for langsiktige forhold. De ser på et forhold til deg som noe forbigående. En ting jeg kan si med stor sikkerhet er at det at du er "stor" har fint lite med saken å gjøre. Endret 18. desember 2020 av Thoringen
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #5 Skrevet 17. desember 2020 TS, kan jeg spørre om høyden din? Det har sikkert ingenting å si, men. Anonymkode: 7a56d...9ce
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #6 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): TS, kan jeg spørre om høyden din? Det har sikkert ingenting å si, men. Anonymkode: 7a56d...9ce Jeg er 168cm, så ganske gjennomsnittlig. Anonymkode: 4448f...1ee 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #7 Skrevet 17. desember 2020 PzMan skrev (5 timer siden): Nå skyter jeg fra hofta fordi teksten din gir lite å jobbe med for å være helt ærlig. Alternativ 1: Har du noe mer å tilby en kar enn god sex? Jeg bare spør fordi jeg husker godt at det var damer som jeg hadde overflatisk forhold til (vi snakker om en tid når jeg var mye yngre) hvor disse forhold var meget intense men hadde ingen dybde. Jeg følte ikke at det var noe vits å la disse kvinnene bli kjent med vennene mine fordi jeg viste i hodet mitt at dette var forhold jeg ikke ville satse på. Uansett hvor bra sex er så kjedet jeg meg etter kort periode fordi det ikke var noe mer å hente der. Ja de var kule og morsomme å være med men de var ikke partnermateriale, heller kompismateriale - i beste fall.... Alternativ 2; Du tiltrekkes av eller blir tiltrukket folk som av forskjellige årsaker ikke er klare for langsiktige forhold. De ser på et forhold til deg som noe forbigående. En ting jeg kan si med stor sikkerhet er at det at du er "stor" har fint lite med saken å gjøre. Fair godt svar! Takk! Jeg håper og tror jeg har mer å tilby. En av disse påpekte liksom hele tiden at jeg var den kuleste jenta han hadde møtt, at jeg hadde alle kvalitetene, at «jeg var den kvinnelige versjonen av han», at mine verdier og holdninger passet så godt med hans liv (han reiste ca hele året i jobben sin, og jeg hadde mitt eget liv og jobb som gjorde at det passet fint for meg å enten møte han i den byen han var i eller gå noen uker uten å sees). Likevel skjønner jeg jo at han aldri kom til å se på det som noe annet enn sex, som forvirret meg veldig. Da jeg begynte å date en annen og delte at det begynte å bli seriøst, og sluttet å ta kontakt døde relasjonen helt over natten. Han var aldri sjalu over at jeg datet andre, selv om han «vanligvis ville være sjalu, men det var jo så kult med meg, at han ikke ble det». Wtf ts Anonymkode: 4448f...1ee
Gjest Chroma Skrevet 17. desember 2020 #8 Skrevet 17. desember 2020 Utifra det du skriver blir du rett og slett «friendzonet».
Raven.Writingdesk Skrevet 17. desember 2020 #9 Skrevet 17. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fair godt svar! Takk! Jeg håper og tror jeg har mer å tilby. En av disse påpekte liksom hele tiden at jeg var den kuleste jenta han hadde møtt, at jeg hadde alle kvalitetene, at «jeg var den kvinnelige versjonen av han», at mine verdier og holdninger passet så godt med hans liv (han reiste ca hele året i jobben sin, og jeg hadde mitt eget liv og jobb som gjorde at det passet fint for meg å enten møte han i den byen han var i eller gå noen uker uten å sees). Likevel skjønner jeg jo at han aldri kom til å se på det som noe annet enn sex, som forvirret meg veldig. Da jeg begynte å date en annen og delte at det begynte å bli seriøst, og sluttet å ta kontakt døde relasjonen helt over natten. Han var aldri sjalu over at jeg datet andre, selv om han «vanligvis ville være sjalu, men det var jo så kult med meg, at han ikke ble det». Wtf ts Anonymkode: 4448f...1ee Min oppfattelse er at mange menn sier at ei dame er «kul» nettopp fordi hun da ikke ønsker å være «vanskelig» eller «bitchy». Hun ønsker å opprettholde inntrykket av å være «kul». Noe som for eksempel grensesetting og «nei takk til sex på første date» kan kollidere med. Ergo «så kul/chill du er» = «du vil sikkert ha sex». På samme måte som at damer bruker «spandabel og snill» når de tiltaler menn som punger ut for drinker til dem. Dette sørger for at de vedvarer med å holde på med den type adferd, for å beholde fasaden av å være spandabel og omsorgsfull. Slik sikrer i realiteten disse damene seg gratis drikke. Mannfolka i ditt tilfelle, sikrer seg enkel sex. Endret 17. desember 2020 av Raven.Writingdesk 6
Antiviruset Skrevet 17. desember 2020 #10 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Fair godt svar! Takk! Jeg håper og tror jeg har mer å tilby. En av disse påpekte liksom hele tiden at jeg var den kuleste jenta han hadde møtt, at jeg hadde alle kvalitetene, at «jeg var den kvinnelige versjonen av han», at mine verdier og holdninger passet så godt med hans liv (han reiste ca hele året i jobben sin, og jeg hadde mitt eget liv og jobb som gjorde at det passet fint for meg å enten møte han i den byen han var i eller gå noen uker uten å sees). Likevel skjønner jeg jo at han aldri kom til å se på det som noe annet enn sex, som forvirret meg veldig. Da jeg begynte å date en annen og delte at det begynte å bli seriøst, og sluttet å ta kontakt døde relasjonen helt over natten. Han var aldri sjalu over at jeg datet andre, selv om han «vanligvis ville være sjalu, men det var jo så kult med meg, at han ikke ble det». Wtf ts Anonymkode: 4448f...1ee Når du gir sex alt for tidlig i et forhold skjer akkurat dette. Veldig mange menn og kvinner er ikke seriøst interessert i et forhold, og mange sier akkurat det du vil høre for at de skal få sex med deg. For det er akkurat det de vil ha, og ikke noe annet. Det sier de ikke rett ut, for da ville du ikke gitt de dette i de fleste tilfeller i alle fall. Så er det seriøse forhold du vil ha, ikke ligg rundt slik som dette her. Alle kan si hva de vil, man blir litt "ødelagt" for hver gang. Er jeg i starten på et forold prøver jeg og ikke gi mer en jeg får, og ser jeg at kjæresten endrer seg ? Jeg trekker meg tilbake. Da blir det ikke mer seriøst fra min side heller, før vedkommende skjerper seg og viser ved handling at de vil noe seriøst. Ekstremt slik mennesker er blitt, de går lei veldig fort. Det er et nytt knull rundt neste hjørne bare de leter nok. Tryggheten i et forhold er det ikke noen som tenker på kan det virke som. 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #11 Skrevet 17. desember 2020 Akkurat de mennene du har holdt på med tipper jeg du aldri kunne fått som kjæreste. Du må bare finne en ny fyr som har lyst til å bli kjæresten din Anonymkode: c215f...1eb
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #12 Skrevet 17. desember 2020 Still krav og sett deg selv i førersetet. Jeg tror du blir for easy-going, rett og slett. Anonymkode: 7b9f2...caf 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #13 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei! Ikke mann her men kvinne på din alder. Mitt råd til deg er å endre datingstrategi. Den strategien du har nå er en "dominert" strategi. Ikke ligg før de er forelsket i deg og du har datet en lengre stund. Å ligge og ha regelmessig sex er ikke å "få" noen. At noen vil henge og ligge betyr bare at de synes det er bedre enn å ikke henge sammen og ligge. Hvis du lar de bruke litt tid og penger på deg så hjelper du dem å verdsette deg. Hva som er grunnen til at disse ikke vil være kjæreste med deg spiller egentlig ingen rolle. Min erfaring er at menn ikke liker "kule" jenter som kjærester, men mest som venner. Hvis du setter krav og grenser så vil du bli mer interessant som kjæreste. Lykke til! Anonymkode: 42b3c...e16 Dårlig råd. Mange blir da bare å tenke at de ble friendzoned og bevege seg videre på neste dame. Anonymkode: fb20f...92e 1
Hr. Aktiv Skrevet 17. desember 2020 #14 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Gutter, jeg trenger deres hjelp! Jeg har datet flere bra menn de siste årene. Vi har mye til felles, og trives i hverandres selskap. Jeg får ofte høre ting som «du er den kuleste jenta jeg har møtt» og ting i den retningen. Det har utelukkende vært fyrer jeg har flere interesser til felles med. Sexen er fantastisk og alt er generelt bra. Men. Jeg treffer aldri vennene deres, og det blir aldri noe mer enn skikkelig bra vennskap og skikkelig bra sex. Vi henger hos dem eller hos meg. Vi gjør «par-ting» sammen, men det forblir fremdeles mellom oss to. Jeg er venn med dem fremdeles, selv om vi ikke ligger sammen lenger. God tone. Jeg har god jobb, god økonomi, eier bil og leilighet (er 29 år). Anser meg selv som intelligent, lite selvhøytidelig og morsom. De sier også at de opplever meg sånn! Dette er fyrer som har det samme - ting på stell. Jeg er feminin, naturlig «pen» i ansiktet, og jeg legger innsats i utseendet mitt på generelt nivå (hud, hår, velstelte negler etc). Men, jeg er «stor». Dvs, størrelse som ligger å vipper mellom vanlig kolleksjon og plus-size-kolleksjon. Jeg har ganske store bryster, men ellers en balansert kropp. Stilen min veksler mellom profesjonell jobb og avslappet fritid. Jeg har aldri hatt noe vansker for å «få» en fyr jeg har lyst på. Men det blir aldri noe mer enn dette gode vennskapet med masse bra sex. Aldri. Jeg er liksom ikke god nok for noe mer, uansett hvor mye de evt sier at de trives sammen med meg eller hvor bra det er. Det ender alltid med at de møter en annen jente de dater og blir sammen med istedet. Hvorfor er jeg ikke bra nok for å møte venner og familie? Jeg mistenker at det er fordi jeg er større? Anonymkode: 4448f...1ee Du er for opptatt av fasadebygging. Derfor blir du dumpa. Du er jålete, du drar frem at du har alt på stell med bil og leilighet og drar deg selv frem som en pr. kåt dame som jager etter oppmerksomhet. Det er ikke bare deg som er problemet her. Det finnes så forferdelig mange damer rundt om som er slik. Mang menn bryr seg veldig lite om dette med hus, bil, sminke osv. Det blir bare overfladisk når det er dama vi faktisk ønsker og ikke sminken og tingene hennes. Ang. venner. Så er det ikke sikkert de har så lyst til å innvolvere alle i forholdet med en gang. Kansje de ønsker bruke litt tid for å finne ut om du faktisk er verdt satse på. Har selv opplevd å bli innrullet i familien til den evt. nye dama og dette bare uker etter vi har blitt kjent. Hvorfor det? Jeg vet ikke om jeg engang ønsker å tilbringe livet sammen med henne. Det må jeg finnet utav først FØR jeg går videre til å bli kjent med venner og familie. Nå har hun støtt meg bare mere unna seg med denne sosialiseringen med venner og familie. Mange av dere damer bruker datemaska der dere fremstiller dere i et helt annet lys enn virkeligheten herav ordet fasadebyggere. Når dere blir gjennomskuet så ender dere med å bli sure eller såret. Det var ikke slik det skulle bli. Dere skulle klare å lure han sånn egentlig. 2
Bamseklemmer Skrevet 17. desember 2020 #15 Skrevet 17. desember 2020 På papiret ser det jo bra ut, og du er nok ei drømmedame for mange... Kommer du fra en by eller bygd? Kommer du fra ei bygd der alle nesten kjenner alle. og du er litt løssluppen kan det være en årsak. Den årsaken kommer fra min venninne, hun har ingen problem med å ordne seg mannfolk, men det er ingen som vil være kjæreste med henne... Et snålt bilde jeg får opp, du er etablert, intelligent, vakker og normalvektig, humor og ikke tar seg selv så høytydelig... Du har jo egentlig alt jeg ser etter, men likevel får de ha sex med deg, men ingen som vil ta deg med til sine venner🙄 1
Gjest Thoringen Skrevet 18. desember 2020 #16 Skrevet 18. desember 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Fair godt svar! Takk! Jeg håper og tror jeg har mer å tilby. En av disse påpekte liksom hele tiden at jeg var den kuleste jenta han hadde møtt, at jeg hadde alle kvalitetene, at «jeg var den kvinnelige versjonen av han», at mine verdier og holdninger passet så godt med hans liv (han reiste ca hele året i jobben sin, og jeg hadde mitt eget liv og jobb som gjorde at det passet fint for meg å enten møte han i den byen han var i eller gå noen uker uten å sees). Likevel skjønner jeg jo at han aldri kom til å se på det som noe annet enn sex, som forvirret meg veldig. Da jeg begynte å date en annen og delte at det begynte å bli seriøst, og sluttet å ta kontakt døde relasjonen helt over natten. Han var aldri sjalu over at jeg datet andre, selv om han «vanligvis ville være sjalu, men det var jo så kult med meg, at han ikke ble det». Wtf ts Anonymkode: 4448f...1ee Fra mitt perspektiv så, igjen nå skyter jeg fra hofta, så ser det ut for meg som om du definerer tilfeldige, overflatiske forhold som noe mer enn det de er. Det disse folka sier til deg er intetsigende BS jeg og kompisene mine sa til kvinnfolk når vi var studenter🤣 . Mener ikke å fornærme deg men det høres ikke ut for meg som om du har mye erfaring med det å være i et ekte seriøst forhold. For å være helt ærlig - du må starte med "basics" og her kan ikke forumets menn hjelpe deg mye. Få en eller flere venninner som kjenner deg god til å gi deg noen innspill. Det er også begrenset hvor mye folk på et forum kan hjelpe deg uten å kjenne deg godt. PS: Får ikke sove av en eller annen grunn de siste dagene så hvis innleggene mine er tullete av en eller annen grunn - der er årsaken.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #17 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dårlig råd. Mange blir da bare å tenke at de ble friendzoned og bevege seg videre på neste dame Det er jo bare å vise interesse så tror de ikke de er "friendzonet". Det finnes noe mellom å behandle noen som en venn og det å ligge med noen. Det kalles FLØRTING. Hvis menn beveger seg videre til neste dame er det bra. Det er fordi de er interessert i kroppen din og ikke deg som person. På denne måten er det større sjanse for at man er med noen som faktisk er med deg på grunn av personligheten din og ikke på grunn av at det er lett å få tilgang til kjønnsorganet ditt. Anonymkode: 42b3c...e16 2
Xcase33 Skrevet 19. desember 2020 #18 Skrevet 19. desember 2020 On 12/17/2020 at 10:45 AM, AnonymBruker said: Hei! Ikke mann her men kvinne på din alder. Mitt råd til deg er å endre datingstrategi. Den strategien du har nå er en "dominert" strategi. Ikke ligg før de er forelsket i deg og du har datet en lengre stund. Å ligge og ha regelmessig sex er ikke å "få" noen. At noen vil henge og ligge betyr bare at de synes det er bedre enn å ikke henge sammen og ligge. Hvis du lar de bruke litt tid og penger på deg så hjelper du dem å verdsette deg. Hva som er grunnen til at disse ikke vil være kjæreste med deg spiller egentlig ingen rolle. Min erfaring er at menn ikke liker "kule" jenter som kjærester, men mest som venner. Hvis du setter krav og grenser så vil du bli mer interessant som kjæreste. Lykke til! Anonymkode: 42b3c...e16 Hvorfor omtaler du menn som et individ? din erfaring med hvilken type mannfolk da? er ganske sikker på det finnes ulike typer mannfolk som det gjør kvinner. En strategi for en type mannfolk kan fungere, men det finnes ingen strategi som dekker aller typer mannfolk. Tror nok du må spesifisere litt hvilken type mannfolk som din erfaring dekker litt mer konkret.
Xcase33 Skrevet 19. desember 2020 #19 Skrevet 19. desember 2020 On 12/17/2020 at 10:02 AM, AnonymBruker said: Gutter, jeg trenger deres hjelp! Jeg har datet flere bra menn de siste årene. Vi har mye til felles, og trives i hverandres selskap. Jeg får ofte høre ting som «du er den kuleste jenta jeg har møtt» og ting i den retningen. Det har utelukkende vært fyrer jeg har flere interesser til felles med. Sexen er fantastisk og alt er generelt bra. Men. Jeg treffer aldri vennene deres, og det blir aldri noe mer enn skikkelig bra vennskap og skikkelig bra sex. Vi henger hos dem eller hos meg. Vi gjør «par-ting» sammen, men det forblir fremdeles mellom oss to. Jeg er venn med dem fremdeles, selv om vi ikke ligger sammen lenger. God tone. Jeg har god jobb, god økonomi, eier bil og leilighet (er 29 år). Anser meg selv som intelligent, lite selvhøytidelig og morsom. De sier også at de opplever meg sånn! Dette er fyrer som har det samme - ting på stell. Jeg er feminin, naturlig «pen» i ansiktet, og jeg legger innsats i utseendet mitt på generelt nivå (hud, hår, velstelte negler etc). Men, jeg er «stor». Dvs, størrelse som ligger å vipper mellom vanlig kolleksjon og plus-size-kolleksjon. Jeg har ganske store bryster, men ellers en balansert kropp. Stilen min veksler mellom profesjonell jobb og avslappet fritid. Jeg har aldri hatt noe vansker for å «få» en fyr jeg har lyst på. Men det blir aldri noe mer enn dette gode vennskapet med masse bra sex. Aldri. Jeg er liksom ikke god nok for noe mer, uansett hvor mye de evt sier at de trives sammen med meg eller hvor bra det er. Det ender alltid med at de møter en annen jente de dater og blir sammen med istedet. Hvorfor er jeg ikke bra nok for å møte venner og familie? Jeg mistenker at det er fordi jeg er større? Anonymkode: 4448f...1ee Det du må tenke litt over er at det du beskriver deg selv og dem med egentlig ikke sier noe om hvilken type mannfolk det dreier seg om. Hva noen sier samsvarer nokså sjeldent med hva de faktisk gjør. Som med de fleste kvinner så antar jeg at du blir sjekket opp av disse mennene i ulike sammenhenger? De finner deg, du finner ikke dem med andre ord. Om vi skal se mennesketyper utfra MBTI systemet, så finnes det 16 ulike typer mennesker. Et fåtall av dem dominerer særlig på dating arenaer. De er flinke til å ta initiativ ovenfor damer, de er nokså overfladiske, men selger seg bra for å få det dem vil ha. Om du vil komme i kontakt med andre typer mannfolk så må du faktisk ta initiativ selv.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #20 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 17.12.2020 den 10.02): Gutter, jeg trenger deres hjelp! Jeg har datet flere bra menn de siste årene. Vi har mye til felles, og trives i hverandres selskap. Jeg får ofte høre ting som «du er den kuleste jenta jeg har møtt» og ting i den retningen. Det har utelukkende vært fyrer jeg har flere interesser til felles med. Sexen er fantastisk og alt er generelt bra. Men. Jeg treffer aldri vennene deres, og det blir aldri noe mer enn skikkelig bra vennskap og skikkelig bra sex. Vi henger hos dem eller hos meg. Vi gjør «par-ting» sammen, men det forblir fremdeles mellom oss to. Jeg er venn med dem fremdeles, selv om vi ikke ligger sammen lenger. God tone. Jeg har god jobb, god økonomi, eier bil og leilighet (er 29 år). Anser meg selv som intelligent, lite selvhøytidelig og morsom. De sier også at de opplever meg sånn! Dette er fyrer som har det samme - ting på stell. Jeg er feminin, naturlig «pen» i ansiktet, og jeg legger innsats i utseendet mitt på generelt nivå (hud, hår, velstelte negler etc). Men, jeg er «stor». Dvs, størrelse som ligger å vipper mellom vanlig kolleksjon og plus-size-kolleksjon. Jeg har ganske store bryster, men ellers en balansert kropp. Stilen min veksler mellom profesjonell jobb og avslappet fritid. Jeg har aldri hatt noe vansker for å «få» en fyr jeg har lyst på. Men det blir aldri noe mer enn dette gode vennskapet med masse bra sex. Aldri. Jeg er liksom ikke god nok for noe mer, uansett hvor mye de evt sier at de trives sammen med meg eller hvor bra det er. Det ender alltid med at de møter en annen jente de dater og blir sammen med istedet. Hvorfor er jeg ikke bra nok for å møte venner og familie? Jeg mistenker at det er fordi jeg er større? Anonymkode: 4448f...1ee Hei, Jeg tror absolutt ikke det har noe med størrelsen din å gjøre, du høres jo skikkelig fin ut😊 Kanskje du havner i en slags friend zone fordi du hengir deg 100% for tidlig? Hold igjen litt lenger, før du gir de alt. Nå får jeg garantert kommentarer om at menn er idioter og ikke verdt noe spill. Men slik er det, you gotta play to win. Ikke tenk på str ihvertfall, det er faktisk uridealene de fleste liker uansett. Og det er firkantede menn og runde kvinner. Anonymkode: ae53d...1ac 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå