Gå til innhold

Butikk i Oslo som sel garn


Alsana

Anbefalte innlegg

No har det seg slik at eg atter ein gong har tatt opp igjen strikking; dette skjer vel annakvart år, med store lovnader til alle og einkvar om avanserte produkt. Diverre har eg gått tom for garn. Dette er sjølvsagt eit lite hinder. Så er det nokon som veit om butikkar i Oslo som har eit bra utval i garn? Eg treng den typen som er skikkeleg tjukt (diameter > 1 cm), veit at dette ikkje finst alle plassar. (Iallfall ikkje dei plassane eg har leita.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er en liten butikk på Oslo City, men som har mye garn (forresten lenge siden jeg har vært der så håper den er der fortsatt). Er også en ute på CC Vest med ypperlig service. Tror også Bogerud på Gunerius har en liten avdeling med garn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkedilla heter den butikken på Oslo City og den er der ennå ;) .

De har godt utvalg og de har også tykkere garn. Tror de har noe som heter Biggy som er veldig tykt. Hvis du strikker en del har de også bonuskort med stempel for hver gang du handler over kr. 200,-. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, ringblomst og maiia! :)

No skal det strikkast for alvor her! Og bonuskort høyres veldig fint ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke handle garn på Husfliden i Torgata ved Glassmagasinet? Der har de stort utvalg og flinke til å gi veiledning. Elelrs er det en garnbutikk på ved majorstukrysset.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...