Gå til innhold

Hvordan bordkort hadde du/skal du ha???


02augustbrud2002

Anbefalte innlegg

HAdde små edelgran kvister som vi knøt sløyfer i silkebånd på. Skrev navnet med calligrafi penn på. Kjempefint!

For ikke å få så høye bord dekorasjoner og lysestaker, pakket jeg inn telys i sølvpapir og hadde MANGE av dem på bordet. Så ut som stjerner på bordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hvitt tykt papir og så har jeg limt lilla transparent papir oppå (klipte med mønstersaks) i hjørnet har jeg tredd transparente lilla perler på ståltråd og formet dette til et lite hjerte. Enkelt og litt småsøtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt seint å svare på spørsmålet ditt kanskje, du har muligens bestemt deg for hva slags bordkort du vil ha?Men jeg kan jo si hva vi skal bruke uansett.Vi skal bruke gullrammer som bordkort, med sort bakgrunn og navn med gullfarge.Ser ut til å bli veldig fint :D Ikke kostet det så innmari mye heller, 39kr for 3stk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ennå ganske lenge til bryllupet våres, men vi har nå tenkt litt på dette allerede da....

Vi har faktisk tenkt å bake et par langpanner sjokoladekake, skjære ut firkanter, eventuelt trykke ut hjerteformer, og skrive navnet med hvit glasur, eventuelt skrive navnet på et eller annet som vi fester til kakestykket. Så slipper folk alt strevet med å glemme igjen/ødelegge/miste/tråkke på bordkortene sine utover kvelden...

Mannen min tente veldig på dette med spiselige bordkort. Vi vurderte også å kjøpe kokos- eller sjokoladeboller og feste navnskilt til disse.

Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...