AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #21 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Haha, jo med holder med en app vel, når det er de samme folkene. Anonymkode: bf359...ad3 Mange av de samme, men ikke akkurat de samme. Dater nå en mann som ikke er eller har vært på Tinder, men som har forsøkt Facebook Dating.... Jeg så samme mannen på Tinder, Sukker, Match og Facebook (ja forsøkte alle plattformene samtidig en kort periode, betalte bare for Match.com). Men mange menn velger ut hvor de vil være, særlig hvis de betaler og er aktive. Anonymkode: 36bdd...383
MiniMjau Skrevet 17. desember 2020 Forfatter #22 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bor dere på veldig små steder? Du kan stille inn hvilken radius du ønsker. Anonymkode: e8a78...e5c Men jeg er jo ikke interessert i å matche med folk langveisfra? Bor i en småby...
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #23 Skrevet 17. desember 2020 MiniMjau skrev (25 minutter siden): Men jeg er jo ikke interessert i å matche med folk langveisfra? Bor i en småby... Da må du sette avstanden til f.eks. 20 km. Da slipper du å se gjennom profilene til alle som bor langveisfra. Anonymkode: 36bdd...383
norw Skrevet 17. desember 2020 #24 Skrevet 17. desember 2020 Dårligere uttelling enn på Tinder. Jeg har Tinder gull og ble ganske oppgitt da jeg begynte å sveipe litt igjen nå nylig. Har ikke fått likes på lenge, men plutselig fikk jeg opp 4-5 stykker med en gang.
MiniMjau Skrevet 17. desember 2020 Forfatter #25 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Da må du sette avstanden til f.eks. 20 km. Da slipper du å se gjennom profilene til alle som bor langveisfra. Anonymkode: 36bdd...383 Ja, er jo nettopp det jeg gjør. Og derfor jeg sveipa meg ferdig med området så kjapt. Det var en kommentar om at jeg måtte øke radiusen om Jeg ville ha flere treff, jeg svarte på.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #26 Skrevet 17. desember 2020 Jeg traff en på fb dating! Super fyr. De som ville matche med meg der var faktisk hovedsakelig utleninger. Kult det. Men synes det var 50-70% ikke norske noe som var litt rart. Anonymkode: f77ec...1e7
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #27 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mange av de samme, men ikke akkurat de samme. Dater nå en mann som ikke er eller har vært på Tinder, men som har forsøkt Facebook Dating.... Jeg så samme mannen på Tinder, Sukker, Match og Facebook (ja forsøkte alle plattformene samtidig en kort periode, betalte bare for Match.com). Men mange menn velger ut hvor de vil være, særlig hvis de betaler og er aktive. Anonymkode: 36bdd...383 Jeg har hatt en lang periode med mest nysgjerrighet og testing som formål, og har prøvd både det ene og det andre. Akkurat nå har jeg tilfeldigvis profil på både Tinder, Sukker, og FB. Tinder og FB er det som gir meg mest respons, og der jeg kommer til å gjøre seriøse framstøt. Jeg liker konseptet med matchrating, og fyldig profil hos Sukker, men det har vært vanskelig å oppnå kontakt der. Det har ikke med desperasjon å gjøre, det handler om å maksimere mulighetene, for en mann som får kanskje 2-3likes i uka. Anonymkode: 33e4d...6a5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #28 Skrevet 17. desember 2020 Jeg savner ekte mennesker, ikke bilder av folk på en app. Har trappa ned kraftig på tinder, vil heller møte de jeg har møtt tidligere enn å hele tiden møte randoms. Anonymkode: 857b5...464 2
MiniMjau Skrevet 18. desember 2020 Forfatter #29 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg traff en på fb dating! Super fyr. De som ville matche med meg der var faktisk hovedsakelig utleninger. Kult det. Men synes det var 50-70% ikke norske noe som var litt rart. Anonymkode: f77ec...1e7 Ja, mye svensker!! Og veldig mye polske og rumenske, men det kan jo være de jobber i området. Jeg har sletta meg nå. Det er "artig", å sveipe, men jeg merket at jeg ikke var helt klar for date😅😅
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #30 Skrevet 18. desember 2020 Jeg har begynt å utvide området og traff en hyggelig kar som bor i ett annet land. Men som i utgangspunktet hadde planer om å flytte til Norge helt til korona kom. Jeg syns det er hyggeligere å prate med han enn de som bor nært. Har egentlig sett over nok det som er i nærheten og det var ingen som falt i smak. Men han her var midt i blinken. Så vi skravler hver kveld via chat og web cam det er jo så hyggelig. Mest hyggelige jeg har opplevd med en mann de siste to åra i hvertfall. Så her ventes det på vaksiner og karantene slutt. Faren med online er at man har ingen garanti for at i neste sekund har de slettet profilen sin. Det er tøffere jo mer kontakt man har hatt. Men en del av online gamet. Håper alle finner seg noen i livet sitt jeg❤️ Anonymkode: 92a31...4f7
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #31 Skrevet 18. desember 2020 25 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har begynt å utvide området og traff en hyggelig kar som bor i ett annet land. Men som i utgangspunktet hadde planer om å flytte til Norge helt til korona kom Eh dette høres jo ut som en scam... Gjetter vilt på at han er kjekk og flink til å prate. Lykke til, men ikke send penger Anonymkode: f620d...652 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #32 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Eh dette høres jo ut som en scam... Gjetter vilt på at han er kjekk og flink til å prate. Lykke til, men ikke send penger Anonymkode: f620d...652 Hvis dette var Tinder, helt enig. Men så langt har jeg ikke opplevd så mange scam-profiler på fb. Antar TS har sjekket at han finnes virkelig, f.eks. gjennom facebook og instagram + telefonnummer? Anonymkode: 36bdd...383
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå