MiniMjau Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Noen som har prøvd? Er det noe bedre eller verre enn andre apper?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Det er ok. Alle slags folk der også, men jeg fikk raskt kontakt med flere som jeg likte godt. Og det er mer informasjon enn på Tinder, det likte jeg veldig godt. Mindre anonymt. Er jo bare å prøve det, enkelt å sette opp profilen, og så kan du sette den på pause hvis du ikke liker det. Anonymkode: 36bdd...383
Måneskinn Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Syns det er helt ok, men i det siste har det kommet flere av disse scammerne der og... De er liksom over alt de! men ellers, hatt mange fine samtaler, føler det er mer respons der enn f.eks tinder. Vært på noen dater, men ikke blitt noe enda da. Men liker den nok litt bedre enn tinder ja 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 Er det via app? Anonymkode: b3485...456
Okapi Skrevet 16. desember 2020 #5 Skrevet 16. desember 2020 Just now, AnonymBruker said: Er det via app? Anonymkode: b3485...456 Vanlige fjesbokappen for Android og iPhone. Enn så lenge funker det ikke i nettleseren. Jeg registrerte meg, og synes egentlig den virker lovende, men det er jo selvsagt ganske få brukere der. Ser også mange av de samme jeg har sett på Tinder. Alle disse greiene er jo til syvende og sist det samme, men synes det er bra om semimonopolisten får litt skikkelig konkurranse. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #6 Skrevet 16. desember 2020 Jeg har prøvd det en stund, dater en fyr jeg traff der for tiden ;). Liker at det er litt mer personlig, man får opp felles venner og slikt. Samtidig trenger man ikke betale for å se hvem som liker deg, som på Tinder. Kanskje litt mer «traust» – men funker fint! 👍 Anonymkode: 3ef2e...2b1 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #7 Skrevet 16. desember 2020 Mann 50 her. Har vært på en date, som ikke førte noe steds, og har en annen god samtale på gang. Av tjenester du ikke betaler for, så er det vel så langt den beste. Aberet er at jeg ikke liker appen, og varslingene er ustabile. Anonymkode: 33e4d...6a5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #8 Skrevet 16. desember 2020 Har prøvd, men hjelper lite på datinglivet når menn der er like like som andre steder. Altså de skriver to ord som svar på noe, og så er det taust. Ja han «likte» meg, men tydelig ikke nok til å faktisk gidde å snakke med meg! Anonymkode: 431e5...527
000VF000 Skrevet 17. desember 2020 #9 Skrevet 17. desember 2020 Jeg får beskjed om at tjenesten ikke er tilgjengelig?
MiniMjau Skrevet 17. desember 2020 Forfatter #10 Skrevet 17. desember 2020 Haha, uff, nei, dette er nå prøvd et knapt døgn. Det er de samme fjesene som på tinder. Som matcher og aldri svarer. Bare at nå kan vi stalke de på face... Har "runda" de innenfor 2 mil. Får mange matcher fra veldig veldig langt unna. Sverige, Færøyene...😂
Elizia Skrevet 17. desember 2020 #11 Skrevet 17. desember 2020 Syns den fungerer forholdsvis greit. Det fine er jo at man slipper betale for å se hvem som har likt deg. Minuset er når de fleste som har likt deg bor i Sverige eller på steder på en annen kant av landet. 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #12 Skrevet 17. desember 2020 2 hours ago, MiniMjau said: Haha, uff, nei, dette er nå prøvd et knapt døgn. Det er de samme fjesene som på tinder. Som matcher og aldri svarer. Bare at nå kan vi stalke de på face... Har "runda" de innenfor 2 mil. Får mange matcher fra veldig veldig langt unna. Sverige, Færøyene...😂 Samme fjesene fra tinder ja, jeg slettet etter et døgn. Anonymkode: bf359...ad3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #13 Skrevet 17. desember 2020 MiniMjau skrev (2 timer siden): Haha, uff, nei, dette er nå prøvd et knapt døgn. Det er de samme fjesene som på tinder. Som matcher og aldri svarer. Bare at nå kan vi stalke de på face... Har "runda" de innenfor 2 mil. Får mange matcher fra veldig veldig langt unna. Sverige, Færøyene...😂 Bor dere på veldig små steder? Du kan stille inn hvilken radius du ønsker. Anonymkode: e8a78...e5c
Måneskinn Skrevet 17. desember 2020 #14 Skrevet 17. desember 2020 Jeg har ikke sett de samme folka der som på tinder/happn og andre apper. Samme med badoo da jeg hadde det - hvor i all verden kom de folka fra tenkte jeg, ingen som gjentok seg på en måte
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #15 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har prøvd, men hjelper lite på datinglivet når menn der er like like som andre steder. Altså de skriver to ord som svar på noe, og så er det taust. Ja han «likte» meg, men tydelig ikke nok til å faktisk gidde å snakke med meg! Anonymkode: 431e5...527 Ikke enig med deg i det. Jeg har hatt mange gode samtaler der, flere enn på Tinder faktisk. Og liker all informasjonen man får, og at man ser hvem som har likt en uten å betale. Som en annen sier, meldingssystemet er litt tregt og henger litt på varslene. Ellers tenker jeg at de fleste bør gi denne en sjanse. Anonymkode: 36bdd...383
Østkantgutt1913 Skrevet 17. desember 2020 #16 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Samme fjesene fra tinder ja, jeg slettet etter et døgn. Anonymkode: bf359...ad3 Rimelig desperate de folkene, he he
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #17 Skrevet 17. desember 2020 lsklars skrev (Akkurat nå): Rimelig desperate de folkene, he he Desperate? Javel, kan ikke si meg enig i at man er desperat fordi man har registrert seg på nettdating. Man er på leting etter kjæreste kanskje, men desperat er feil ord. Antar du ikke er der selv da, siden du skriver sånt. Anonymkode: 36bdd...383 3
Østkantgutt1913 Skrevet 17. desember 2020 #18 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Desperate? Javel, kan ikke si meg enig i at man er desperat fordi man har registrert seg på nettdating. Man er på leting etter kjæreste kanskje, men desperat er feil ord. Antar du ikke er der selv da, siden du skriver sånt. Anonymkode: 36bdd...383 Det stemmer korrekt
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #19 Skrevet 17. desember 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Samme fjesene fra tinder ja, jeg slettet etter et døgn. Anonymkode: bf359...ad3 Ingen som er kjekke nok hverken på tinder eller Facebook? Anonymkode: f620d...652
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #20 Skrevet 17. desember 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen som er kjekke nok hverken på tinder eller Facebook? Anonymkode: f620d...652 Haha, jo med holder med en app vel, når det er de samme folkene. Anonymkode: bf359...ad3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå