Gå til innhold

Hvordan telle hvor mange man har hatt sex med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg teller kun Di jeg har blitt penetrerer av.. 

Har gitt blowjob noen ganger uten å få noe tilbake, blitt slikket/fingret i noen hjørner her og der, men det ser jeg kun på som avansert håndhilsing 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg teller kun penetrering. Det er mange nok der. Jeg gir ikke det tallet til en partner en gang. Om jeg skal telle med alle jeg har har onanert/blitt onanert av og oralsex da snakker vi over 50 stk til sammen. Det tallet orker jeg ikke forholde meg til 😅

Anonymkode: d0baf...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan telle ??  Tja, for min del noterte jeg alle navnene på et ark når jeg var alene på hytta en kveld etter  ha tatt et par tre cognac :)  Det ble 57 damer og et fåtall menn. Litt vanskelig å være eksakt når det gjelder menn, det har vært litt felles runking opp gjennom årene uten at det blitt så mye mer.  Satt og mimret litt og prøvde å huske litt tilbake og smilte litt for meg selv. Så ble arket kastet på peisen og brent. Det er en tid for alt, og mye av det tåler ikke dagens lys.

Nå er jeg så heldig å vært gift med en flott dame som hjelper meg å holde styr det som skjer.  Det kan være greit å få litt hjelp til å holde regnskap. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (22 timer siden):

Enig. Deilig å se kuken gli ut og inn.😃

Ja, og så blir jeg så kåt at å se meg selv suge pikk. Bruker også filmene til å se hva jeg kan gjøre bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...