Gå til innhold

Hvordan telle hvor mange man har hatt sex med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Teller dere bare de dere har hatt penetreringssex med, eller teller dere også med de dere bare har hatt oralsex med? Hvor går grensen mellom sex og roting? 

Anonymkode: 1354e...50f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Teller dere bare de dere har hatt penetreringssex med, eller teller dere også med de dere bare har hatt oralsex med? Hvor går grensen mellom sex og roting? 

Man skal bare ha sex med en person.

Anonymkode: 8812e...425

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag et excel dokument. Med kolonner og rader for hva du har gjort med de forskjellige. Så kan du ta ut diverse diagrammer og grafer ut av det. 

Hvorfor må du holde så nøyaktig telling? 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solmåneogstjerner skrev (Akkurat nå):

Lag et excel dokument. Med kolonner og rader for hva du har gjort med de forskjellige. Så kan du ta ut diverse diagrammer og grafer ut av det. 

Hvorfor må du holde så nøyaktig telling? 

Du forstår ikke hva jeg mener. Når man lister hvor mange man har hatt sex/ligget med, inkluderer man da de man bare har hatt oralsex med? Asså de man ikke har penetrert eller blitt penetrert av? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan man teller hvor mange man har hatt sex med? 1-2-3-4-5 så lenge det måtte passe. 

Alle må da vite at oralsex også er sex?!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du forstår ikke hva jeg mener. Når man lister hvor mange man har hatt sex/ligget med, inkluderer man da de man bare har hatt oralsex med? Asså de man ikke har penetrert eller blitt penetrert av? 

Hvorfor skal du liste dem opp? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt penetreringssex med samtlige sexpartnere. Tror ikke jeg hadde talt det visst jeg bare ga en blowjob og ikke fikk noe igjen. 

Anonymkode: a0bc5...88e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok bygget et excel ark med ulike kategorier og pivotert dette til en oversikt. 🤷🏼‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. ikke at det er så veldig interessant å ha tellinga på antallet da 😅 Tror jeg er oppe i 9 nå 😙

Anonymkode: a0bc5...88e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der har jeg alltid lurt på.  Sex med fem, og kanskje ti (?) Men etter det?  Skriver dere det opp eller? 

Og  det er rart uansett. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg holder tellingen, men jeg regner kun sexpartnere som de jeg har hatt sex med.

Regner ikke med hvis jeg kun har gitt en blow job. 

Sant skal sies at jeg har hatt sex med alle jeg har gitt blowjob 😅

Anonymkode: 08687...61c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du teller til 1. Så slutter du å telle etter det. Spør noen så spør du hvorfor vedkommende spør. Du har hatt sex med 1 i alle fall. Mer trenger vedkommende ikke å vite.

Anonymkode: 1d1b7...8c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal man liste opp det?

Jeg har hatt sex med et sted mellom 10 og 30 stykker tror jeg. Ikke veldig interessant for verken meg eller andre å holde styr på dette.

Anonymkode: 0f784...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solmåneogstjerner skrev (11 minutter siden):

Hvorfor skal du liste dem opp? 

Ikke lat som om du aldri har telt hvor mange du har hatt sex med selv, for det tror jeg ingenting på. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

sex

[sex]

DEFINISJON

det som har med kjønnslivet å gjøre.

"diskutere sex"

seksuell omgang.

Psykolog om "hva er sex?"

Anonymkode: 938bd...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke lat som om du aldri har telt hvor mange du har hatt sex med selv, for det tror jeg ingenting på. 

I starten husker man det jo uten å telle, men når man kommer opp i så mange at man faktisk må begynne å tenke seg om og telle har det jo virkelig ikke noen hensikt å holde styr på tallet vel?

Anonymkode: 0f784...27d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk folk på KG. Dere later som om dere ikke har telt hvor mange dere har hatt sex med, men vi alle vet at det er en løgn. De aller fleste av dere vet det eksakte tallet. 

Men nå er ikke listeføring eller antall det egentlige spørsmålet. Spørsmålet var om oralsex regnes som sex, om de skal telles med når man sier hvor mange man har hatt sex med, lissom.

Stay cool, bitches. XoXo

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg teller bare de som har penetrert meg (ikke fingring, slikking, suging/roting). 

Anonymkode: a2ea2...704

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Typisk folk på KG. Dere later som om dere ikke har telt hvor mange dere har hatt sex med, men vi alle vet at det er en løgn. De aller fleste av dere vet det eksakte tallet. 

Men nå er ikke listeføring eller antall det egentlige spørsmålet. Spørsmålet var om oralsex regnes som sex, om de skal telles med når man sier hvor mange man har hatt sex med, lissom.

Stay cool, bitches. XoXo

Typisk folk på KG: skjønner ikke at folk er forskjellige, og mener at folk som ikke gjør det samme som de selv lyver.

Anonymkode: 245d7...9ba

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...