Gå til innhold

Nettlesere


AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madeline

Jeg bruker IE og har faktisk ikke prøvd noen andre. Men jeg har stort sett bare vært fornøyd med IE og har derfor ikke sett noe behov for å bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukar Opera - finst ikkje noko betre, synest eg.

* Fleire fine funksjonar, som fungerer svært godt og effektivt.

* Rask - raskaste nettlesaren i testar.

* Kan konfigurerast til å sjå ut nett som du vil; plassering av knappar, adresselinje og alt det der står du heilt fritt til å flytte om på. Skins/tema finst det òg massevis av.

* Er òg den sikraste nettlesaren.

* Finst både på norsk og bokmål. Er og tidleg ute med nye ting - ting som me gjerne forlangar av ein nettlesar i dag er ting Opera var ute med først.

* Kan ikkje utvidast på same måte som Firefox, men du kan legga til meir funksjonalitet likevel.

Firefox er grei nok den òg, altså - og det finst nokre fine utvidingar (extensions) til den nettlesaren. At det finst så mange ulike utvidingar av både nyttig og unyttig slag er ein fordel med Firefox, men ei av ulempene med Firefox er dei mange utvidingane som trengst for å få same funksjonalitet som Opera; det finst mange ulike som gjer same ting, men på litt ulikt vis og med litt ulik funksjonalitet. I tillegg til at du kanskje må leita litt for å finna dei som du synest fungerer best, så kan det vera litt konfliktar mellom ulike, slik at dei ikkje fungerer i saman. (oops)

Når det gjeld faner/tabs, så er det mange utvidingar til Firefox - men ingen fungerer like godt og sikkert som Opera sin implementasjon. Etter mine erfaringar og det eg har høyrt frå andre. (Kan jo ha betra seg i seinare tid, men men.) Det å kunna ta vare på sessions og å starta opp igjen frå der ein var sist (med alle dei sidene du var på då du stengte ned Opera) er noko eg ikkje vil kunna leva utan no lengre - fungerte aldri like godt i FF for meg, der kunne eg risikere å mista alt...

Når det gjeld IE så er det mange som ikkje giddar bry seg med noko anna, fordi IE fungerer godt nok. Vel...

* IE er den desidert utryggaste nettlesaren, både med tanke på sikkerhetshol og med tanke på kva nettsider får lov å gjera med systemet ditt. Masse spyware, adware, malware, toolbars og dritt blir innstallert utan at brukarane vil det. Det kan bli unngått om ein passar på og er litt småparanoid, men IE er den vanlegaste inngangsporten for slikt. I fleire land er det blitt åtvara offisielt mot å bruka IE fordi den gjer det så lett å få tilgang til PC'en din.

* IE har ikkje blitt utvikla på mange år. Moderne nettlesarar støttar masse fancy som IE ikkje anar kva den skal gjera med. Grunnen til at ting likevel fungerer i IE er at den nettlesaren har såpass mange brukarar at webdesignarar må ta omsyn til det. Oftare og oftare høyrer eg dog at dei utviklar for standardar (les: Moderne nettlesarar) og let IE-brukarar få ein mindre avansert versjon. Dei vil altså gå glipp av ting andre får med seg.

* IE er treg.

Og - jo raskare folk droppar IE og går over til alternativa, jo raskare kan nettstadar utnytta alle mulighetane som finst for å gjera ting betre for oss. Rettnok har MS byrja arbeidet på IE7 (ute i beta no) men det tek nok si tid før dei har nådd første målet sitt: Å støtta det andre nettlesarar allereie støttar. Så kvifor vente på dei? Alternativa finst jo...

usj, eg pratar og pratar eg. Og brukar Opera, som sagt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spacegirl

Jeg bruker i all hovedsak Firefox, men har IE liggende lett tilgjengelig pga enkelte sider som kun vil fungere i IE :forvirret: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker i all hovedsak Firefox, men har IE liggende lett tilgjengelig pga enkelte sider som kun vil fungere i IE :forvirret: .

Du kan laste ned en utvidelse som legger en "åpne i IE" ved å trykke med høyreknappen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spacegirl
Du kan laste ned en utvidelse som legger en "åpne i IE" ved å trykke med høyreknappen

Takk for tips! Det er nå gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes massevis. Flere og flere sverger til Firefox, jeg bruker Safari, nærdene bruker lynx. Søk etter "web browser" i google og du finner mange flere.

Siden jeg bruker et unixbasert operativsystem har jeg også prøvd Lynx. Men ser ikke helt poenget for mitt bruk, siden svært få nettsider bygges for å framvises på en forståelig måte i lynx. For den vanlige nettsurfer er det nok ganske interessant å ha mulighet til å se bilder. Men det er en rask nettleser ja.

Bruker Safari til vanlig, den er den raskeste på mac synes jeg. Og så elsker jeg bokmerkeorganiseringen i Safari. Ellers bruker jeg innimellom Firefox, bla kan jeg ikke bruke nettbanken min i Safari. Opera synes jeg er treigere og har for mye stæsj, men synes jo det er veldig positivt med en norskprodusert nettleser.

IE bruker jeg bare i nødstilfeller hvis en side ikke fungerer i noen av de andre nettleserne. Skulle ønske jeg hadde sluppet å ha den liggende på maskina mi i det hele tatt, eneste microsoft-produktet jeg har..

Til dere som ikke har hørt om andre nettlesere kan dere lese litt her hvorfor det kan være lurt å prøve noe annet:

http://browsehappy.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen nevnt Netscape 8? Som kan veksle mellom to søkemotorer (Firefox og IE) med et enkelt museklikk? Bruker du for eksempel ei side som gjør seg best i IE velger du bare at IE skal være standard søkemotor for den siden. For å nevne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå prøver jeg Firefox. Merker jo ingen forskjell, bortsett fra at det går treigere, og at det skjer mye rart av og til...

Skulle liksom kunne endre tema, men det gikk jo heller ikke :?

Er Opera og Netscape gratis også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mac, og skifter litt mellom å bruke Firefox og Safari. Brukte IE i mange år før jeg oppdaget hvor dårlig den er i forhold til andre nettlesere. Med IE har jeg problemer med å få opp enkelte nettsider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Opera og Netscape gratis også?

Jepp.

Greit nok, Opera finst i to versjonar; ein gratisversjon med ei lita reklamestripe du ikkje legg merke til, og ein versjon du kan kjøpa, og fjerna reklamen. Kjøpeversjonen kan du få gratis òg.

Uansett kva for ein nettlesar du vel, så anbefaler eg å prøva i alle fall Opera og Firefox i ei veke kvar (Windows og Linux, og Safari i tillegg på Mac), for å gi eit inntrykk av korleis dei er. (Krev kanskje litt tid for å venna seg til at ting ikkje er heilt som i IE, difor ei veke.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan laste ned en utvidelse som legger en "åpne i IE" ved å trykke med høyreknappen

Forklar nøyere! Det der fikk ikke jeg til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker Opera, for der kan man ha flere vinduer oppe samtidig uten å åpne flere programmer, som i IE. Dessuten er den den raskeste nettleseren og man kan ha themes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Firefox. Brukte også Opera en lang stund, men er mer fornøyd med Firefox. Ikke like mye "dill" i den som i Opera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg foretrekker Opera fordi den har veldig greie tastatur-snarveier for oss som forsøker å bruke musa så lite som mulig. Liker også at mailprogram er integrert i nettleseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...