Gå til innhold

Når kan jeg starte testing med Babyplan?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beklager trippelpost, bildene ble ikke med i første innlegg, de var nok for store, og jeg fikk ikke til å redigere. 

3EC37B17-6C8D-46D9-BDED-3BCE90C20BA0.jpeg

Anonymkode: 1ac38...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (5 minutter siden):

Interessant å se! Er for dårlig altså... at de er like.

Ja, de tidligtestene koster vel ca 5,- mer per stykk også. Så jeg kommer nok ikke til å kjøpe dem igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.12.2020 den 13.44):

A9A544F5-535F-4C6E-A907-E8B3CA61CD9B.jpeg

Den øverste er litt svakere enn den nederste. Og den svakeste er vel tidlig testen? Jeg opplevde akkurat det samme! Jeg fikk mye svakere strek på tidlig testene. Neste gang skal jeg kjøpe de vanlige testene til babyplan. Tidligtestene er ikke verdt pengene og er nok bare juks.

Jeg så vel min første svake, svake strek 10dpo, men jeg trodde at det var skyggestrek helt frem til 14 dpo, da var jeg sikker på at jeg hadde en svak strek. Men så begynte jeg å blø og trodde at det bare var skyggestrek på alle, men så ble testene sterkere. Også etter mange blodprøver og 2 uker senere at det ble SA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.12.2020 den 11.53):

Dere som tester med Babyplan sine graviditetstester, hvor tidlig tar dere testen? Jeg fikk en pakke med 15 tester i posten nå, og skal starte testingen rett etter helga. Men hvor mange dager DPO gir denne testen utslag, om man er gravid? 

Anonymkode: b50b9...97f

Jeg fikk positivt når jeg var 2+5, 2+6 og 2+6 (ved ordinær ultralyd ble jeg fremskyvet to dager med alle tre) Dvs at jeg testet 5 &6 dager etter dag 14 i syklus som viste seg og være egentlig 7 og 8 DPO.

Anonymkode: c5d0d...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.12.2020 den 13.45):

Beklager trippelpost, bildene ble ikke med i første innlegg, de var nok for store, og jeg fikk ikke til å redigere. 

3EC37B17-6C8D-46D9-BDED-3BCE90C20BA0.jpeg

Da har jeg fått svar på blodprøve som ble tatt noen få timer etter disse testene, og HCG var på under 5. 🤔 Det burde jo ikke slått ut på testene da? De er tatt på morgenurin, kanskje det hang igjen noe HCG i urinen fra dagen før, men at det var ute av blodet litt senere på formiddagen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt, men min hcg i blodet sank med 50% på 12 timer. Men urintestene var svake i tre og en halv uke etter det😅

Endret av Møysa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare oppdatere. Jeg testet i går, da var jeg negativ. Testet igjen i dag, og fikk svak positiv strek😍 jeg er 12-13dpo.

TS

Anonymkode: b50b9...97f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...