Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk du noe fint fra jobben i år, eller var det heller skuffende? 🎄

Hva er det beste og verste du har fått i løpet av arbeidslivet?

Anonymkode: 0b043...2de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk noen alovera produkter som var kjøpt hos et pyramidefirma i fjor... ble kasta rett i søppelet.. prøvde de for all del, men de var ikke noe for meg 

Anonymkode: 532c9...0c3

• Liker 10
Skrevet

Fikk bonus på 348kr før skatt :)

Beste jeg har fått er en hodelykt

Anonymkode: 191b3...769

• Liker 9
Skrevet

Vi får ingenting, pleier ikke å få noe heller. Jobber i administrasjonen ved et av landets største universiteter.

Beste gaven fikk jeg da jeg jobbet ved UiO: Da fikk vi alltid en fridag i romjula som julegave. Helt genialt, slipper å bruke avspasering/feriedag. Og arbeidsgiver taper lite på det, da det uansett er svært stille på jobben i romjula. Pluss at ansatte blir fornøyde.

Anonymkode: 478f7...4d7

• Liker 49
Skrevet

Ingenting, får ikke gave i helsevesenet. Men om man skulle være så heldig, så måtte det bli en twist og en «påtvunget» dobbelvakt. 🤔 

Anonymkode: c3301...e17

• Liker 20
Skrevet

Gavekort på 1000 kr.

Anonymkode: b9208...2fc

• Liker 7
Skrevet

Nettopp bytta arbeidsgiver til staten, og har ikke fått noen ting enda! Har tidligere fått tennbriketter laget på et lokalt dagsenter f. eks, og har fått noe flott krydder en gang! Absolutt alt jeg har, fått bli regifta. Fantastisk måte å spare penger på. 

Anonymkode: e7d8b...e60

• Liker 5
Skrevet

Jobben min har nå i en del år spart en masse på å gi en liten sum til veldedighet i stedet for julegave til et par tusen ansatte...

Anonymkode: 5101b...b30

• Liker 4
Skrevet

Jobber i helsevesenet.

Får en twistpose på deling hver uke i desember samt mandariner. 

Ja og så får vi kake fra direktøren i denne uka.

Går fremdeles å venter på resultatet av året lønnsoppgjør som visstnok var en vits.

Anonymkode: 0d3e3...b9f

• Liker 10
Skrevet

Fikk gavekort på 300 kr på sportsbutikk , jobber i kommunen. 

Anonymkode: e5e9f...73a

• Liker 3
Skrevet

Har akkurat starta i praksis, så føler ikke det blir noe julegave fra jobben i år. Det beste jeg har fått tidligere har vært Michael Kors parfyme. 

• Liker 2
Skrevet

Aldri fått julegave fra jobb. Men det er helt greit😊 Jobber i bv.tjenesten og ønsker ikke at kommunen skal bruke skattepenger på gaver til ansatte 

Anonymkode: ff99d...d4b

• Liker 28
Skrevet

Jeg får visstnok en paraply! 😄

Anonymkode: a37d3...594

• Liker 17
Skrevet

Betalt to dager fri i romjula, og en kurv med delikatesser. Standard julegave hos oss, og noe alle setter pris på. Innholdet i kurven varierer fra år til år. 

Anonymkode: 53615...4a2

• Liker 8
Skrevet

Får ikke julegave fra jobb. Jobber i stort privat konsern altså, ikke i staten, men får ikke julegave likevel:P De sier de gir noe til veldedighet i stedet som er helt ok for meg men vet ikke om de faktisk gir noe og hvor mye/til hvem.. 

Anonymkode: 9bb61...059

• Liker 3
Skrevet

Får ikke julegave, men de som jobber på julaften og juledagene får julemat,masse godis og brus. Jobber på sykehus. 

Anonymkode: 9a223...02a

• Liker 1
Skrevet

I fjor fikk vi ei fjøl som var laget på en av avdelingene, et annet år eplejuice. Vet ikke hva det blir i år. 

Anonymkode: a43bd...9dc

• Liker 1
Skrevet

Får som alltid et gavekort i en fast butikk. Vanligvis er det på 1000,- men skal vist være litt større iår, så tipper 1500,-

At det er til en bestemt butikk er helt supert da dette er en butikk jeg uansett kjøper mye i.

Anonymkode: a4ee8...f28

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...